Перехрестя з круговим рухом – головні.
Зміни до ст. 41 Закону України «Про дорожній рух» набрали чинності ще 28 квітня. Там йдеться про пріоритетність транспортних засобів, що рухаються по колу.
Однак, як пояснили в патрульній поліції, доки у Тернополі не встановлять всі нові знаки – їздитимемо за старими.
Затори і бардак
Технічні засоби організації дорожнього руху, в тому числі дорожні знаки, повинні встановлюватися згідно з проектами-схемами організації дорожнього руху. Вони розробляються відповідними проектними організаціями за поданням тернопільської міської ради та погоджуються з відповідними підрозділами Національної поліції, кажуть у патрульній поліції.
В Управлінні наголошують, що знаків не міняють і не встановлюють. Це все – компетенція міськради.
Найуважнішим слід зараз бути на кругових перехрестях вулиць Живова – Микулинецька – Замонастирська («рогатка» - прим. авт.), Мазепи – Дружби – Чумацька – Дамба Тернопільського ставу (біля «Маяка» - прим. авт.), Слівенська – Л. Українки – Манастирського (біля маг. «Прогрес» - прим. авт.). Саме ці три кільця тернополяни вважають найпроблемнішими.
Тепер – як у цивілізованому світі
Є й такі городяни, які задоволені змінами до Закону. «Нарешті! Ще один крок назустріч цивілізованому світу. В Ізраілі взагалі нема знаку "головна дорога" - нема потреби», - пише на сайті 20minut.ua тернополянин Вадим.
В патрульній поліції кажуть, що поки не штрафують порушників, натомість намагаються вести роз’яснювальну роботу щодо внесених у законодавство змін.
Аби замінити дорожні знаки, потрібно близько місяця часу. Процедура виглядає приблизно так: міськрада дає завдання проектній організації внести зміни в схеми організації дорожнього руху. Проектна організація розробляє одну, або декілька схем. Вибирається одна і погоджується в Національній поліції. Далі виготовляють і встановлюють нові знаки. Коли замінять усі, їздити потрібно вже за новими знаками.
Міськрада уже замовила комплексні схеми руху Тернополем. Впродовж місяця триватимуть наради, засідатимуть комісії, де вирішуватимуть спірні питання та вноситимуть пропозиції щодо оптимізації руху.
На зміни треба від 30 мільйонів
Точну цифру, скільки потягне з міського бюджету заміна знаків і нова схема організації дорожнього руху, у міськраді поки що не знають.
Лише кругове перехрестя біля «Маяка» обійдеться місту у 8 млн. грн. – там потрібно розширювати саме кільце. А біля «рогатки» розширення неможливе через існуючу забудову, повідомили у відділі технагляду.
Коментар
Катерина КАЛУШ, 26 р., начальник прес-служби міськради:
- У Тернополі діє програма "Безпечне місто", яка передбачає фінансову, технічну та матеріальну підтримку правоохоронних органів. Все для того, аби наше місто було максимально безпечним. В межах цієї програми буде профінансовано дані роботи.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер
Anonymous
За законом кільце головне ПРИ ВІДСУТНОСТІ інших знаків! Для чого вводити людей в оману, щоб біди наробити? НЕ ЗАЖДИ КІЛЬЦЕ ГОЛОВНЕ! НА ЗНАКИ ПОТРІБНО ДИВИТИСЬ!!!
Наприклад, якщо вздовж Мазепи є знак Головна дорога, то вона і є ГОЛОВНА! І нахрена там щось міняти? ДЛЯ ЧОГО?! То вже з розряду - скажи дурному Богу молитись, то воно чоло розіб*є, так пані автор з тим кільцем...
І зауваження в тему. На перехресті Тарнавського - Київська кільце вже аж просто проситься. І не тільки кільце, Тарнавського аж стогне, щоб її ще на одну смугу розширили, але тут облом, бо вуйки вже так забудували навіть тротуари, повилазили своїми будовами за всі червоні лінії, що ніякого кільця і ніякого розширення там не буде. І ніякі зміни до ПДР тут не допоможуть.
ігор
це ж скільки знак коштує? може хтось зажрався за державні гроші?
Андрій Жаровський reply ігор
David Starr
Віталій Кушла
До міської ради:
Зо 1000000$ можна купити завод у галузі харчової промисловості. Може ну його той круговий рух. Давайте завод купимо. І робота буде і прибутки... І заробітчани назад заманимо?