Підвищення тарифів – захід вимушений, кажуть в «Тернопільелектротрансі». Або платити за електроенергію, або платити працівникам – такий вибір стояв перед підприємством минулого місяця.
- Якщо не виплатимо зарплату, то працівники наші будуть шукати іншу роботу, зараз люди орієнтовані на важкий, але закордонний хліб, - каже директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. - Тому ми звернулися до міського голови з тим, що ми змушені піднімати тариф, принаймні, ставити тариф виживання. Це питання утримання наших працівників, утримання підприємства і своєчасної оплати за енергоносії. Це має бути 6,20 гривень – це для нас на сьогодні тариф виживання. Який тариф прийме орган місцевого самоврядування не можу сказати, але просимо, щоб встановили шість гривень, щоб ми мали можливість заплатити за електроенергію і своєчасно виплатити зарплату.
Андрій Мастюх розповідає, що востаннє тариф затверджували ще тоді, коли електроенергія коштувала удвічі дешевше (1.29 грн. проти сьогоднішніх 2.92 грн. – ред.), відтак підприємство на її оплату витрачало на мільйон гривень менше щомісяця.
- У місяць 1700-1800 тис. ми платимо за електроенергію при тому, що збираємо коштів 2200-2700 тис., тобто 70% коштів, які ми збираємо, - віддаємо за електроенергію, - додає Андрій Мастюх. - Якщо б ми не отримували фінансової підтримки з міського бюджету, то підприємство уже б не працювало. Минулого року міська рада виділила нам понад 40 мільйонів гривень, в цьому році - вже 25 мільйонів. Зараз ми перейшли в режим жорсткої економії, але нам ще не вистачає 19,5 мільйонів до кінця року, щоб оплатити електроенергію, виплатити зарплату з нарахуваннями, податки та все решта. Просимо, щоб якнайшвидше затвердили нові тарифи.
Керівник Тернопільелектротрансу стверджує, що зросли також витрати на запасні частини і пально-мастильні матеріали, а працівникам востаннє піднімали зарплату у вересні 2017 року. На даний момент міська рада виділила КП «Тернопільелектротранс» 6 млн грн на придбання нових автобусів, але ці кошти спрямують на заробітну плату працівникам.
Скільки коштуватиме проїзд, наразі невідомо. Тариф мають затвердити на одному із найближчих засідань виконкому Тернопільської міської ради.
Довідка. КП «Тернопільелектротранс» щоденно випускає на маршрут 52 тролейбуси, середній вік яких 25 років.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 50 від 11 грудня 2024
Читати номер
Анонім
Савчик
ігор
Савчик
Савчик reply Савчик