Заасфальтували міст у Теребовлі: коли планують відкрити його для транспорту (пресслужба Служби відновлення)

Заасфальтували міст у Теребовлі: коли планують відкрити його для транспорту (пресслужба Служби відновлення)

Реконструкція мосту через річку Гнізна на 354 кілометрі траси міжнародного значення М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече наближується до фінішу. На мосту 18 листопада влаштували асфальтобетонне покриття зверху на гідроізоляцію.

Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області.

— Паралельно з асфальтуванням мостобудівники покрили гідроізоляцією тротуари мосту та завершили влаштовувати асфальтобетон на підходах. Відтепер система водовідведення запрацює на повну, адже покриття укладено на рівні з дощоприймачами.  Щойно міст успішно пройде випробування на міцність — Служба відновлення зможе відкрити рух транспорту. Плануємо, що перше авто проїде зведеною «з нуля» спорудою вже до кінця листопада, — йдеться в повідомленні.

На зображенні може бути: 10 людей, снігоочисник, потяг, залізниця та текст

Відео дня

На зображенні може бути: 3 людини

Міст будували впродовж лютого-листопада 2024 року. Він має 2 смуги руху та тротуари з двох сторін завширшки 1,8 м. Довжина споруди становить 48,7 метра, загальна ширина – 12,8 м.

Реконструкція мосту у місті Теребовля на стратегічно важливій трасі М-19 виконується коштом Європейського інвестиційного банку. Вперше з 2008 року на державних дорогах Тернопільської області ми будуємо повністю нову штучну споруду.

Проєкт включає зведення мосту, заміну комунікацій на підходах та облаштування усієї необхідної інфраструктури (освітлення, дорожні знаки, огородження, тротуари, світлофор, нанесення розмітки холодним пластиком тощо).

На зображенні може бути: 1 особа та текст

Немає опису світлини.

На зображенні може бути: текст

Довідка 
Через міст у місті Теребовля розташований на ділянці траси М-19, де щодня проїжджає близько 15 000 транспортних засобів. Під час обстеження на ньому виявили численні недоліки, які загрожували безпеці руху та могли призвести до руйнування та повного паралічу руху. Найкритичніші – поперечні тріщини прогонової будови з розкриттям, поздовжня тріщина залізобетонної плити проїзної частини, відсутність будь-якого армування опор, які стояли на дерев’яних палях тощо.

Нагадаємо, раніше ми розповідали, що міст у селі Гадинківці на Чортківщині відновили, а також встановили освітлення. Фото відремонтованого моста через Нічлаву дивіться у публікації: Відремонтували міст на Чортківщині

Читайте також:

 Коли планують відкрити міст у Теребовлі

Який вигляд має міст у Струсові, який одразу після ремонту пошкодила злива 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (1)

keyboard_arrow_up