«Щоб додзвонитися у службу, витрачаю кілька годин»: чому споживачі не можуть вчасно подати показники

«Щоб додзвонитися у службу, витрачаю кілька годин»: чому споживачі не можуть вчасно подати показники
  • У редакцію «20 хвилин» звернулась читачка Ірина, яка скаржиться на роботу служб. Каже, щомісяця виникає проблема з подачею показників. Найбільша складність - із газом.
  • Як споживачам уникнути зайвих клопотів, дізнавався журналіст «20 хвилин».

- У квитанції за газ, яка приходить щомісяця, нас повідомлять, що побутовий споживач повинен щомісяця станом на перше число знімати показники лічильника та протягом п'яти днів подавати їх оператору ГРМ, – розповідає Ірина. – Нам дають і номери телефонів, де можна подати показники. Все ніби просто, але за цими номерами відповідають працівники ВАТ «Тернопільоблгаз» та пояснюють, що вони не можуть внести показники лічильника і треба звертатися в Козівську дільницю. Контакті мобільні номери, за якими можна туди звернутися – недійсні, а на стаціонарному номері постійно зайнято. Щоб подати показники – доводиться телефонувати кілька годин.

Як розповідає Ірина, кілька разів показники лічильника подавала онлайн, однак платіжки приходили з іншими сумами.

- Коли ми врешті могли додзвонитися у Козівське відділення, то нам пояснювали, що показники через інтернет невраховані, бо стався збій і краще телефонувати, – каже Ірина. – Отже, цього місяця увесь ранок понеділка, 3 лютого, я телефонувала у службу. Додзвонитися до них важко.

Відео дня

Ми звернулися в контакт-центр ПрАТ «Тернопільгаз», щоб нам пояснили, чому так відбувається та що робити людям, які по кілька годин вимушені «висіти» на телефоні, щоб подати показники лічильника.

- Згідно з типовим договором про розподіл природного газу глава 5 пункт 5.5, споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на перше число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 5 числа включно) надавати їх оператору ГРМ, – пояснює начальник Контакт-Центру ПрАТ "Тернопільгаз" Віталій Секела. – Подати показники можна через особистий кабінет на сайті оператора ГРМ за телефоном або на електронну адресу.

Додзвонитися споживачам важко через те, що лінію надходить багато дзвінків, переконує пан Секела.

 – Ми маємо 185 тис. активних абонентів і всі, звичайно, не зможуть додзвонитися за один день, – каже Віталій Секела. – У зв'язку із значною кількістю дзвінків, щомісячно в період з 1-го по 5-те число виникає велике навантаження на телефонні лінії. Станом на 1 лютого навантаження телефонних ліній складала - 45%, а 3 лютого – 98%. За даними попередніх місяців, у період з 4-го по 5-те число кількість дзвінків зменшується, тому є більша ймовірність швидкого з'єднання з оператором. Також споживачі оператора ГРМ за номерами контакт-центру мають можливість подавати показники в автоматичному режимі, без участі оператора - за допомогою голосового меню. Це можна робити цілодобово.

Начальник контакт-центру пояснює, що подати фактичні покази лічильника газу (щомісячно з 1-го до 5-го числа включно), а також отримати кваліфіковану консультацію з питань, що стосуються розподілу природного газу, абоненти мають можливість за багатоканальними номерами телефонів Контакт-центру ПрАТ «Тернопільгазу»:

(0352) 519 904 – Укртелеком;

(097) 0 519 904 – Київстар;

(095) 0 519 904 – Vodafone.

Графік роботи:

Понеділок-четвер 08:00-17:00;

П'ятниця 08:00-16:00;

Cубота, неділя, державні свята  - вихідні.

-  Для зручності споживачів ПрАТ «Тернопільгаз» пропонує новий сервіс для передачі показів лічильника газу через мережу інтернет, що дозволить суттєво зекономити час (вкладка «Особистий кабінет» на сайті www.tgaz.te.ua), або email: [email protected]. Сайт, де можна подати показники, працює в звичному режимі , і ми ще не отримували скарг від наших абонентів щодо роботи особистого кабінету, - продовжує Віталій Секела.

Крім того, з метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна "Гаряча лінія" для отримання скарг та звернень споживачів ПрАТ «Тернопільгаз».

Телефон «Гарячої лінії»:

0 800 500 904.

Також начальник контакт-центру розповідає, що споживачі Козівського району звикли подавати показники лічильника на екстрену службу «104», але, звичайно, диспетчери цим не займаються, бо це є екстрена служба, яка займається лише екстреними викликами. 

А як ви подаєте показники лічильника? Чи виникають проблеми? Пишіть у коментарях!

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (35)
  • Любомир Ya

    Журналісти перед написання непотрібної статті, хай спробують в цю гнилу контору добитися. Всі вказані телефони не відповідають, а на багатоканальних "всі оператори зайняті" і зразу допобачення. Це що подані з сайту показники або пропадають або завищуються, це думаю не новина для нікого. А от потім вияснити правду неможливо. Прикрилися карантином, людей не пускають, а телефони в ігнорі. А далі творять що хочуть, ви головне платіть ! Дуржава в смартфоні !
  • kdm1603

    Хто знає куда або кому йдуть гроші за доставку газа

    Любомир Ya reply kdm1603

    Фірташу і йому подібним
  • Денисів Денисів

    В газовій службі закони неписані що хочуть то роблять
  • S l a v i k

    Добрий день всім - показники газу постійно подаю 1 числа але газова служба козови постійно мої показники переправляє

    Любомир Ya reply S l a v i k

    Вони ж теж хочуть грітися ! Але при цьому нагрівають нас.

keyboard_arrow_up