Купити квитки на потяг тернополяни можуть на два дні наперед. Яка ситуація із чергами?

Купити квиток на потяг зараз можна лише у касах залізничних вокзалів і лише на два дні вперед — тобто 26 та 27 березня. Через кібератаку онлайн-сервіси Укрзалізниці поки що не працюють.
Ситуація із чергами біля квиткових кас на залізничному вокзалі Тернополя 26 березня спокійна. Журналісти «20 хвилин» завітали на станцію близьку обіду, великих черг не було.
На вокзалі одночасно працюють три каси, тож потік охочих придбати квитки рухається швидко.
Пасажири розповідають, чекають недовго, кілька хвилин. Але я і такі, хто приходив за квитком напередодні, 25 березня, довелося чекати довше. Через збій у роботі онлайн-сервісу, до прикладу, Андрій вперше прийшов на вокзал купити квитки. До цього брав заздалегідь онлайн.
— Сьогодні прийшов, була тільки людина, а вчора стояв доволі довго. Мені потрібен був білет до Чернігова, виявилось, що туди білет є, назад немає. Я міг заздалегідь придбати квиток, але оскільки застосунок не працював, трохи ситуація не дуже. Сьогодні взяв білет до Львова, — розповів пасажир Андрій.

Анастасія швидко придбала квиток. Спершу у Львові до Тернополя і назад, тут на вокзалі. Ніяких проблем із чергами не відчула.
Чуємо, що одна із пасажирок просить квиток на 29 число. Касир у касі відповідає, продажу немає, поки що лише на 26 і 27 березня.
Люди зізнаються, недоступність онлайн-сервісу — це дуже незручно, але розуміють ситуацію.
— Почекала три хвилини, підійшла, запитала і все. На жаль, така ситуація, погана. Треба купити квиток для іншої людини, з іншої країни, а вона не може купити білет за кордоном. І я не можу купити тут. Треба чекати, поки почне працювати, — говорить ще одна відвідувачка вокзалу Юлія.
В Укрзалізниці рекомендують пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків — з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
Журналісти звернулися за додатковою інформацію до чергового по вокзалу, щодо того, коли ситуація може змінитися. Наразі там нічого про це повідомити не можуть. Директор вокзалу коментарів також не дає, просить звертатися до пресслужби Укрзалізниці. Щоправда, сайт перевізника зараз теж не працює.
Що повідомляють в Укрзалізниці
На сторінці Укрзалізниці у телеграмі оперативно повідомляють про ситуацію, яка склалася через ворожу кібератаку. Тривають роботи щодо відновлення сервісів.
«ІТ-фахівці Укрзалізниці, Кібердепартамент СБУ, Державний центр кіберзахисту, Урядова команда реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, ІТ-команда Київстар та всі залучені спеціалісти продовжують синхронну цілодобову роботу, намагаючись якнайшвидше повернути до роботи всі зачеплені ворожою кібератакою системи Укрзалізниці», — зазначили сьогодні о 13.30 в Укрзалізниці.
Також там запровадили «компенсаційні пропозиції для пасажирів»:
- платні зали очікування безкоштовно приймають пасажирів із паперовими квитками, придбаними у період хакерської атаки;
- пасажирів з придбаними в цей же період паперовими квитками частують на борту безкоштовним чаєм від Укрзалізниці;
- радять також зберігати паперовий квиток: «після відновлення системи ми запустимо ще низку «компліментів» від залізниці та партнерів на знак наших вибачень за ситуацію».
Нагадаємо, про збій у роботі онлайн-системи Укрзалізниці повідомили 23 березня. Наступного дня стало відомо, що онлайн-системи зазнали масштабної таргетованої кібератаки.
Пасажирів просять повідомляти Укрзалізницю про будь-які нестандартні випадки, зокрема, кому терміново потрібне оформлення вагонів для осіб з інвалідністю, бронювання супроводу на вокзалі та інше, на електронну пошту: [email protected]
А із якими проблемами ви зіткнулися за ці кілька днів через збій в онлайн-системі Укрзалізниці? Діліться у коментарях
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.