Працівник на КПП, стверджує пан Ваврух, на дії нападника ніяк не відреагував.
Такий інцидент трапився близько 15-ї години у середу, 28 січня. На місце невдовзі прибула слідчо-оперативна група. Самій же штовханині передував ще один інцидент.
- Я прийшов в обласне управління ДАІ, щоб подати запити, - каже Петро Ваврух. – Але так, як прийшов завчасно, черговий сказав, що обід і запропонував зачекати. На вулиці я побачив, що навколо обласного управління дуже багато машин, припаркованих з порушенням правил дорожнього руху. Найбільш кричуще порушення – повністю заблокований резервний виїзд пожежного автомобіля. Крім того, були припарковані авто у два ряди. Про це сказав черговому на КПП, він кудись зателефонував.
Згодом, десь півгодини, з території управління вийшов чоловік, представився працівником відділу кадрів, додає пан Ваврух. Він поводив себе, за словами активіста, зверхньо, зафіксував, де і які автівки стояли. Автомобілі, переконаний активіст, належать працівникам ДАІ. Далі, по закінченні обіду, Петро Ваврух пішов на територію, щоби подати уже запити.
- Подав запити і збирався уже вийти з території, - продовжує пан Ваврух. – А на КПП стояла людина. Я тільки-но почав підходити до КПП, а він мені «Ти з народного контролю?!». Я відповів: «Яке це має значення?». І так кілька разів він перепитав. Чоловік поводився агресивно. Почав говорити, що ми погано працюємо, щось погане робимо. Потім «рванув» до мене і вдарив по руці. Хотів ще раз, але я почав утікати.
Як тільки-но Петро Ваврух побачив, що нападник збирається кинутись на нього, дістав телефон. Тож усе зафіксував на відео (відео поки що у зв’язку із слідчими діями активісти не оприлюднюють – прим. ред.). Після першого удару, чоловік відійшов усе далі на територію управління та почав кричати про напад на журналіста. Утім, на це, додає він, не відреагував знову ніхто.
- Працівник на КПП вийшов і просто стояв біля нього, спостерігав за тим, як та людина мене ображає, - продовжує активіст. - Далі той чоловік кинув у мене недопалок і намагався вдарити ногою. Працівник ДАІ все бачив. І після того працівник ДАІ швидко пішов собі в на КПП. Пішов після чийогось дзвінка і нападник.
Активіст же, з його слів, з камерою пішов услід за ним, гукаючи працівникам ДАІ, щоб ті зловили нападника. Далі – розвернувся і попросив викликати міліцію. Та невдовзі з’явилась.
- Там був ще такий дивний момент: коли чоловік мене вдарив і вийшов з КПП, до нього підійшов інший чоловік, - додає він. - Було видно, що знайомі. Той знайомий нападника, не будучи присутнім при цьому всьому, почав критикувати мене. Мовляв, я не давав його знайомому пройти. Почав виставляти претензії. Сказав, що він журналіст, але не представився. Почав підіймати ажіотаж серед працівників міліції.
Як припускають колеги пана Вавруха, працівники ДАІ можуть бути знайомими із нападником та його другом. Такої ж думки і сам пан Ваврух, оскільки, як стверджує він, це не перший напад на нього ДАІшника. Тож, на думку Петра Вавруха, цей напад міг бути спланованим самими ж працівниками ДАІ.
Коментар щодо ситуації поблизу обласної ДАІ вдалось нам отримати лишень наступного дня, 29 січня.
- 28 січня близько 15 години до чергової частини Управління ДАІ в Тернопільській області підійшов громадянин і звернувся з тим, що поблизу входу до КПП Державтоінспекції на вул. Котляревського, 24, на нього, з його слів, було здійснено напад, - каже начальник сектору профілактичної роботи УДАІ в області Василь Барановський. – І, відповідно, по даному факту було викликано слідчо-оперативну групу. І на даний момент слідчими проводиться перевірка, проводяться слідчі дії.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
mobikkom
Слава Україні !!! Героям Слава !!!
Анонім
Анонім
Анонім reply Анонім
Анонім reply Анонім
Якщо Ви вважаєте провокацією дотримання занону, тоді...
Тепер про правовий аспект:
Наказ МВС № 155 від 22.02.2012 р.
п. 1.1. Поведінка працівника органів внутрішніх справ завжди і за будь-яких обставин має бути бездоганною, відповідати високим стандартам професіоналізму і морально-етичним принципам стража правопорядку. Ніщо не повинно паплюжити ділову репутацію та авторитет працівника.
1.2. Норми професійної етики вимагають від працівника:
поводитися з почуттям власної гідності, доброзичливо і відкрито, уважно і ввічливо, викликаючи у громадян повагу до органів внутрішніх справ і готовність співпрацювати з ними;
постійно контролювати свою поведінку, почуття і емоції, не дозволяючи особистим симпатіям або антипатіям, неприязні, недоброму настрою або дружнім почуттям впливати на службові рішення, уміти передбачати наслідки своїх вчинків і дій;
поводитись з усіма категоріями громадян однаково коректно незалежно від їх службового чи соціального становища;
виявляти повагу та увагу до старших за званням чи віком, завжди першим вітати: молодшому - старшого, підлеглому - начальника, чоловікові - жінку;
у спілкуванні з колегами виявляти простоту і скромність, уміння щиро радіти успіхам товаришів по службі, сприяти успішному виконанню ними службових доручень.
1.4. У спілкуванні з громадянами з боку працівника неприпустимі:
будь-які висловлювання і дії дискримінаційного характеру за ознаками статі, віку, раси, національності, мови, громадянства, соціального, майнового або сімейного стану, політичної чи релігійної належності;
надмірний тон, грубість, некоректність зауваження, пред’явлення неправомірних, незаслужених звинувачень;
погрози, образливі вирази або репліки;
суперечки, дискусії та дії, що перешкоджають нормальному спілкуванню або провокують протиправну поведінку;
необґрунтовані перевірки паспортів та інших документів.
1.5. Працівникові рекомендується не сприймати на свій рахунок образливих зауважень, недоречних жартів, глузувань, висловлених на вулицях і в громадських місцях.
2.2. При виявленні протиправних дій та їх припиненні працівник зобов’язаний:
пояснити правопорушнику, якщо дозволяє обстановка, у тактовній і переконливій формі причину його затримання;
висловлювати думки коротко і ясно, виключаючи можливість помилкового або двозначного їх розуміння громадянами, яких вони стосуються;
зберігати витримку і гідність, контролювати свій емоційний стан, своїм виглядом і діями демонструвати впевненість і спокій;
виявляти емоційно-психологічну стійкість при провокації правопорушниками конфліктної ситуації, не дозволяти втягнути себе в конфлікт, уживати всіх можливих заходів до його мирного вирішення і припинення;
уживати всіх можливих заходів для встановлення психологічного контакту з очевидцями та свідками, залишаючись водночас принциповим, рішучим та авторитетним представником державної влади;
давати роз’яснення правопорушнику про неправомірність його дій доброзичливо, переконливо і ясно, посилаючись на відповідні вимоги нормативно-правових актів;
утримуватись від жорстких дій і різких висловлювань стосовно правопорушника.
Працівник, який порушує принципи і норми професійної етики, втрачає добре ім’я і честь, дискредитує свій підрозділ і органи внутрішніх справ, позбавляється морального права на повагу, підтримку і довіру з боку громадян, колег і товаришів по службі.
Далеко від реалій. Я переконаний, що більшість працівників ДАІ навіть не знають про такий наказ.
От і маємо те що маємо.
Анонім reply Анонім
ст 5 Закону України про міліцію
Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманне
ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального походження, майнового та іншого стану, расової та національної належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до релігії, статі, політичних та інших переконань. При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти
високу культуру і такт.
mobikkom