Міністерство економічного розвитку і торгівлі оприлюднило Проект Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо спрощення ведення кадрової роботи платниками податків)”.
Передбачається, що при укладенні трудового договору громадянин буде зобов'язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, заяву про прийняття на основне місце роботи або на роботу за сумісництвом. Зі списку документів, які необхідно подавати вилучена трудова книжка.
Громадянин також має право подати роботодавцю інформацію (резюме) про отримання спеціальних знань, досвід роботи за професією (посадою), наявність і застосування професійних навичок, виконувані роботи (надані послуги) у довільній формі, а також характеристики, рекомендації та інші документи, що характеризують попередню роботу. Громадянин відповідно до закону несе відповідальність за достовірність наданої інформації.
Роботодавець має право перевірити достовірність інформації.
Облік трудової діяльності працівника буде здійснюватися в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Основним документом, що підтверджує стаж роботи, буде інформація з персоніфікованих даних працівника, що підтверджує сплату внесків на соціальне страхування.
За період до 2004 року наявність трудового стажу може бути підтверджена трудовою книжкою.
Законотворці порахували, що загальний економічний ефект для бізнесу внаслідок відміни трудових книжок становитиме близько 500 млн. грн.