Спеціальні апарати – валідатори, через які можна було б розрахуватися пластиковою карткою, наразі працюють лише у трьох тролейбусах і далі у тестовому режимі. Всі решту приладів закуплені, готові до роботи. Проте цьому перешкоджає єдина проблема – нема відповідних змін у законодавстві. Про це повідомив повідомив начальник управління транспорту Ігор Мединський.
Читайте також: В тролейбусах Тернополя вже є автоматизована система оплати
Нагадаємо, автоматизовану систему оплати за проїзд у тернопільських тролейбусах тестували у серпні-вересні цього року. А вже з жовтня ця система мала запрацювати у електротранспорті міста, обіцяв пан Мединський. До слова, на закупівлю обладнання для цієї автоматизованої системи оплати проїзду в електротранспорті сесія міськради виділила 400 тис грн.
- Система може працювати хоч сьогодні, всі валідатори готові і ми вже можемо роздати їх кондукторам, - каже Ігор Мединський. - Але в даній ситуації законодавець не встиг за нами. На сайті Верховної Ради зараз розміщений проект змін до діючих законів під № 3398 від 2.11.15 року. Сподіваємось, внесуть зміни, розглянуть їх і затвердять. До речі, ми будемо писати звернення від тернопільської міськради з проханням прискорити розгляд цих законопроектів.
Ігор Мединський нагадує, що автоматизована система допоможе вести чіткий облік пасажирів у тролейбусах. Відтак у кондуктора буде три картки – пільгова, студентська і повна.
- Коли закони вступлять в дію, кондуктори будуть показувати пасажирам як це все працює, - каже посадовець. - Згодом такі картки будуть продаватися і пасажирам. І тут треба ще буде думати, як це виглядатиме. Швидше всього пасажирам продаватимуть картки з поповненням на декілька поїздок.
Читайте також: Електронних квитків у Тернополі поки не буде, бо... не дозволяє закон
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Анонім
акась фігня твориться як завжди( у Львові ж є і без їхніх законів працює
Анонім reply Анонім
Nat Tan