До кінця травня їздимо за «старими» знаками

До кінця травня їздимо за «старими» знаками
  • За законом кільце вже всюди головне.
  • Однак мають внести зміни до схеми організації дорожнього руху. Та змінити знаки.
  • Лише після цього діятиме правило, де кожне кільце буде головним.
  • Заміна обійдеться міській казні у понад 30 мільйонів. 

Перехрестя з круговим рухом – головні.

Зміни до ст. 41 Закону України «Про дорожній рух» набрали чинності ще 28 квітня. Там йдеться про пріоритетність транспортних засобів, що рухаються по колу.

Однак, як пояснили в патрульній поліції, доки у Тернополі не встановлять всі нові знаки – їздитимемо за старими.

Відео дня
  • Вимогами ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про дорожній рух» визначено, що перевага в русі на перехрестях, де організовано круговий рух, надається транспортним засобам, які вже рухаються по колу, - повідомив начальник сектору безпеки дорожнього руху управління патрульної поліції м. Тернополя Андрій Петрук. - Також Кабмін протягом місяця має привести нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону.

Затори і бардак

Технічні засоби організації дорожнього руху, в тому числі дорожні знаки, повинні встановлюватися згідно з проектами-схемами організації дорожнього руху. Вони розробляються відповідними проектними організаціями за поданням тернопільської міської ради та погоджуються з відповідними підрозділами Національної поліції, кажуть у патрульній поліції.

В Управлінні наголошують, що знаків не міняють і не встановлюють. Це все – компетенція міськради.

  • Слід зазначити, що водії транспортних засобів зобов’язані дотримуватись Правил дорожнього руху України, - каже Андрій Петрук. - Та виконувати вимоги існуючих дорожніх знаків на перехрестях - до внесення Тернопільською міською радою змін в схеми організації дорожнього руху на вказаних перехрестях та встановлення відповідних дорожніх знаків.

Найуважнішим слід зараз бути на кругових перехрестях вулиць Живова – Микулинецька – Замонастирська («рогатка» - прим. авт.), Мазепи – Дружби – Чумацька – Дамба Тернопільського ставу (біля «Маяка» - прим. авт.), Слівенська – Л. Українки – Манастирського (біля маг. «Прогрес» - прим. авт.). Саме ці три кільця тернополяни вважають найпроблемнішими.  

  • Люди начитались в інтернеті про зміни руху, і що тепер всі кільця головні, - каже тернополянин Віктор Антончук. – Хто як хоче – так і їде. Вчора буквально їхав біля «рогатки» не більше 5 км за годину і весь час пригальмовував. Одні їдуть за діючими знаками. Інші за Законом, що кольцо головне. Транспорту повно – затори і бардак…

Тепер – як у цивілізованому світі

Є й такі городяни, які задоволені змінами до Закону. «Нарешті! Ще один крок назустріч цивілізованому світу. В Ізраілі взагалі нема знаку "головна дорога" - нема потреби», - пише на сайті 20minut.ua тернополянин Вадим.

В патрульній поліції кажуть, що поки не штрафують порушників, натомість намагаються вести роз’яснювальну роботу щодо внесених у законодавство змін.

  • Необхідно внести їх в схему організації дорожнього руху, - каже Андрій Петрук. -  Поки вони не будуть внесені – водії зобов’язані дотримуватись тих, які вже встановлені.

Аби замінити дорожні знаки, потрібно близько місяця часу. Процедура виглядає приблизно так: міськрада дає завдання проектній організації внести зміни в схеми організації дорожнього руху. Проектна організація розробляє одну, або декілька схем. Вибирається одна і погоджується в Національній поліції. Далі виготовляють і встановлюють нові знаки. Коли замінять усі, їздити потрібно вже за новими знаками.

Міськрада уже замовила комплексні схеми руху Тернополем. Впродовж місяця триватимуть наради, засідатимуть комісії, де вирішуватимуть спірні питання та вноситимуть пропозиції щодо оптимізації руху.

На зміни треба від 30 мільйонів

Точну цифру, скільки потягне з міського бюджету заміна знаків і нова схема організації дорожнього руху, у міськраді поки що не знають.

  • Суто заміна знаків на кожному круговому перехресті обійдеться близько у 300 тис. грн., - повідомив головний інженер відділу технагляду міськради Ярослав Копча. – А якщо врахувати проектно-кошторисну документацію, розробку схеми руху і приведення наявних транспортних розв’язок до нормативних параметрів – треба мільйонів 30, не менше.

Лише кругове перехрестя біля «Маяка» обійдеться місту у 8 млн. грн. – там потрібно розширювати саме кільце. А біля «рогатки» розширення неможливе через існуючу забудову, повідомили у відділі технагляду.

  • Точні розрахунки будуть вже приблизно за тиждень, - каже Ярослав Копча. – Вже засідала комісія, яка доручила проектантам підготувати кошторис.

Коментар

Катерина КАЛУШ, 26 р., начальник прес-служби міськради:

- У Тернополі діє програма "Безпечне місто", яка передбачає фінансову, технічну та матеріальну підтримку правоохоронних органів. Все для того, аби наше місто було максимально безпечним. В межах цієї програми буде профінансовано дані роботи. 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (9)
  • Anonymous

    До автора. Перш ніж писати подібні статейти раджу вивчити ПДР і прийняті до нього зміни, а то автор, м*яко кажучи, виглядає просто некомпетентною.

    За законом кільце головне ПРИ ВІДСУТНОСТІ інших знаків! Для чого вводити людей в оману, щоб біди наробити? НЕ ЗАЖДИ КІЛЬЦЕ ГОЛОВНЕ! НА ЗНАКИ ПОТРІБНО ДИВИТИСЬ!!!

    Наприклад, якщо вздовж Мазепи є знак Головна дорога, то вона і є ГОЛОВНА! І нахрена там щось міняти? ДЛЯ ЧОГО?!  То вже з розряду - скажи дурному Богу молитись, то воно чоло розіб*є, так пані автор з тим кільцем...

    І зауваження в тему. На перехресті Тарнавського - Київська кільце вже аж просто проситься. І не тільки кільце, Тарнавського аж стогне, щоб її ще на одну смугу розширили, але тут облом, бо вуйки вже так забудували навіть тротуари, повилазили своїми будовами за всі червоні лінії, що ніякого кільця і ніякого розширення там не буде. І ніякі зміни до ПДР тут не допоможуть.
  • ігор

    >Суто заміна знаків на кожному круговому перехресті обійдеться близько у 300 тис. грн.

    це ж скільки знак коштує? може хтось зажрався за державні гроші?

    Андрій Жаровський reply ігор

    Вони не зажрались, а о)(уїли.
  • David Starr

    Для чого на Мазепи круговий рух? Краще зробіть ту клумбу квадратною і не треба нічого змінювати.
  • Віталій Кушла

    Не можу заспокоїтись.

    До міської ради:

    Зо 1000000$ можна купити завод у галузі харчової промисловості. Може ну його той круговий рух. Давайте завод купимо. І робота буде і прибутки... І заробітчани назад заманимо?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
10:25 У Мінекономіки назвали причини переходу на літній час 09:35 «На щиті» повертається захисник з Кременецької громади 09:00 29 березня без світла буде одна вулиця в Тернополі 08:00 У Тернополі відновлюють футбольні матчі з вболівальниками Від читача 12:17 Пів мільйона грн компенсацій отримали цьогоріч роботодавці Тернопільщини, які працевлаштували переселенців 22:20 Поліція розшукує 15-річного хлопця з Чорткова Олександра Мороза 22:00 Дитячу травматологію змінив на артбригаду: історія молодого лікаря-науковця 21:00 У Тернополі прощатимуться із військовослужбовцем Іваном Грицком 20:00 Перетворили пустир на модульне містечко: як переселенці стали стимулом для відбудови Малашівців play_circle_filled 19:00 «На щиті» повернувся додому сапер із Теребовлянської громади 18:00 У замку на Тернопільщині організовують толоку 17:00 26-річний тернополянин за 4500 доларів став «батьком» трьох литовських дітей 15:30 Причетному до організації вибухів у Тернополі повідомили про ще одну підозру 15:07 «Афілійований міні-EdCamp Ternopil»: що зібрало у 19 школі майже дві сотні освітян? 14:00 На Тернопільщині мотоцикліст врізався в кам'яну огорожу — є постраждалі 13:30 Патріотична організація «Центурія» проводить набір активної молоді 13:00 На п’ятьох вулицях Тернополя триває поточний ремонт дорожнього покриття 12:33 Кременчанину, який торгував зброєю, повідомили підозру 12:00 На дорогах Тернопільщини вітер повалив понад 20 дерев 11:35 На Тернопільському ставі починається сезон водних прогулянок
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up