Його ім'я оголосять 31 липня, повідомила начальник відділу стратегічного планування та маркетингу управління стратегічного розвитку міськради Тетяна Височанська. Прийом заявок на участь у цьому конкурсі тривав до 28 липня.
- Для нас дуже важливо обрати професіонала, - каже пані Височанська. – Тож учасники конкурсу заповнили анкети, де потрібно було вказати досвід роботи по брендуванню, подати рекомендації клієнтів та власне показати свої роботи.
На конкурс зголосилися 15 учасників, з яких робоча група обере кращого. Він отримає винагороду – 30 тис грн. Потім цей фахівець разом із робочою групою працюватиме над концепцією бренду міста. Її винесуть на розгляд громадськості. Коли концепція буде затверджена дизайнер продовжить роботу. До слова, винагорода буде нарахована переможцю лише після остаточного затвердження бренду міста.
Нагадаємо, це вже не перша спроба мерії створити логотип для міста. Такі конкурси уже проводили вже у 2008, 2011, 2013-му роках. За логотипи навіть голосувала громадськість, проте результату так і не було. Тетяна Височанська погоджується, що попередні конкурси були неефективними і перетворювались на трату часу та коштів.
- Тепер ми порадились з іншими містами, - Львовом, Кривим Рогом, які вже мають свої логотипи, - каже вона. - І хочемо працювати із професіоналом.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Рома
Sammer reply Рома
1
Sammer