Партнер рубрики Події

Проїзд у тролейбусі для тернополян подорожчає вже в червні

Проїзд у тролейбусі для тернополян подорожчає вже в червні
Одну гривню за проїзд у тролейбусі уже з 27 червня платитимуть тернополяни. Таку ж суму доведеться викласти за перевезення габаритного багажу. Школярі та студенти платитимуть 50 копійок.

Таке рішення прийняв виконком міської ради, а міністерства житлово-комунального господарства та екоономіки погодили запропоновані тролейбусниками ціни.
- Така вартість проїзду оптимальна. Справа в тім, що зростання не є суттєвим, а крім того зникнуть проблеми з розмінною монетою, - каже директор КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх. - Востаннє тарифи піднімали в січні минулого року, зараз усе подорожчало, коштів підприємству бракує.
Керівник підприємства пояснив, що аби виходити в роботі на "нуль", вартість проїзду б мала бути 1 грн 06 коп., а щоб  воно ще й рентабельним стало, то їздити б тернопаоляни мали б по 1 грн. 17 копійок. Тому підприємство піднявши ціну, просто мінімізувало свої збитки.
Покращити справи тролейбусники хочуть й за рахунок нововведення - місячних проїзних квитків для учнів та студентів. Проїзний школярам та студентам профтехучилищ обійдеться в 30 грн, а студентам вузів - 45 грн

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (137)
  • Anonymous

    Дещо про тролейбусний транспорту світі, бо є дописи,що у розвинутих країнах його щаливо позбулися. Тролейбусів у Британії дійсно немає, але тепер там чухають голову і думають про відновлення електротранспорту, але це тепер дороге задоволення! До речі, у Швейцарії (яка багата країна!) тролейбуси діють у 19 містах, в Австрії - у 4, Чехії - більше 10 трол. систем. Також тролейбусний транспорт діє у 4 містах Німеччини, 3 - Польщі, 4 -Франції. Тролейбуси навіть є у США ( згадайте фільми про Сан-Франціско), Канаді, Новій Зеландії, Китаї. Так що Тернополю не варто втрачати такий вид транспорту, бо потім наші нащадки будуть дуже шкодувати за такі "діяння" !

    Anonymous reply Anonymous

    - имя не указано - 22/06/2009 14:53 Люди готові платити 1грн за проїзд, але і тролейбуси мають бути нові, а не брухт який ледве котиться і ламається на кожному кроці. Для таких доріг якраз і підходять старі тролейбуси.Нові для чого ломати?

    Anonymous reply Anonymous

    Не в тролейбусах проблема. Згадайте 4-5 років маршрут "9" Автовокзал-Корольова, що на ринок народ не їздив колись, це вже зара менше, він мішав "36" маршрутці. "14" маршрут з баму на східний мішав "14" маршрутці. А зара куму потрібен "7" маршрут Східний-епіцентр, щоб працював в мінус? Стосовно графіку руху логіки там немає! А ще гірше начальник по водіях - жінка, яка поняття немає...

    Anonymous reply Anonymous

    А зара куму потрібен "7" маршрут Східний-епіцентр --- пропоную сісти в той маршрут в 08,35 біля фарм фабрики і в тому тролейбусі запитати.

    Anonymous reply Anonymous

    Кому потрібен збитковий маршрут?

    Anonymous reply Anonymous

    До вашого відома, майже всі моделі тролейбусів базуються на кузовах їх дизельних братів. Наприклад той же ElectroLAZ має ледь видозмінений кузов від автобуса LAZ, Богдан Т601-1 - від Богдан А-501,польський Trollino має кузов від автобуса Urbino, так само MAN, Mercedes, МАЗ, Van Hool і інші. Електроустаткування для них виробляють Siemens, ACEC, Bombardier і навіть наш ХЕМЗ (Харківський електромеханічний завод). Шкода з 2004 року тролейбуси не виготовляє. А жаль, напрацювання були дуже солідні. Skoda 14Tr - класика тролейбусного виробництва, відкатав по наших українських дорогах в деяких містах вже більше 20 років і служить і донині. Що стосується ціни купівлі тролейбуса. Реальна ціна вартість одного вітчизняного ЮМЗ-Т - близько 100тис. $, високоякісного Авіанта - близько 1 млн грн. При оптових закупівлях можливі суттєві знижки. Але біда Електротрансу, як вже писав вище, не в нестачі коштів і не в застарілій техніці, а в специфічному менеджменті. Підняття вартості проїзду тільки відлякає платоспроможних клієнтів. Маршрутки їздять швидше і частіше, більшим різноманіттям маршрутів. Кому, крім пільговиків, потрібен тоді тролейбус? Чому з розкладів руху тролейбусів роблять таємницю??? Чому видають його на руки тільки водіям і диспетчеру? Це державна таємниця??? В ще донезалежний період планувалося проведення тролейбусних ліній на Аляску і в Білу. Невже ці маршрути теж всі будуть збиткові? Чому ліквідували рух за № 3, 6, 9? Вісімка їдить ледь раз в годину, сімка - 3-4 рази на день. Ці маршрути не були б збитковими і їх не треба би було закривати, якби пасажири знали розклад руху тролейбуса і могли на нього попасти заплановано, а не методом щасливого везіння! При такому менеджменті тролейбусам залишилося справді недовго жити. І наша міська влада, треба віддати належне, до тих часів готується. В місті встановили нарешті парковки для велосипедів:)))

    Anonymous reply Anonymous

    Ну ЕлектроЛАЗ, то взагалі то Вольво... А от плани побудови у Білу, в Смиківці (до речі мали почати будівництво у жовтні 1991 року), Закольцувати Симоненка-Текстильну-Злуки-Тарнавського, а також Симоненка-15 Квітня-Київську... Це все є, але на це не вистарчає коштів. А розклад - не державна таємниця... Просто э службовий розклад, а э загальний. Але через брак тролейбусів, пробки та інші обставини - не завжди його вдається втримати. Щодо регулярності руху, то основні маршрути, такі як 1, 2, 10, 11 їздять завжди добре, навіть у вихідні та у вечері (правда двійку знімають після 20-00, оскільки 11 справляється). А інші маршрути страждають, оскільки не вистарчає техніки. Ніхто не буде знімати половину тролейбусів, щоб забезпечити 8 і 5. Буде з 20-30 нових тролейбусів при збереженні нині існуючих (а це важко, кілька тролейбусів э фактичног трупами), тоді можна буде говорити про більший випуск на маршрути. Але не у години пік, випуск все одно зменшуватиметься - ніхто не дозволить собі возити повітря.

    Anonymous reply Anonymous

    Львівський ElectroLAZ - це кузов від автобуса ЛАЗ-5252, система керування від Siemens або Cegelec, підвіска і пневматична система від WABCO. А щодо кризи і того, що коштів бракує, бо бракує... Як то кажуть в народному прислів'ї: "Бідний, бо дурний, а дурний - бо бідний". А може і все дуже навіть розумно продумано. Розклади заховали - маршрутки перевозять більше. І за це може комусь і вдяка. По секрету: розклади є. Тролейбуси синхронізують свій рух по 2-4 зупинках. По знайомству і великому блату можна би було дістати розклади в диспетчера. Але тссс. Це ж державна таємниця:)) Обставини, які мішають дотримуватися тролейбусам розкладу такі ж, як і в Києві. Там ще більші пробки, інтенсивніший рух. Але розклади проте вивішані і тролейбуси чомусь по них їздять. Може тут щось інше мішає? Якщо ж і надалі будуть підвищувати ціни, ліквідовувати потрібні людям маршрути і ховати розклад від пасажирів, по "повітря" стане ще більше. Мало-хто тепер захоче пів-години чекати на тролейбус, навіть якщо він їздить "добре". Відповідно купиться менше тролейбусів і, відповідно, менше заробиться на розмальованій на них рекламі. Елементарні закони економіки: хто не розвивається - приречений на вимирання.

    Anonymous reply Anonymous

    Коментар вище - мій

    Anonymous reply Anonymous

    да скоро взагалі будемо платити за те, що дихаємо.

    Anonymous reply Anonymous

    За дощ вже платимо...

    Anonymous reply Anonymous

    Водій і кондукторша 132 тролейбусу (кондукторшу звати Леся) ведуть себе некоректно! Говорять нецензурно та ржуть у салоні, а це також тре платити?

    Anonymous reply Anonymous

    Добре, передам директору КП

    Anonymous reply Anonymous

    А зара куму потрібен "7" маршрут Східний-епіцентр --

    Anonymous reply Anonymous

    Незабаром полвинны об'єднати маршрут №5 з маршрутом №9. 5 буде їхати по корольова.

    Anonymous reply Anonymous

    Приємна новина. І коли це має статися?

    Anonymous reply Anonymous

    Точно дати не скажу, але це у найближчих планах (щоб 5 маршрут був більш прибутковішим, або менш збитковішим).
  • Anonymous

    Люди готові платити 1грн за проїзд, але і тролейбуси мають бути нові, а не брухт який ледве котиться і ламається на кожному кроці.
  • Anonymous

    Ну-ну. І тут кризою по мізках "довбануло". Для того, щоб підняти прибутки, тролейбусникам варто зробити одну дуже просту річ: зробити нарешті всі розклади руху тролейбусів загальнодоступними! Вивішати їх на кожній зупинці і на сайті. Це набагато ефективніша міра, ніж примітивне підвищення вартості проїзду. Думаю, чимало тернополян би з радістю зекономили на проїзді в маршрутках, якби могли орієнтуватися на розклад руху і нормально планувати час, затрачений на проїзд. І ліквідність підприємства би піднялася, якщо б тролейбуси не їздили напівпорожніми. Що стосується собівартості проїзду пасажира в тролейбусі, то такої величини немає, це фікція! Можна розрахувати середньостатистичну собівартість руху тролейбуса на кілометр. А те, наскільки ці затрати компенсовані вже залежить від кількості пасажирів і від того, чи це студенти, чи пільговики і від самого маршруту руху та інших факторів, таких, як наявність в тролейбусі реклами і т.д. Що стосується тендеру. Що ж це за тендер такий, що в ньому беруть участь аж 3 підприємства? Де давали про нього інформацію, рекламу? В газеті "Сільські вісті"? Тільки в Україні 6 виробників тролейбусів, в Луцьку, Києві (2), Львові та Дніпропетровську (2). Купа заводів в Польщі, Угорщині, Чехії, Німеччині, Італії.. Де вони? ІМХО: "тендер" виграв найбільший відкат. Від підвищення цін на проїзд в тролейбусі виграли маршручики і, можливо, хтось з Електротрансу. Платити за такий "маркетинг" будуть звичайні тернополяни.

    Anonymous reply Anonymous

    В Києві не 2 виробники, а один (Авіант), а він не випускає ніякої продукції вже кілька років, у Дніпрі був лише один виробник _ ЮМЗ, який від нового року не зібрав і не продав жодного тролейбуса. А за закордонні - поляки тролейбусів ніколи не випускали, угорці також, Чехи та Італійці випускають, але там ціна така, що кожух завертається, а також потрібно платити за розмитнення. Німці випускають тільки комплекти обладнання.

    Anonymous reply Anonymous

    Помиляєшся! Поляки випускають суперпопулярні автобуси і тролейбуси "Соляріс", а також "Єльч". Угорці теж виготовляють тролебуси -теж "Соляріс" та славнозвісний "Ікарус". Складаються тролейбуси ще в Австрії, Німеччині (Ман), Швеції (Вольво), Франції (Рено), Румунії (ДАК), але лише на замовлення..! До речі, американці свого часу викупили завод Шкода і перевезли обладнання до себе, щоб випускати " рогаті машини"!

    Anonymous reply Anonymous

    Як я писав, тролейбуси Ікарус - то лише проба, їх робили в Москві. Брали автобус, викидали дизель, ставили електроапаратуру і на лінію. За поляків помилився, буває. Але Соляріс - не вихід, дуже дорого. Краще вже у Шкоди купляти.

    Anonymous reply Anonymous

    В Києві таки 2. І в Україні таки 6. Ось повний список українських виробників для роздумів: 1) Київський завод електротранспорту. Реквізити: http://2103.ua.all-biz.info/ В основному ремонти. Під замовлення виготовляють тролейбуси марки "Київ". Возять пасажирів в Запоріжжі. 2) Названий вами київський завод "Авіант". www.aviant.ua Тролейбуси марки "Антонов". Забезпечують рогатими машинами столицю та Черкаси. 3) Луцький автомобільний завод http://www.luaz.com/ Тролейбуси марки "Богдан". Їздять вулицями Києва, Львова і Луцька. 4) Горезвісний Львівський автозавод. той що "виграв тендер" http://laz.ua/production/troll Тролейбуси "ElectroLAZ". 5) Південний машинобудівний завод в Дніпропетровську. Реквізити: http://2549.ua.all-biz.info/ Тролейбуси марки "ЮМЗ-Т". 6) Дніпропетровський завод ремонту електротранспорту. http://www.smida.gov.ua/reestr/?kod=03326972&tab=1&lang=ru Тролейбуси "Дніпро-Е187". Хмельницьк, Луганськ, Сіверодонецьк. Крім того, здійснюють крупновузлову зборку тролейбусів інших марок.

    Anonymous reply Anonymous

    Реально виготовляти тролейбуси можуть лише: Луаз (м. Луцьк) - 2 трохи незручні моделі ЛАЗ (Львів) - 2 моделі "одиночка" і "гармошка". Завод із серпня має запрацювати ПМЗ (Південмаш, Дніпорпетровськ) - фактично 1 модель і то застаріла КЗЕТ випускав тролейбуси ще на початку 90-их рр., тепер здійснює лише капремонти тролейбусів, планують складати там трамваї Авіант - тролейбуси більше не випускатиме, бо має багато замовлень на літаки. ДЗРЕ (Дніпропетровськ) - переорієнтовується на ремонт і складання трамваїв. Тролейбуси їм невигідні...

    Anonymous reply Anonymous

    На мою думку, питання можливості поставки тролейбуса якимось конкретним виробником повинні вирішуватися саме на тендері. Доречі, детальніше про закордон. Польща: Solaris Bus&Coach http://www.solarisbus.pl/ Тролейбуси Trollino 12, 15, 18. Основний тролейбус Вільнюса. Угорщина: Ikarus СВАРЗ-Ikarus представлені, наприклад, в Москві. Німеччина MAN, Daimler AG. Роблять на базі кузовів від своїх автобусі. Ставиться електроустаткування Siemebs AG, Van Hool. Благополучно їздять вулицями Відня. Список можна продовжувати до бесконечності... Нарахунок розмитнення. Якщо вести комплектуючі в Україну і збирати тролейбуси тут, то великих втрат на митниці не буде. Зрештою, можна було б об'єднати зусилля з іногородніми елетротрансами. Виступити на справжньому тендері разом і виторгувати вигіднішу ціну. Але цього не буде. Бо в такому тендері важко буде вибити відкат. Бо в розвитку тернопільського електротранспорту керівництво Електротрансу мало зацікавлене. Треба буде багато і конструктивно думати, важко працювати і менше отримувати за це грошенят. Тому, як казав наш перший гарант: "Маємо те, що маємо".

    Anonymous reply Anonymous

    Ikarus - восновному це переробка автобусів з відпрацювавшим своє дизелем. Solaris - міжнародний концерн з надзвичайно кусючими цінами. Усі сучасні тролейбуси і так, фактично, тільки збирають на ккраїнських заводах, Серце тролейбуса - силову електроніку закуповують за кордоном (Siemens та інші).

    Anonymous reply Anonymous

    +100 шаріш
  • Anonymous

    потрібно більше тролейбусів бо пенсіонери просяться в маршрутки нервуючи шоферів

    Anonymous reply Anonymous

    ну це дуже просто, купляєте для міста кілька нових тролейбусів ціною 1 300 000 грн і все.

    Anonymous reply Anonymous

    Або нехай капітально реставровують всі тролейбуси (як, наприклад 060).

    Anonymous reply Anonymous

    Я відповім так само, як пан Мастюх: "А на чому будемо їздити, поки будемо ремонтувати?"

    Anonymous reply Anonymous

    MegAnton 19/06/2009 22:24 Я відповім так само, як пан Мастюх: "А на чому будемо їздити, поки будемо ремонтувати?" Як не крути,а спочатку треба відремонтувати дороги.В нас зараз така ситуація-одна невирішена проблема (дороги) породжує інші проблеми (частий ремонт транспорту,великі витрати на ремонт,відповідно треба підвищувати ціну).Крім того,треба оптимізувати розклад руху троліків,а то немає нікого півгодини,потім 5-6 появляється одночасно. Особисто я часто їжджу на троліку,а в маршрутку сідаю тільки тоді,коли немає часу або в маршрутці є вільні сидячі місця.Платити 1,50 і стояти я не хочу.

    Anonymous reply Anonymous

    Дуже хороший коментар.. Ви на всі 100 праві. Але дороги - то наш спільний головний біль - і водіїв, і пішоходів, і пасажирів. Розклад руху - продуманий, але не до кінця. Також проблемою розкладу ' nt? що невисокі прибутки змушують мінімізувати рух "пустих" машин. Возити повітря - дороге задоволення.

    Anonymous reply Anonymous

    )))))

    Anonymous reply Anonymous

    Скільки разів я була в Чернівцях, там маршрутки пенсіонерів не беруть зовсім, тролейбуси і автобуси їздять так само, як і в нас і ніхто не проситься і не свариться. А на рахунок 50% оплати пенсіонерам я цілком згідна!!!!!!!
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
15:01 У Бучачі освятили Алею Памяті 25-ти воїнам-героям з громади photo_camera 14:03 Без яєць та молока, з ромом та журавлиною: блогери та господині Тернополя поділилися рецептами пасок 13:03 На Чортківщині жінка впала в 12-метровий колодязь 12:03 Молода картопля по 65, а яйця – 23: що та за скільки продають на ярмарках до Великодня Від читача 22:29 Тумба Кварцит 110 11:03 Чи будуть депортувати з-за кордону чоловіків з простроченими паспортами: пояснює юрист 10:09 У Тернополі чоловік на BMW втікав від поліцейських: чим закінчилась погоня 09:14 Легендарна паска за рецептом Дарії Цвєк: тримайте секретний рецепт play_circle_filled 08:30 Вночі окупанти атакували «Кинджалами» Львівщину та Франківщину, цілились в теплоелектростанції 21:00 У місті на Тернопільщині відновили дзвін старовинного годинника на ратуші 20:00 На вулиці Батьківського двоє тернополян зробили стихійне сміттєзвалище — як відповідатимуть 19:03 Через обмеження тепер затори: чи ремонтуватимуть аварійний міст біля технічного університету photo_camera 18:25 У Тернополі розшукують молоду жінку 18:00 Сенатору США, який має чортківське коріння, присвоїли звання «Почесний громадянин Чорткова» 17:00 У Тернополі презентували інформаційно-координаційну платформу для ВПО 16:00 Поліція розшукує 52-річного тернополянина
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up