З 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на суму в понад 86 млн грн.
Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.
Зверніть увагу! Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.
Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти.
Що робити, якщо у касі відсутня достатня кількість готівки?
У такому разі при поверненні квиток гаситься і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.
Квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.
Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки.
Укрзалізниця компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.
На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».
У разі виникнення запитань можна звертатися до контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер