За попередньою інформацією, "Дев'ятка" в'їхала на переході в HONDA Accord на іноземній реєстрації. У ДТП потерпілих немає, лише матеріальні збитки.
Як повідомили у прес-службі Патрульної поліції Тернополя, на водія першої автівки патрульні склали протокол за ст. 124 КУпАП "Порушення правил дорожнього руху, що спричинило пошкодження транспортних засобів, вантажу, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна". Щодо водія другої - винесено постанову за ч.1 ст. 126 КУпАП "Керування транспортним засобом особою, яка не має відповідних документів на право керування таким транспортним засобом або не пред'явила їх для перевірки".
Корисне посиланняАктуальні ціни на Honda Accord у Тернополі на Automoto.ua.
- Тернопіль - унікальне місто просто, - обурюється водій Михайло А.. - Можливо, не надто продумана транспортна розв'язка, бо в одному місці стається аварія, а затори утворюються в усіх кутках. От збирався оминути затор на Злуки, поїхав через "Канаду", на "Східний", і там також затори. А більше нема кудою!
Водії авто та пасажири громадського транспорту, які їхали з вул. Тарнавського та просп. Злуки теж потрапили в затор.
- В маршутці від дев'ятого училища до кільця біля "Універсаму" їхала, без перебільшення, хвилин двадцять, - розповідає тернополянка Тетяна. - В нас взагалі таке місто цікаво - тільки десь трапляється якась аварія, то відразу затори на годину.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 15 від 9 квітня 2025
Читати номер
Li Hunter
David Starr
Anonymous reply David Starr
І що найгірше, такі самі придурки і керують містом! Так само думають і те саме роблять! І ти, напевно, один з них?
David Starr reply Anonymous
Volodymer reply David Starr
Олег Дерех reply Volodymer
Anonymous reply Олег Дерех
Во ідіоти, весь світ на велосипедах. А куди ж в тому Тернополі на тому ровері проїхати можна?! Доріг нема ні для авто ні для роверів. Ну а автом, треба розуміти, ти не користуєшся. Ні ти, ні твої рідні, ні батьки... Ну продукти в магазин ти певно помагаєш в мішках на плечах носити, і стареньких на ровері возиш.
Придурку, ровер добре для забави, для прогулянки, ну і для дебілів, що перед авто на них вишивають. А решта мусять на атомобілях, автобусах, тролейбусах...
Недавно мав трафунок, на кільці біля універсаму якийсь дебіл на ровері їде попри бордюр кільця а потім мах, і звернув впоперек на Галицьку. Ледве встиг пригальмувати, щоб ідіота не забити, а то мав би на совісті. То певно ти був. Знав би, не гальмував би.
Anonymous reply David Starr
І ще, щоб в місті вільніше дихалось мають бути бульвари, сквери, парки, в яких мають дерева рости а не будиночки.
Блін, понаїжджала рагульня з села і тупо з міста робить село. Та вертайся назад, там тобі ні машин, ні руху не буде. І вільно дихати будеш і срати, де хочеш, бидлото.
David Starr reply Anonymous
Anonymous reply David Starr
І коли ж ви ідіоти то нарешті зрозумієте?
David Starr reply Anonymous
Андрій Жаровський reply David Starr
Anonymous reply David Starr
світова практика показує, що покращення інфраструктури для автомобілів призводить тільки до збільшення їх кількості.
Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/DTP/na-prosp-zluki---dtp-avtivki-stoyat-u-zatori-10640237.html
Ні, це щось з чимось! А ми то думали, що навпаки, збільшення кількості авто заставляє покращувати транспортну структуру. А саме то збільшення викликане розвитком країни, збільшенням потреб власних поїздок і переміщенні вантажів. Мало того, покращення транспортної інфраструктури сприяє економічному розвитку держави...
А воно он як, то машини винні, що дороги будують.
Ні, то пісець якийсь, більшої маячні ще не зустрічав.
Anonymous