– Два тролейбуси за шість нічних кругів – по три кожен, здають у касу підприємства в середньому 30 грн. Ми підрахували, що збитки від цих маршрутів сягатимуть близько 40 тис. грн. на місяць. Це практично сума тотожна пільговій пенсії, яку наше комунальне підприємство виплачує щомісяця. А тому виходитимемо з ініціативою про зняття даних тролейбусів з маршруту, – каже Андрій Мастюх.
Нагадаємо, що ідею впровадження нічних тролейбусів подав тернополянин на сайті міської ради у розділі «Петиції» і цю петицію підтримали своїми голосами тернополяни. А також тему нічного транспорту піднімала газета «RIA плюс», обговорення було під час чату на сайті 20minut.ua. Учасник цих обговорень, активіст проекту «Нічний громадський транспорт» Олег Синовець вважає, що було занадто мало часу для реалізації цього проекту.
- На мою думку, за 20 днів роботи більшість людей не знали про ці маршрути, хто знав, то ще не звик. І 20 тестових днів - це дуже мало, - каже він. - Звичайно я наперед передбачав, що нічні маршрути запустять, щоб від них відчепитися і мовляв: ось ми зробили, втратили гроші...А ще я аналізував, коли приїжджають на залізничний вокзал популярні напрями потягів в нічний час, то жодного маршруту не було під це підлаштовано...
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер