На електромобілі не покатаєшся, на електросамокаті похвилинна плата, велосипеди – під замовлення

На електромобілі не покатаєшся, на електросамокаті похвилинна плата, велосипеди – під замовлення

«20 хвилин» дізналися, який транспорт для поїздок по Тернополю можна взяти у місті напрокат.

Паливо в Україні загалом та в Тернополі зокрема – це зараз далеко не найдешевша річ. Відтак все більше тернополян шукають альтернативу, як зекономити, або просто рухатися, не простоюючи в чергах. Можна ходити пішки. Місто не надто велике, і за кілька годин вдасться його обійти від краю до краю. Або ж можна придбати електромобіль і не бути залежним від бензину. Але як щодо менш витратних варіантів? 

Розповідаємо про варіанти прокату.

Електромобілі – відсутні, є – на бензині

Два сервіси, які раніше працювали у Тернополі та надавали авто на прокат, зараз тимчасово припинили свою роботу. Проте є кілька їхніх конкурентів, які продовжують свою працю у місті. Авто залежні від бензину. Оплату бажають отримувати в євро, за найбюджетніше авто, що є в них у наявності, просять 15 євро на добу. А мінімальна тривалість прокату – два дні. Електроавтомобілів тернопільські компанії з прокату авто запропонувати, на жаль, не можуть. 

Відео дня

Для тих, хто бажає взяти електрокар в оренду понад усе – є варіант: знайти таке авто у Львові. Втім вартість також не з тих, що милує око – 50 євро на день. Ціна прокату може знизитися до 39-ти євро на добу, але тоді ви маєте орендувати машину одразу на місяць.

Навряд чи можна сказати, що оренда електромобіля буде вигідною справою. Його також потрібно заряджати, а за вартість оренди за день можна придбати приблизно 30 літрів бензину. На сучасних авто з таким запасом палива можна подолати 500 кілометрів шляху, а можливо, і більше.

Електросамокати з бонусом за паркування

Прокат електросамокатів – уже доволі популярна послуга у Тернополі. Припаркованих двоколісних можна часто зустріти прямо перед своїми будинком. Принцип їх роботи доволі простий: треба завантажити спеціальний додаток, за його допомогою знайти найближчий вільний електросамокат, розблокувати його, стати, спіймати рівновагу та й рушати. Вартість такої послуги виглядає доволі лояльною. Треба віддати лиш 10 гривень за розблокування самокату та за кожну хвилину в дорозі треба заплатити три гривні. Можна подорожувати екологічно і на свіжому повітрі. А якщо припаркувати двоколісного у зазначеному в додатку місці, то можна отримати бонуси на свій рахунок. Скористатися електросамокатами можна за допомогою додатків “take it” та “kobi electric”.

Велосипеди — лиш під замовлення

Ті, хто звик подорожувати на свіжому повітрі, не лінуючись, можуть використовувати велосипеди. Проте стаціонарних пунктів їх прокату в Тернополі знайти не вдалося. У минулі роки такі працювали в магазинах, де продають велосипеди, але зараз там послуг прокату не надають.

Відтак велосипед на прокат можна дістати тільки під замовлення. Треба зателефонувати заздалегідь і вказати час, коли вам потрібен велосипед. Їх привозять в район готелю «Галичина» і звідти вже можна кататися. Але перед тим треба залишити в залог паспорт або водійське посвідчення. Вартість катання 50 гривень за годину, але мінімальне замовлення – дві години. У той час, як за добу прокату ровера треба заплатити – 200 гривень. Замовити велосипед можна за номером 063-179-79-33.

У 2019-му в місті обіцяли влаштувати велопрокат. "Близько півтори сотні велосипедів можна буде незабаром брати в оренду в Тернополі. Користуватись ними можна буде за системою bike sharing. Це коли береш транспорт в одній "точці", а залишаєш в іншій". Обіцяли, але проєкт досі не втілили в реальність.

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (6)
  • Віталій Овчарук

    Максимум, що можуть зробити для велоінфраструктури в Тернополі це зробити 50 метрів доріжки з бруківки, в якій у загальному плані немає логіки.
  • Zinkiv Tania

    Велосипед з дитинства вмію їздити на ньому,а самокат без контрольний
  • Vitalij Pentsak

    щоб кататися на велосипеді потрібна велоінфраструктура, в нас її немає((
    Мер вже давно обіцяв, але не зробив, бо має інші "прибуткові теми"
    Зробили би інфраструктуру, з,єднали би райони міста безпечними доріжками, то дуже багато би сіли на двоколісні. Бо саме це зупиняє в більшості пересідати на вело.

    Читач51 reply Vitalij Pentsak

    Чиновникам не вигідно щоб люди каталися на роверах і нічого не платили. А вигідно продавати бензин і брати гороші за парковки. Вігідно щоб порушували правила і платили штрафи. Вигідно щоб купляли великі дорогі машини які стоять у пропках забруднюють повітря і труять людей
  • Олег Головко

    Колись Тернопіль був найдовшим містом заїзджав на ''Світанку'' виїжджав в ''Українській ночі''

keyboard_arrow_up