Національний кешбек: продажі українських продуктів зросли на 9,5%

За перші два місяці дії «Національного кешбеку» продажі продовольчих товарів українського виробництва, що беруть участь у програмі, зросли на 9,5% (в одиницях), гривневий виторг зріс на 4% — в порівнянні з двома місяцями до запуску програми й аналогічним періодом минулого року.
Такі результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz. Для аналізу використовувалися дані 700 магазинів, розташованих по всій території України, повідомляє Урядовий портал.
— Українці стали частіше віддавати перевагу українському, зокрема тому, що на ці товари держава нараховує кешбек. Найбільший приріст продажів зафіксовано в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м’ясо) — на 10,6%. Продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок середнього і дешевого сегменту імпортних товарів. До прикладу, перетікання попиту з імпортних товарів до українських у категоріях «молочні продукти» та «кондитерські вироби» склало 12%, — йдеться у повідомленні.
За даними дослідження, програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів. Такі споживачі збільшили частку коштів, витрачених на товари українського виробництва, на 9,4%.
Зросла і кількість споживачів, у чиїх кошиках товари з програми складають понад 50%. Зокрема, на 30% стало більше споживачів, у яких такі товари займають 75-100% покупок, і на 19% більше тих, у кого ця частка становить 50-75%.
«Вже в перші два місяці роботи «Національний кешбек» продемонстрував вплив на споживчу поведінку громадян, про що свідчить зростання продажів українських продуктів. Найбільший вплив програма має на тих споживачів, для яких ціна є головним фактором покупок. Відтак програма демонструє очікувані результати: фінансову підтримку від держави мають ті громадяни, які її найбільше потребують, а українське поступово стає товаром першого вибору», — зазначила Перший віце-прем'єр-міністр України — Міністр економіки України Юлія Свириденко.
Дослідження RAU та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами. Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за посиланням.
Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли покрокову інструкцію, як отримати кешбек за купівлю українських товарів.
Читайте також:
Програма «Національний кешбек» офіційно стартувала
На що можна витратити кешбек за купівлю українських товарів: перелік
Як отримувати кешбек за купівлю українських товарів: покрокова інструкція
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Іван ГордієнкоА часом це не пов'язано з ростом цін на національні товари? Глянути якщо на ціни до національного кешбеку і теперішні то суттєва різниця, так само як і покупна спроможність населення падає. На окремі товари попит підноситься через сезонні коливання.
-
ІраЧв
-
Соломія ЧорнійЗнову красиво підняли ціни,придумали національний кешбек!!!Зе шобло працює потужно,барига Порох,у порівнянні з зе кешбеком,нервово курить в стороні!!!
-
Олександр КотЗростання виторгу, це звичайна інфляція. Але, хай буде 🙂