Тернопіль отримує нову об'їзну
- Наявна північно-східна об’їзна давно стала у Тернополі вулицею міста, тому виникла потреба в будівництві нової обхідної та розв’язки до неї.
- Довжина майбутньої дороги (включно з відрізком у складі транспортної розв’язки) становитиме 8,4 км.
Оголошено міжнародний тендер у рамках реалізації угоди з Європейським інвестиційним банком «Транспортний зв’язок в Україні», спрямованої на розв’язання проблем транспортної системи. Про це повідомляє пресслужба Укравтодору.
Більшість українських міст історично не мають обхідних доріг — це пробіли, які необхідно заповнити для ефективного функціонування загальнонаціональної автомобільної мережі. Йдеться про розвантаження населених пунктів від транзитного транспорту, покращення стану довкілля та безпеки руху, йдеться у повідомленні.
Тернопіль є важливим транспортним вузлом. Тут проходять три міжнародні та європейські коридори, що з’єднують Європу та Азію, Західну та Східну Європу, Балтійське та Чорне моря. Наявна північно-східна об’їзна давно стала вулицею міста, тому виникла потреба в будівництві нової обхідної та розв’язки до неї.
Окрім цих проєктів, у планах співпраці з ЄІБ — будівництво ще трьох розв’язок та шляхопроводів у Львівській та Рівненській областях, а також розгортання сучасних Інтелектуальних транспортних систем для управління та контролю за транспортом», — розповів Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
У рамках оголошеного тендеру йдеться про будівництво:
— північно-східної ділянки обходу м. Тернопіль — автошлях І категорії з 4 смугами руху. Він з’єднає населені пункти Шляхтинці та Смиківці й дві міжнародні траси М-19 Доманове — Ковель — Чернівці — Тереблече та М-30 Стрий — Ізварине.
— транспортної розв’язки в Тернопільській області на М-19 (км 315+629). Для забезпечення безпеки та умов транспортного руху постає необхідність будівництва транспортної розв’язки в різних рівнях на перетині дороги М-19 з північно-східною ділянкою обходу м. Тернополя.
Довжина майбутньої дороги (включно з відрізком у складі транспортної розв’язки) становитиме 8,4 км.
Закупівля проводитиметься шляхом міжнародних конкурентних торгів згідно з правилами ЄІБ. Компанії можуть подавати пропозиції до 8 грудня 2021 року.
Унаслідок будівництва об’їзної дороги м. Тернополя будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи автотранспорту, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час їх перебування в дорозі, покращаться екологічні умови та підвищиться безпека руху.
Нагадаємо, що Європейський інвестиційний банк схвалив виділення кредиту Укрзалізниці та Укравтодору в розмірі 50 млн євро для розвитку європейських транспортних мереж. Йдеться про проєкти малої транспортної інфраструктури обсягом 20 млн євро.
Нагадаємо, 19 вересня 2018 року Європейський інвестиційний банк схвалив виділення кредитної лінії в 50 млн євро, щоб допомогти Укрзалізниці і Укравтодору ліквідувати вузькі місця в європейських транспортних мережах. Згідно з документом, мова йде про проєкти малої транспортної інфраструктури обсягом 20 млн євро. Серед них Північно-східний обхід м.Тернопіль.
Підготовка до цього моменту тривала три роки, повідомляє пресслужба Служби автодоріг Тернопільської області. Що зроблено упродовж 2019-2021 років?
Служба автомобільних доріг у Тернопільській області розробила проєкти будівництва І черги об’їзної автомобільної дороги м. Тернопіль та транспортної розв’язки на примиканні обходу до км 315+629 автошляху М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече.
Для реалізації проєктів будівництва Служба дослідила три важливих аспекти:
Екологію – отримала висновок з оцінки впливу на довкілля № 7-03/12-2019312987/1 від 06.08.2019;
Археологію – отримала звіт про археологічні вишукування (розвідки), розроблений Науково-дослідним центром «Рятівна археологічна служба «Інституту археології НАН України» у 2018 році, висновок Управління культури Тернопільської ОДА №01-203/04-49/01 від 20.03.2020;
Думку громади – отримала звіт про громадське обговорення з планової діяльності №7-03/12-2019312987/2 від 06.08.2019 (у межах проведення оцінки впливу на довкілля), лист Міністерства екології України №7/2244-19 від 10.04.2019 про відсутність зауважень і пропозицій громадськості щодо планової діяльності.
Після цього у 2020 році стартував викуп земельних ділянок під будівництво. Його проводила Служба автомобільних доріг у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією. Всього для потреб будівництва було необхідно 56 земельних ділянок:
• 39 під будівництво автошляху;
• 17 під зведення транспортної розв’язки.
Крім викупу Служба здійснила відведення земель у постійне користування, розпорядникми яких є Байковецька ОТГ, Тернопільська ОДА та Держгеокадастр. Таких відрізків усього 16. Станом на сьогодні відведено та передано у постійне користування Служби усі 16 ділянок загальною площею 33,2 га ( з них 2,1 га під розв’язку та 31,1 га під дорогу).
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Misha Mishanja
Олександр Палій
Льох Михайло reply Олександр Палій
Читач59
Новина 2017-го року ))))))