Укрзалізниця припиняє пасажирське перевезення між містами. Як повернути придбані квитки

Укрзалізниця припиняє пасажирське перевезення між містами. Як повернути придбані квитки
  • Укрзалізниця з 18 березня тимчасово припиняє перевезення пасажирів залізничним транспортом в усіх видах внутрішнього сполучення.
     
  • Поїзди виконають останні рейси за графіками курсування 17 березня.

З 11 по 15 березня пасажири повернули 303 тис. залізничних квитків на суму в понад 86 млн грн. 

Компанія компенсує пасажирам повну вартість проїзних документів на усі скасовані через введення карантину рейси.

Зверніть увагу! Для зручності пасажирів та уникнення концентрації людей біля кас Укрзалізниця подовжила термін повернення квитків до 1 місяця від дати запланованого відправлення поїзда, що скасований.

Відео дня

Як повернути квиток, придбаний в касі?

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти.

Що робити, якщо у касі відсутня достатня кількість готівки?

У такому разі при поверненні квиток гаситься і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Як повернути квиток, придбаний онлайн?

Квитки, придбані через Інтернет, повертаються через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

Укрзалізниця вживає усіх заходів для забезпечення кас необхідною кількістю готівки. 

Укрзалізниця компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюється на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

У разі виникнення запитань можна звертатися до контактного центру Укрзалізниці: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
21:40 На Тернопільщині зустріли звільненого з полону бійця Олега Кравця 20:00 Оголосили конкурси на заміщення посади директора у двох дитсадках — №9 та №32 19:03 Як змінювався парк Сопільче у Тернополі: дивіться відео! 18:00 У парках Тернополя відбуватимуться спортивні заходи Від читача 17:29 Тижневий дайджест новин служби зайнятості Тернопільщини 17:00 Флорбол, доджбол, регбі-5 та інші — 10 безкоштовних спортивних локацій у парку Сопільче 16:00 Просять запровадити щоденну хвилину мовчання через систему оповіщення — створили петицію 15:00 Де безпечно купатися на Тернопільщині та в інших областях: перелік 14:00 Вихідні у кіно: у Тернополі покажуть екшени, анімації, трилери і комедії 13:00 Спека і грози: детальний прогноз погоди на 6-8 липня в Тернополі та області 12:00 Готуємо фаршировані кабачки в духовці, мультиварці та на сковорідці 11:00 Куди піти, що побачити у Тернополі на вихідні 5-6 липня 10:00 Знущання з військових у 211 бригаді: до суду передали справу екскомандира, який замовчував факти 09:03 Тернополян закликають не блокувати доступ до дворів автівками чи обмежувачами руху play_circle_filled
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up