Національний кешбек: продажі українських продуктів зросли на 9,5%

Національний кешбек: продажі українських продуктів зросли на 9,5%

За перші два місяці дії «Національного кешбеку» продажі продовольчих товарів українського виробництва, що беруть участь у програмі, зросли на 9,5% (в одиницях), гривневий виторг зріс на 4% — в порівнянні з двома місяцями до запуску програми й аналогічним періодом минулого року. 

Такі результати дослідження Асоціації ритейлерів України (RAU) та аналітичної компанії Num8erz. Для аналізу використовувалися дані 700 магазинів, розташованих по всій території України, повідомляє Урядовий портал.

— Українці стали частіше віддавати перевагу українському, зокрема тому, що на ці товари держава нараховує кешбек. Найбільший приріст продажів зафіксовано в категоріях продуктів із коротким терміном придатності (молочні продукти, хліб та м’ясо) — на 10,6%. Продажі місцевих товарів збільшуються за рахунок середнього і дешевого сегменту імпортних товарів. До прикладу, перетікання попиту з імпортних товарів до українських у категоріях «молочні продукти» та «кондитерські вироби» склало 12%, — йдеться у повідомленні.

За даними дослідження, програма «Національний кешбек» мала більший вплив на категорії споживачів, визначені як «чутливі до ціни» та «скоріше чутливі». Для них програма є додатковою підтримкою та чинником вибору українських товарів. Такі споживачі збільшили частку коштів, витрачених на товари українського виробництва, на 9,4%.

Відео дня

Зросла і кількість споживачів, у чиїх кошиках товари з програми складають понад 50%. Зокрема, на 30% стало більше споживачів, у яких такі товари займають 75-100% покупок, і на 19% більше тих, у кого ця частка становить 50-75%.

«Вже в перші два місяці роботи «Національний кешбек» продемонстрував вплив на  споживчу поведінку громадян, про що свідчить зростання продажів українських продуктів. Найбільший вплив програма має на тих споживачів, для яких ціна є головним фактором покупок. Відтак програма демонструє очікувані результати: фінансову підтримку від держави мають ті громадяни, які її найбільше потребують, а українське поступово стає товаром першого вибору», — зазначила Перший віце-прем'єр-міністр України — Міністр економіки України Юлія Свириденко.

Дослідження RAU та Num8erz, проведене в грудні 2024 року, містить аналіз споживчої поведінки за два місяці після запуску програми «Національний кешбек» та порівняння її з попередніми періодами. Детальніше про результати дослідження можна дізнатися за посиланням. 

Довідка
«Національний кешбек» — ініційована Президентом України програма підтримки громадян. Вона дає можливість отримати від держави 10% кешбеку від вартості придбаних українських товарів. 
2 вересня програма запустилась в режимі бета-тестування, під час якого банки і торгові мережі налагоджували технічні і фінансові системи. 11 жовтня відбувся офіційний старт програми «Національний кешбек».
На сьогодні програма охоплює понад 340 000 товарів українського виробництва від 1600 виробників. У програмі беруть участь провідні національні торговельні мережі, аптеки, автозаправні станції, а також значна кількість регіональних мереж і окремих магазинів. 
Отриманий від держави кешбек можна витратити на комунальні та інші послуги, а також на благодійність, військові облігації та донати ЗСУ через спеціалізовані благодійні фонди.  
За вересень держава виплатила українцям 37,2 млн грн кешбеку, за жовтень — 119 млн грн. За листопад українці накопичили понад 250 млн грн кешбеку, виплата кешбеку за листопад відбудеться в кінці грудня.

Нагадаємо, раніше «20 хвилин» повідомляли покрокову інструкцію, як отримати кешбек за купівлю українських товарів.

 

Читайте також:

Програма «Національний кешбек» офіційно стартувала

На що можна витратити кешбек за купівлю українських товарів: перелік

Як отримувати кешбек за купівлю українських товарів: покрокова інструкція

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (4)
  • Іван Гордієнко
    А часом це не пов'язано з ростом цін на національні товари? Глянути якщо на ціни до національного кешбеку і теперішні то суттєва різниця, так само як і покупна спроможність населення падає. На окремі товари попит підноситься через сезонні коливання.
  • Іра
    Чв
  • Соломія Чорній
    Знову красиво підняли ціни,придумали національний кешбек!!!Зе шобло працює потужно,барига Порох,у порівнянні з зе кешбеком,нервово курить в стороні!!!
  • Олександр Кот
    Зростання виторгу, це звичайна інфляція. Але, хай буде 🙂

keyboard_arrow_up