Борис Фуксман — знакова фігура в українському медіа бізнесі. Він — один із засновників та екс-акціонер українського загальнонаціонального каналу “Студія 1+1”, співвласник мережі кінотеатрів “Сінема Сіті”, продакшн-компанії “Українська Медійна Група” (виробництво серіалів та телевізійних програм), компанії ТіВіКом (контент-провайдинг). До сфери інтересів цього бізнесмена входить також видавнича діяльність, міжнародний туризм, нерухомість та будівництво.
Після укладання угоди стосовно продажу акцій телеканалу “Студія 1+1” Борис Фуксман не залишив український медіа бізнес. Він продовжує бути одним із активних гравців на нашому теле- та кіноринку. Його цікавить виробництво серіалів і телевізійних програм для українських і російських телеканалів, а також будівництво мультиплексів.
Тернополянам — сучасний кінотеатр
— Чому Тернопіль став другим містом і чому кінозали відкриваєте саме в “Подолянах”, а не десь у центрі міста?’
На черзі — міста-мільйонери
— Ви плануєте створити мережу мультиплексів "Сінема Сіті " в різних містах України. Семизальник вже діє в Одесі, в Тернополі невдовзі відкриєте чотиризальник. Які міста на черзі?
— В першу чергу, ми орієнтуємося на Київ і великі міста. Ми продовжуємо ретельно вивчати український ринок, приглядаємося до наших потенційних конкурентів, розглядаємо ряд проектів і можливих ділових партнерів. В наших планах створення мережі мультиплексів в Україні із 50-70 кінозалів як мінімум. Як показує доcвід роботи “Сінема Сіті Одеса”, життєвий рівень в регіонах продовжує рости. В части Радянського Союзу кіно було найрозповсюдженішим видом дозвілля, зараз люди знову вчаться відвідувати кінотеатри. Середня відвідуваність нашого кінотеатру в Одесі в 2007 році складала біля 40000 чоловік в місяць, в 2009 – більше 50000 чоловік.
— Новий кінотеатр в Одесі обійшовся вам у 6,5 мільйонів доларів. Скільки грошей ви вклали у тернопільський кінотеатр?
— Порівняно з одеським кінотеатром, об’єм інвестицій в будівництво “Сінема Сіті Тернопіль” склав меншу суму. При цьому слід врахувати різницю в адміністративній і економічній ефективності між Тернополем та Одесою. Проте для економіки західного регіону України це суттєве вкладення капіталу. Не дивлячись на несприятливий інвестиційний клімат в Україні (у 2009 році об’єм іноземних інвестицій в Україні скоротився майже вдвічі), ми не скоротили наш об’єм вкладень, більш того, плануємо його збільшувати.
— Як ви вважаєте, за скільки часу цей проект окупиться?
— Враховуючи всі можливі ризики, термін окупності кінотеатру складе біля п’яти років.
Буде до 30 кіносеансів у день
— Скільки кіносеансів в день плануєте проводити в Тернополі?
— Кожний зал кінотеатру розрахований на проведення до семи сеансів в день, таким чином, загальна кількість сеансів може складати біля тридцяти переглядів в день. Розклад і кінорепертуар будуть сплановані таким чином, щоб кожен відвідувач мультиплексу зміг вибрати фільм до душі і практично відразу його переглянути.
— Скільки коштуватимуть квитки, і чи будуть проводитися якісь акції, в тому числі й благодійні?
— Вартість квитка буде складати від 15 до 40 гривень. Щоб стимулювати глядача і привернути його увагу до кіно, ми маємо намір регулярно проводити різні акції. У нас вже є досвід успішного проведення подібних мотиваційних заходів в Одесі. Наприклад, знижки для студентів і школярів, акції по наданню знижок в святкові і вихідні дні, організація прем’єрних показів із залученням зірок українського і російського шоу-бізнесу.
— Яка загальна площа нового кінотеатру в Тернополі і на скількох людей він розрахований?
— Загальна площа кінотеатру складає 1642 кв.м. Це 4 кінозали, на 148 місць кожен, а також додаткова інфраструктура: 3 бари, де разом із сім’єю та друзями можна відпочити перед або після кіносеансу. Весь комплекс розташований на першому поверсі ТРЦ “Подоляни”, біля входу в розважальну зону.
“Інтерес до кіно повертається”
— В чому бачите перспективи українського ринку кінопрокату?
— Незважаючи на глобальну фінансову кризу, котра зачепила і кіновиробництво, кінопрокат як і раніше залишається перспективним напрямком в бізнесі. Як показує досвід, в кризові часи життя не зупиняється, люди все одно ходять в кінотеатри. По-перше, це відносно недорогий вид розваг, по-друге, інтерес до кіно повертається завдяки сучасному обладнанню кінотеатрів, цікавому кінорепертуару і широкому інформаційному висвітленню новинок кіно, по-третє, в кіно цікаво ходити і за рахунок інфраструктури кінотеатрів: в розважальних і торгових зонах можна проводити цілий день з сім’єю та друзями.
— Чи не лякає вас той факт, що касові збори в українських кінотеатрах різко зменшилися через девальвацію гривні, до того ж українці через кризу менше ходять в кіно?
— Я можу знову опертися на результати касових зборів в одеському "Сінема Сіті". А вони свідчать про зростання відвідування. В січні цього року ми досягли рекордної цифри – майже 80000 чоловік. Звичайно, все залежить від картини, котра здатна забезпечити високу відвідуваність. Минулий рік запам’ятався рядом сильних картин, постійно “вистрілюючих в десятку”. Але і цей рік не поступається очікуванням, тому наші прогнози оптимістичні. Крім того, наш глядач побачить новинки кіно одночасно з їх світовою прем’єрою, а серед них: мультиплікаційні стрічки “Аліса в країні чудес” і “Шрек назавжди”, продовження кіно хітів: “Залізна людина-2”, “Сутінки. Сага. Затемнення”, “Секс в великому місті-2”, “Гаррі Поттер і Дари смерті: частина перша”, “Хроніки Нарнії: Підкорювач Зорі”.
Чи приїдете на відкриття “Сінема Сіті” в Тернопіль?
- Так, я планую бути. Мені цікаво безпосередньо спостерігати, як втілюється мій бізнес-проект, як реагують глядачі, наскільки вони готові сприйняти те, що ми пропонуємо, побачити їх враження та почути їх ставлення. Оцінки та думки наших глядачів дуже важливі для нас, оскільки, в решті решт, для них
ми й працюємо.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 20 від 15 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous