"То до котрої години їздимо?"

Архів редакції. Тернопіль. Маршрутки
Тернополяни скаржаться на «вічний і наболілий» з’їзд міського транспорту з маршруту після 20-ї, 21-ї, 22-ї. В управлінні транспорту запевняють, що пильно стежать за маршрутками, і знали б про такі випадки. Як пояснюють тут – водії закінчують робочий день згідно з графіком.

 – У нас нібито маршрутки ходять до 23-ї години, - каже тернополянка Ірина Козбур. – Але дочекатись ввечері маршрутки в деякі напрямки нереально. Наприклад, тієї ж п’ятнадцятки чи трійки. Після 20-ї – натрапити на таку – буде величезним щастям
 

Тож тернополянка обурюється, для чого брехати, що у Тернополі транспорт ходить до 23-ї години, якщо це не так? Мовляв, хай на сайті міськради чи ще якомусь розмістять реальний графік – скільки маршруток ходить та в який час.
 

– Якщо ввечері на певному маршруті є тільки дві чи три машини, то хай так і скажуть: „З такої-то години курсує стільки автобусів. З такої-то зупинки така-то маршрутка з’їжджає!”? -каже жінка. -  А то не розберешся, чи то водій сам вирішив закінчити свій робочий день завчасно, чи він у нього насправді закінчився. А запитаєш – то часто-густо у відповідь – хамство.
 

Відео дня

Незадоволена графіком маршруток і тернополянка Інна Квач. Мовляв, навіть дочекавшись свого автобуса, доводиться їх ще два-три пропустити, бо водій попереджає, що через три зупинки з’їжджає з маршруту.

– Живу на Дружбі, працюю до 22-ї на Бамі, – каже жінка. – Часто, тільки заглянувши в салон маршрутки, чую «Не сідайте, я з’їжджаю. Чекайте наступного». І хоч на годиннику 22.10 чи 22.30. А ще якщо дощ на вулиці, то аж злість бере. Водій же каже: „ У мене також якийсь графік роботи є”. То до котрої години їздимо? Де той обіцяний комфорт?

Пані Інна іронізує, що, якби влада міста сама користувалась маршрутками, а не «ленд- крузерами» чи подібними автівками, то може б краще розуміла настрої і ставлення пересічних жителів до міського транспорту, їхніх вічних проблем із підвищенням проїзду, та й до керівництва міста загалом.

Після 20-ї – нема потреби у 100% автобусів

Натомість, як запевняють в управлінні транспорту, зв’язку та комунікацій міськради, вони пильно стежать за графіком маршруток через джіпіес-навігатори. Тож, коли водій говорить про закінчення робочого дня о 20-й чи 22-й, то найвірогідніше, що говорить правду.
 

– Кількість маршрутних автобусів на тому чи іншому маршруті залежить від пасажиропотоку, – каже начальник згадуваного вище управління міськради Ігор Мединський. – Найбільше транспорту, звісно, випускають на дорогу в години пік. Після 20-ї, якт розповідають мешканці, автобусів і справді менше. Бо їздити їм усім нема потреби – пасажирів менше, ніж 50%, як-от на згадуваних вже маршрутах №3 та №15. Тож людині доводиться чекати не вісім хвилин, а, скажімо – 20.
 

Якби перевізники випускали всі свої машини в час, коли й справді пасажирів меншає, додає чиновник, то це б тягнуло за собою зайві фінансові витрати. А разом з тим необхідність підвищення вартості проїзду.
 

– Аби не виникало запитань, варто стежити за графіками руху транспорту, – додає пан Мединський. – Вони вивішені майже на кожній зупинці. Не може водій працювати довше, аніж визначено графіком. Погоджуюсь, буває, що водії не зовсім коректно роз’яснюють це пасажирам.

Після скарг на «хамство» водіїв з будь-яких причин, за словами пана Мединського, з ними проводять бесіду чи на певний час усувають від роботи. Утім, на запитання „Скільки ж саме водіїв покарано через скарги пасажирів?”, начальник управління відповів, що за таких умов, як маємо, скоро не буде кого карати.
 

– Йдеться і про мобілізацію, і про те, що не кожен водій може працювати на маршрутному автобусі, – додає Ігор Мединський. – З десяти тих, хто приходить, працювати залишається троє. Заважаєте водієві – висадить з автобуса Також, за словами чиновника, не було розірвано договору з жодним із перевізників. Оскільки, у більшості випадків міськрада програла б у суді, обґрунтовуючи своє рішення тими чи іншими скаргами жителів, без достатніх доказів. Окрім того, не можна цього робити, не маючи резерву.
 

– Хвилює те, що серед водіїв почастішали випадки інсультів, – додає пан Мединський. – Всі прекрасно пам’ятають випадки із маршруткою №12, яку зупинила третя лавочка на Набережній. У водія стався інсульт. Було й таке , що водій, пройшовши ранковий огляд медиків, дійшов до автобуса, відкрив двері і впав – також інсульт. Тож, хотілося б нагадати людям, що розмовляти з водієм під час руху автобуса заборонено. Розмовами ви ж самі себе можете наразити на небезпеку.
 

За словами Ігора Мединського, людину, яка провокує, заважаючи зайвими балачками, водій має повне право висадити із автобуса.

Довідка:

Скаржитись на «хамство», неадекватну поведінку, з’їзд з маршруту можна безпосередньо на телефон управління транспорту, комунікацій та зв’язку – 52-15-14 або на довідку міськради 15-80. У вихідні – скарги приймають тільки на довідці міськради

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (3)
  • artur

    Аналогічна ситуація і на вулиці Тролейбусні, де у вечірній час нереально дочекатись таких маршруток як №27 та 30.

    №5 не їзджу, а тому казати не берусь, хоча у цей час даної маршрутки не спостерігав.

    Залишається тролейбус, але остання відправка  кілька хвилин після 21 години.

    Повний бардак!
  • Марія

    На Лучаківського після 20.00 (!) проблема доїхати. Добре, що 11 маршрутка ще їздить, 27, 28 та 30 -  дуже велика рідкість.
  • Sammer

    Знаєте, коли десь у 2000-х вперше пустили 18-й автобус, він тижнів 2 їздив майже порожнім. Люди просто не надіялися на систематичність руху і сідали з пересадками на ті автобуси, робота яких була стабільною. А подивіться, що ми маємо з 18-м зараз?

    От тому, п. Мединський, відмазка про "менше пасажирів після 21-ї" дуже тупа. Якби люди знали, що маршрутки їздять стабільно до 23-ї до 24-ї, то пасажири у них були б. А так - після 21-ї навіть без усяких сумнівів починаю викликати таксі. Певне, у Мединського є домовленість із таксофірмами - маршрутники поступаються місцем таксівкам - дають змогу заробити )))
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
14:05 Жителя Чортківщини підозрюють в організації схеми переправлення чоловіків через кордон 13:15 Знімають асфальт та кладуть нову бруківку: на вулиці Торговиці знижують висоту бордюрів play_circle_filled photo_camera 12:46 На «Алясці» чоловік пошкодив чотири автомобілі, припарковані у дворах — поліція 11:25 Масована атака росії: удару зазнали об'єкти критичної інфраструктури України Від читача 14:06 Ціни на аналізи в лабораторіях Тернополя. Огляд ринку 11:01 На Тернопільщині через негоду перебої з електропостачанням є у 39 населених пунктах 10:25 У Мінекономіки назвали причини переходу на літній час 09:35 Помер військовослужбовець із Кременецької громади 09:00 29 березня без світла буде одна вулиця в Тернополі 08:00 У Тернополі відновлюють футбольні матчі з вболівальниками 22:20 Поліція розшукує 15-річного хлопця з Чорткова Олександра Мороза 22:00 Дитячу травматологію змінив на артбригаду: історія молодого лікаря-науковця 21:00 У Тернополі прощатимуться із військовослужбовцем Іваном Грицком 20:00 Перетворили пустир на модульне містечко: як переселенці стали стимулом для відбудови Малашівців play_circle_filled 19:00 «На щиті» повернувся додому сапер із Теребовлянської громади 18:00 У замку на Тернопільщині організовують толоку 17:00 26-річний тернополянин за 4500 доларів став «батьком» трьох литовських дітей 15:30 Причетному до організації вибухів у Тернополі повідомили про ще одну підозру 15:07 «Афілійований міні-EdCamp Ternopil»: що зібрало у 19 школі майже дві сотні освітян?
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up