Дві години протестували проти рішення міськради про облаштування двостороннього проїзду на місці бульвару Колонтая, що на стику вулиць Кн. Острозького та Й. Перля, півтори сотні тернополян у четвер, 12 травня. Таку ж акцію люди провели й у п'ятницю, 13 травня.
У міськраді пояснюють: усі дозволи для облаштування цього проїзду виготовили ще за попередньої влади. Тож рішення про побудову проїзду “заморозили” та шукатимуть компромісні варіанти. Про це міський голова Сергій Надал повідомив на прес-конференції 17 травня.
Аби добитися реакції влади обурені люди перекрили рух транспорту на вул. Кн. Острозького приблизно на 40 хвилин. При цьому наголошували: це був тільки попереджувальний захід. Якщо міська влада й надалі не реагуватиме на їхні звернення і не скасує рішення про дозвіл на проїзд, тернополяни обіцяють перекрити рух на вул. Живова і страйкувати так щодня.
Ця справа тягнеться ще з 2009-2010 років, - говорить Наталія Сиротюк. - Нехай розбирається прокуратура, чому чиновники не захищають наші інтереси.
Тим часом у міськраді запевняють: рішення виконкому про дозвіл будівництва дороги на місці Калинового бескиду не втілять у життя без згоди мешканців прилеглих будинків. Для вирішення цього питання влада міста створила спеціальну комісію. Втім, поки що до її складу увійшли тільки представники управління житлово-комунального господарства міськради, яке є замовником будівництва дороги, та управління містобудування.
Рішення щодо побудови наскрізного проїзду через бульвар Колонтая повинна прийняти робоча комісія, яку створили у міськраді, - пояснив кореспондентові “20 хвилин” заступник міського голови з питань містобудування Богдан Бойко. - Зараз вона працює над пошуком компромісного варіанту, який би задовольнив усі сторони. Дійсно, у будівництві дороги із двостороннім рухом зацікавлений власник маркету на вул. Й. Перля, а люди протестуть. Тож до складу комісії увійдуть також представники маркету та мешканці прилеглих до бульвару будинків.
Те, що згідно з рішенням виконкому передбачалося майже повне руйнування Калинового бескиду задля побудови дороги, заступник міського голови підтвердив. Однак оскільки люди активно протестують проти такого будівництва, влада міста обіцяє знайти компромісне рішення. Щоправда, озвучити усі ймовірні варіанти представники влади поки що не готові. Кажуть лише про один із них - урізати бескид ушир на два метри.
Ми маємо відповідь від інституту “Діпромісто” (установа, яка розробляє генеральні плани міст — прим. ред.) про те, що наскрізний проїзд у цьому місці передбачений, - продовжує пан Бойко. - Однак там не можуть проїжджати вантажівки і громадський транспорт.
Нагадаємо, що громада мешканців прилеглих будинків активно привертала увагу влади до проблеми останні два місяці. Особисто міський голова з людьми досі не зустрічався.
Артур ГАСЮНАС, генеральний директор ТОВ “Есвалда” - представництва литовської мережі супермаркетів Novus в Україні:
Ми насторожені і розгублені тим, що ситуацію навколо будівництва торгового центру настільки політизують. Ми враховуємо думку громади і для нас важливе лояльне ставлення населення. Авторитетно заявляю, що руйнувати зелену зону ніхто не збирається. Ми пропонуємо тільки “урізати” парк у ширину на два метри. Облаштовувати паркінг будемо тільки на власній території. Облаштуємо там зелену зону, красивий сквер , дитмайданчики. Однак зупиняти будівництво зараз — це смерть для наших інвестицій. Ми вклали у цей об'єкт більше 40 мільйонів гривень. Без відповідної інфраструктури торговий центр функціонувати не зможе. На жаль, міська влада лукавить. Адже у 2009 році нам дали згоду на будівництво цього об'єкта. Ми маємо всі необхідні для цього документи. Не всі люди, які тепер виходять із громадою і кажуть, що вони - проти, були проти створення цього об'єкту в 2009 році.
Ірина НОЖЕНКО, [email protected]
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 20 від 15 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous