Як працює кільце на Дружбі: ми перевірили. Поліція каже — так зручніше, а ви як думаєте? (ОПИТУВАННЯ)

Як працює кільце на Дружбі: ми перевірили. Поліція каже —  так зручніше, а ви як думаєте? (ОПИТУВАННЯ)
  • Від сьогодні, 1 вересня, на перехресті вулиць Івана Мазепи — Дружби — Чумацької діють зміни в організації дорожнього руху. Згідно з новою схемою роз’їзду, на визначеній ділянці дороги організували рух по колу. 
  • Журналісти відвідали дану ділянку та дізналися у працівників патрульної поліції Тернопільської області більш детально про зміни та переваги нововведення. 

Зі слів начальника відділу безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції у Тернопільській області Андрія Петрука, водії мають бути обачними та уважними, адже організація руху змінена кардинально. 

– Раніше вулиця Мазепи була головною, тобто транспортні засоби, що рухалися по цій дорозі мали пріоритет. А транспортні засоби, що рухалися по вулицях Чумацька і Дружби – мали пропускати і тільки потім їхати по кільцю. Від сьогодні на даному перехресті перевага надаватиметься транспортним засобам, які вже рухаються по колу, – каже він. 

Відео дня

Про наближення до перехрестя з кільцевим рухом водіїв інформуватимуть відповідні дорожні знаки та дорожня розмітка. Ці знаки розміщені з кожного виїзду-під’їзду до кільця, а саме на вулицях: Чумацька, Мазепи і Дружби. Також у патрульній поліції вважають, зміни в організації дорожнього руху на даному перехресті покликані покращити безпеку як для пішоходів, так і водіїв. 

– Від дамби Тернопільського ставу і по вулиці Мазепи (до Макдональдсу) вважалася ця ділянка аварійною. Часто здійснювалися наїзди саме на пішоходів. Тому вирішили додати острівки безпеки. Так при під’їзді водії зменшуватимуть швидкість, оскільки там відбувається трохи звуження проїзної частини. А взагалі такі острівки мають встановлювати скрізь, де є чотири смуги для руху. То сподіваємося, що водії, пішоходи нас почують і кількість аварій зменшиться, – додає пан Андрій. 

Ось так виглядають острівці безпеки

Сьогодні на даній ділянці вулиць посилено патрулюватимуть працівники. Це для того, щоб попереджати водіїв про зміни та звертати їх увагу на нові дорожні знаки, розмітку. 

На цьому зупинятися не планують і вже зараз проєктними організаціями на замовлення Тернопільської міської ради розробляються зміни в організації дорожнього руху на перехресті вулиць Микулинецька–Живова (Торговиця). Наразі подають пропозиції і обиратимуть найоптимальнішу, щоб розвантажити транспортні потоки і не утворилися затори. 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (18)
  • Teren Teren
    Хочу ще раз зауважити на рахунок того довбанутого велопереїзду ПОЗА МЕЖАМИ перехрестя.

    Місця, де велодоріжка перетинає дорогу, позначають горизонтальною дорожньою розміткою (розмітка 1.15 з червоної фарби) і відповідними знаками (1.34. Виїзд велосипедистів), аби попередити водіїв, що тут можливий перетин велосипедистами проїжджої частини дороги. В межах перехрестя велосипедисти мають пріоритет, і їх треба на таких велопереїздах пропускати. Якщо велодоріжка перетинає дорогу поза межами перехрестя, велосипедист пріоритету не має і повинен пропустити автомобілі, впевнитись у безпеці перетину дороги, і тоді аж переїхати на інший бік.

    Тепер запитання, ну і нахрена він там? То щоб хтось когось переїхав і покалічив, щоб біди наробити? Та просто перехід, велосипедист зійшов з ровера і спокійно перейшов, бо його пропускають. А от на ровері мусить чекати або під колеса авто попасти. Придурки, блін...
    Андрій Чорний reply Teren Teren
    Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу у межах перехрестям, велосипедисти повинні керуватися правилами проїзду перехресть.

    У даному випадку велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям тому велосипедисти зобов'язані дати дорогу іншим ТЗ, що рухаються по дорозі. Але нічого не забороняє велосипедисту стати пішоходом на власний вибір.
    Teren Teren reply Андрій Чорний
    А багато велосипедистів про то знають! Багато з них адекватних? Якраз питання в тому, щоб НЕ провокувати ДТП! Впоротий дебіл на ровері подумає собі, що його мають пропустити, а водій, що то бидло має злісти з ровера. І що в результаті? Мало нам смертей і каліцтв на переходах? То для чого там було малювати ту доріжку? Кому ті забави потрібні?

    Проста арифметика. Швидкість пішохода 5-6 км/год, а ровера, при спокійній їзді 20-25/км/год. Тобто, щонайменше, в чотири рази вища. Для того, щоб зупинити авто на швидкості 50 км/год потрібно до 30 м відстані і, в середньому, 5 с. Ровер за той час проїде метрів 35, тобто все перехрестя! Чи всі водії встигнуть зупинитись, щоб того придурка не переїхати?
  • Андрійко М
    Моя думка - в Тернополі забагато штучних, таких, що не відповідають стандартам, карликових кільцевих розв'язок, що тільки ускладнюють рух. Зробили це посмиховисько на Збаразькій-Крушельницької - з'явились більш ніж стометрові затори. Не грайтесь в моду, поставте толковий світлофор. На цих "несправжніх" колах оедь одна машина посіщається між прилеглими дорогами, пропускна спроможність - ніяка!
  • 1111
    Одне питання нафіга стільки дублюючих знаків ?
  • Svitlana Ts
    Зимою, в гололід - можуть виникати ситуації, коли машина, спускаючись по вул.Мазепи,  не зможе норм.загальмувати перед кільцем,  пропускаючи тих, хто на ньому - її може "винести", і тоді - ДТП.
    Володимир Козін reply Svitlana Ts
    В нас в місті ще є і інші гірки, зробити їх всіх головними і забрати внизу пішохідні переходи? :)

keyboard_arrow_up