Народний Бренд

Двадцятий рік поспіль найбільша регіональна медіа корпорація RIA Media проводить конкурс серед компаній «Народний бренд». У Тернополі це вже буде 17-ий рік поспіль. Все починалося з п'яти міст, з часом географія значно розширилась. Ідею створити народний конкурс перейняли в американських колег, які приїздили в Вінницю обмінюватися досвідом.  Акція мала успіх, а її престижність люди відчули вже наступного року. Кожен бізнесмен міста почав прагнути до народного визнання, за свою роботу і якість послуг мріяв отримати статуетку крилатої богині перемоги Ніки.

Найкращі компанії, підприємства та організації в Тернополі знову мають можливість довести своє лідерство. Адже з 1 жовтня стартувало голосування за звання «Народний бренд». Конкурс організовує RIA Media, його називають наймасштабнішим проєктом місцевого бізнесу.

Наймасштабніша подія року у світі бізнесу “Народний бренд 2019” стартувала 1 жовтня. Участь у "Народному бренді" взяло 2192 компанії і лише 50 з них отримали свої бажані нагороди. Голосування на сайті brand.20.ua завершилось 30 листопада. А 15-а ювілейна церемонія нагородження відбудеться 13 грудня.     

У Тернополі стартувала наймасштабніша подія року у світі бізнесу “Народний бренд 2019”. Цьогоріч відбудеться 15-а ювілейна церемонія нагородження. Свій голос за найкращу торгову марку, фірму чи підприємство тернополяни можуть віддати на сайті brand.20.ua до 30 листопада.

Нагороди завжди знаходять гідних їм. Черговий щорічний екзамен на стійкість та успішність здали кращі торгові марки та підприємства Тернополя. Церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд-2018» відбулася 12 грудня в готельно-розважальному комплексі Garden Hall.

Розіграш телевізору між учасниками голосування у "Народному бренді 2018" провели у сервісі "RANDOM". Телевізор виграв тернополянин Петро Кушнірик.

У ці хвилини у ресторані Garden Hall відбувається церемонія нагородження кращих підприємців, організацій та компаній. 

keyboard_arrow_up