Партнер рубрики Дороги і транспорт

Тернополянин запропонував ідею, як облаштувати тротуар на Руській

Тернополянин запропонував ідею, як облаштувати тротуар на Руській

Тернополянин Кирило Чуйко запропонував, як облаштувати тротуар на Руській, аби було краще всім - пішоходам, автомобілістам, громадському транспорту, і навіть велосипедистам.

- Кожного дня (майже) ходжу вулицею Руською, та помітив цікаву річ, - написав Кирило Чуйко на своїй сторінці у соцмережі. - Мова йде про парну її сторону, але непарна симетрична, та можна застосувати той же підхід. Недавно біля 6-ї школи зробили острівець безпеки, що є правильно та давно пора було зробити. Звичайно ж знайшлись ті кому він заважає, тобто автомобілісти. Хоча якщо їхати по правилах та уважно, то ніяких незручностей не створює.

Наразі вулиця має по три смуги руху у кожному напрямі. Хоча реально їдуть тільки дві. Це чудово видно на першому фото, де видно стрілку руху, але вся смуга заставлена автомобілями. Хідник досить широкий, там є дерева, затишно для пішохода. Разом з тим площа між деревами не використовується ніяк, до того ж встановлені паркани, а паркани у місті зручності не додають. Я подумав, і знайшов рішення, яке зробить краще всім - пішоходам, автомобілістам, громадському транспорту, і навіть знайдеться місце для велосипедистів.

Дивимось фото 2.

Ліва смуга резервується для громадського транспорту. Це дає йому перевагу в русі, він не стоїть у заторі разом зі всіма. Автомобілям залишаються повноцінні дві смуги. Цим відрізком ходить 12 автобусних маршрутів і 4 тролейбусних, що вже збільшить пропускну здатність вулиці. Звичайно, критичним місцем може бути лівий поворот, але всі маршрути їдуть або прямо, або направо (на Острозького), а лівий поворот аж біля моста через колію, де поворот на вул.Хмельницького. Також ця смуга може використовуватись для проїзду екстрених служб (поліція, швидка, пожежна, аварійні служби), комунальних служб, таксі. Звичайно, доведеться захищати смугу від наглих автомобілістів як штрафуванням, так і фізично - розділювачами.

Місце між деревами можна спокійно віддати під парковку. Місце і так не використовується та стоїть пусткою. Якщо ж зробити там парковочні лоти то можна виграти додаткове місце для стоячих авто, не забравши простору ні у дороги, ні у пішоходів. Парковочні місця можна вимостити решітчатою бруківкою, для кращого водовідведення. Лунки під дерева понизити, зробити закругленими зі сторони вулиці, вкласти пристовбурну решітку.

Таким чином стоячі автомобілі створюють своєрідний буфер між проїжджою частиною та хідником. Також можна розглянути варіант з організацією велоруху на хіднику, так як ширина дозволяє. Так як друга сторона вулиці симетрична, велодоріжку можна зробити односторонньою.

Реалізація не передбачає серйозних ремонтних робіт, ту ж бруківку можна повторно використати при потребі. Суцільний win-win.

Звичайно, це тільки схема, треба детально прораховувати, але принциповий підхід такий.

Якщо є зацікавлені у продовженні - готовий до співпраці.

У коментарях Антон Марчевський зазначив: "Велосмуга завузька, ти не дотримався реальних пропорцій. Ну і також ти не врахував наявність буферної смуги посередині, яка ніяк не використовується. Всю широку частину Руської можна поділити на 5 смуг - одна крайня під паркування, інші чотири - по дві для руху в кожному напрямку. Лише перед перехрестями не вийде зробити повздовжню парковку, тоді там можна й ніші між деревами зробити, якщо буде місце.

Andrey Chernikov зазначив, що водії  "будуть ставати ялинкою і залазити на велодоріжку."

А як вам така пропозиція? Підтримуєте ідею тернополянина? Відповіді пишіть в коментарях.

Стежте за новинами Тернополя у: Facebook, TelegramInstagramViber та YouTube. 

Коментарі (2)
  • Патріот

    А потім пєдіки захочуть свою окрему доріжку,згодом і зоофіли з копрофілами. Для транспортних засобів є дорога і правила дорожнього руху
  • Александр Мыльников

    Підтримую
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
18:05 28 тисяч гривень вкрали у пенсіонерки з Тернопільщини невідомі жінки. Знайти їх допомогли сусіди 17:32 У Тернополі жінок, які перенесли рак грудей, запрошують на дружню зустріч 17:01 Уряд дозволив працювати дитячим садочкам та початковим школам за будь-якого рівня епіднебезпеки 16:15 «Бім, твоя місія виконана з честю»: у Тернополі урочисто провели на пенсію собаку-рятувальника (ФОТО. ВІДЕО) play_circle_filled photo_camera Від читача 15:09 Лікарняний по догляду за дитиною під час карантину. Право перейти на особливий режим роботи в умовах карантину 15:43 На Тернопільщину йде потепління. Синоптики обіцяють до +20 15:02 У Тернополі безслідно зник журналіст і ветеран АТО Ярослав Буяк 14:36 МОЗ повідомило про нове заохочення за вакцинацію проти COVID-19. Проголосуйте, чи вам важливі такі бонуси 13:31 Кинули виклик звичним лекціям: як студенти з Андрієм Підлужним знайомляться з культурним життям Тернополя photo_camera 12:50 У Тернополі на перетині вул. Шептицького – Оболоня – Білогірська облаштовують стаціонарну кільцеву розв’язку 11:43 Як працюватимуть школи і садки у всіх громадах Тернопільщини від 23 вересня (ОНОВЛЕНО) 11:23 На Протасевича автомобіль збив жінку. Вона померла дорогою до лікарні 10:33 «Жовта зона»: як буде жити Тернопільщина з 23 вересня? Розповідаємо про всі зміни (НАЖИВО) play_circle_filled 10:11 Тариф на проїзд, меморіальні дошки героям на школах і флагшток у комунальну власність: що затвердив виконком? 09:30 З 1 жовтня квиток на проїзд в Тернополі буде 8 гривень, але пересадки стануть безкоштовні (пресслужби) 09:19 На Тернопільщині за останню добу семеро людей померли внаслідок COVID-19. Яка ситуація в районах 09:01 Курс валют на 22 вересня: долар знову подорожчав, євро теж росте 08:31 Проїзд буде по 8-10 гривень. Із жовтня у транспорті вводять зміни stars 08:01 22 вересня - осіннє рівнодення: дата, прикмети і традиції 08:01 Сьогодні, 22 вересня: «День без автомобілів»
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up