Відтак у нічний час, тобто до 1.00, тернополян возитимуть два тролейбуси, які охоплюють всі мікрорайони міста – № 5 та №11. Курсуватимуть вони з інтервалом у годину. Відповідне рішення прийняли під час засідання виконкому міськради 9 грудня. Загалом тема нічного транспорту викликала обговорення та дискусії між членами виконкому та начальником управління транспорту Ігорем Мединським.
Нагадаємо, тернополяни вже давно просять запровадити у місті нічний транспорт. Це проблема стала предметом обговорення під час чату на сайті 20minut.ua. Газета "RIA плюс" спільно з громадськими активістами, міським управлінням транспорту, зв'язку та комунікацій вивчають питання доцільності такої ініціативи. Окрім того, тернополяни написали петицію про нічний транспорт на сайті міськради, яка набрала більше 250 підписів громадян .- Формуючи цей проект рішення, управління транспорту надіслало листа КП «Тернопільелектротранс», щоб там висловили своє бачення щодо тих маршрутів, які ми хотіли б запровадити. А це маршрути, які охоплюють всі масиви - № 5 і № 11, - каже пан Мединський.
Була дискусія, чому не автобуси, а тролейбуси, продовжує посадовець. Якщо запровадити автобусні маршрути, які б охопили ці райони, які охоплює, наприклад, маршрут №5 і № 11, треба буде як мінімум чотири маршрути автобусів. Ці перевезення є дорогими. А люди хочуть соціальний транспорт, дешевий транспорт.
- І сьогодні ми маємо такі результати, - нам дало відповідь комунальне підприємство про те, що є великий брак водіїв, - каже Ігор Мединський. - І якщо вони використають тих водіїв на нічні маршрути, в них на ранок на цих два тролейбуси не вистачить водіїв. По-друге – вони понесуть втрати в розмірі близько 20 тис на один тролейбус, бо ніхто ще не може знати, якими будуть прибутки. Загалом я вважаю, що не буде великим гріхом, коли ми зробимо обстеження пасажиропотоку під час новорічних та різдвяних свят , коли є багато людей. Бо сьогодні ці обстеження робити нереально. Ми виїжджали після 23.00 не один місяць, на зупинках пасажири відсутні. Вивчали питання, чи курсують часто таксі. Таксі стоять на зупинках і рідко курсують з пасажирами. Тому сьогодні сказати про пасажиропотік неможливо. Це можна сказати тоді, коли провести обстеження.Тому я пропоную зробити експеримент до кінця січня. Якщо буде пасажиропотік, розглядати питання далі. І можливо, залучати автобусні маршрути. Якщо немає пасажиропотоку, нести щалені затрати для комунального підпиємства недоцільно.
Ігор Мединський додає, що про проблеми з нічним транспортом він неодноразово говорив у пресі. Проте тернополяни не розуміють, які збитки це за собою потягне.
У пана Мединського запитали, чи вивчав він закордонний досвід щодо нічного транспорту. На що він відповів, що там багаті бюджети, і вони можуть собі це дозволити.
- Люди, які їздять вночі не найбідніші, тому можна поставити вищу ціну на автобус. Щоб люди не платили 20 грн за таксі, а могли проїхати приміром за 5 грн автобусом, - запропонував міський голова Сергій Надал. – Пропоную до 20 січня відстежити ситуацію і повернутися до цього питання ще раз.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
До першої години ? До с*аки такий дитячий графік .,завжди все робите через задницю..,як мінімум до 3 години.
Крім того, на свята більшість населення їде на села святкувати, то як можна в цей час вивчати пасажиропотік.