Спецтема: карантин

«Щоб додзвонитися у службу, витрачаю кілька годин»: чому споживачі не можуть вчасно подати показники

«Щоб додзвонитися у службу, витрачаю кілька годин»: чому споживачі не можуть вчасно подати показники
  • У редакцію «20 хвилин» звернулась читачка Ірина, яка скаржиться на роботу служб. Каже, щомісяця виникає проблема з подачею показників. Найбільша складність - із газом.
  • Як споживачам уникнути зайвих клопотів, дізнавався журналіст «20 хвилин».

- У квитанції за газ, яка приходить щомісяця, нас повідомлять, що побутовий споживач повинен щомісяця станом на перше число знімати показники лічильника та протягом п'яти днів подавати їх оператору ГРМ, – розповідає Ірина. – Нам дають і номери телефонів, де можна подати показники. Все ніби просто, але за цими номерами відповідають працівники ВАТ «Тернопільоблгаз» та пояснюють, що вони не можуть внести показники лічильника і треба звертатися в Козівську дільницю. Контакті мобільні номери, за якими можна туди звернутися – недійсні, а на стаціонарному номері постійно зайнято. Щоб подати показники – доводиться телефонувати кілька годин.

Як розповідає Ірина, кілька разів показники лічильника подавала онлайн, однак платіжки приходили з іншими сумами.

- Коли ми врешті могли додзвонитися у Козівське відділення, то нам пояснювали, що показники через інтернет невраховані, бо стався збій і краще телефонувати, – каже Ірина. – Отже, цього місяця увесь ранок понеділка, 3 лютого, я телефонувала у службу. Додзвонитися до них важко.

Ми звернулися в контакт-центр ПрАТ «Тернопільгаз», щоб нам пояснили, чому так відбувається та що робити людям, які по кілька годин вимушені «висіти» на телефоні, щоб подати показники лічильника.

- Згідно з типовим договором про розподіл природного газу глава 5 пункт 5.5, споживач, що є побутовим, який за умовами цього Договору розраховується за лічильником газу, зобов’язаний щомісяця станом на перше число місяця знімати фактичні показання лічильника газу та протягом п’яти календарних днів (до 5 числа включно) надавати їх оператору ГРМ, – пояснює начальник Контакт-Центру ПрАТ "Тернопільгаз" Віталій Секела. – Подати показники можна через особистий кабінет на сайті оператора ГРМ за телефоном або на електронну адресу.

Додзвонитися споживачам важко через те, що лінію надходить багато дзвінків, переконує пан Секела.

 – Ми маємо 185 тис. активних абонентів і всі, звичайно, не зможуть додзвонитися за один день, – каже Віталій Секела. – У зв'язку із значною кількістю дзвінків, щомісячно в період з 1-го по 5-те число виникає велике навантаження на телефонні лінії. Станом на 1 лютого навантаження телефонних ліній складала - 45%, а 3 лютого – 98%. За даними попередніх місяців, у період з 4-го по 5-те число кількість дзвінків зменшується, тому є більша ймовірність швидкого з'єднання з оператором. Також споживачі оператора ГРМ за номерами контакт-центру мають можливість подавати показники в автоматичному режимі, без участі оператора - за допомогою голосового меню. Це можна робити цілодобово.

Начальник контакт-центру пояснює, що подати фактичні покази лічильника газу (щомісячно з 1-го до 5-го числа включно), а також отримати кваліфіковану консультацію з питань, що стосуються розподілу природного газу, абоненти мають можливість за багатоканальними номерами телефонів Контакт-центру ПрАТ «Тернопільгазу»:

(0352) 519 904 – Укртелеком;

(097) 0 519 904 – Київстар;

(095) 0 519 904 – Vodafone.

Графік роботи:

Понеділок-четвер 08:00-17:00;

П'ятниця 08:00-16:00;

Cубота, неділя, державні свята  - вихідні.

-  Для зручності споживачів ПрАТ «Тернопільгаз» пропонує новий сервіс для передачі показів лічильника газу через мережу інтернет, що дозволить суттєво зекономити час (вкладка «Особистий кабінет» на сайті www.tgaz.te.ua), або email: info@tgaz.te.ua. Сайт, де можна подати показники, працює в звичному режимі , і ми ще не отримували скарг від наших абонентів щодо роботи особистого кабінету, - продовжує Віталій Секела.

Крім того, з метою своєчасного врегулювання конфліктних ситуацій, діє телефонна "Гаряча лінія" для отримання скарг та звернень споживачів ПрАТ «Тернопільгаз».

Телефон «Гарячої лінії»:

0 800 500 904.

Також начальник контакт-центру розповідає, що споживачі Козівського району звикли подавати показники лічильника на екстрену службу «104», але, звичайно, диспетчери цим не займаються, бо це є екстрена служба, яка займається лише екстреними викликами. 

А як ви подаєте показники лічильника? Чи виникають проблеми? Пишіть у коментарях!

Коментарі (27)
  • Я

    Через інтернет чи особистий кабінет, теж не завжди проходить. Приходить відповідь , що показник не прийнято 😕 бардак  у всьому.
  • Anna Konfedrat

    Додзвонитися в Теребовлю , щоб здати показник - НЕРЕАЛЬНО!!!
  • Віктор Царик

    А хто знає, як прізвище того олігарха, на рахунок якого народ платить за транспортування газу по трубам, які належать народу?
  • Bohdan Shevchuk

    Ні
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
20:01 Увага! На два місяці перекриють рух транспорту на вулиці Ярослава Стецька 19:01 «Людям набрид карантин»: чому тернополяни відмовляються від захисних масок (ВІДЕООПИТУВАННЯ) 18:33 Кого на Тернопільщині тестуватимуть на антитіла до коронавірусу 18:01 В яких аптеках можна купити тест на Covid-19 Від читача 15:30 Укладення аліментного договору 17:36 Водій з Тернопільщини на фурі в'їхав в мікроавтобус. Загинули 4 людей, ще 4 травмовані photo_camera 17:04 «І де гарантія, що COVID не принесуть діти»: чи безпечно віддати малечу в садочок? 16:32 На Тернопільщині відновили пасажирські перевезення в районах: коли дозволять загалом в області? stars 16:05 Чи підтвердили коронавірус у військових з Тернопільщини? 15:40 В'їхав у бетонний стовп та втік: за вихідні на Тернопільщині трапилось 6 ДТП. Є постраждалі 15:02 Взяти квиток на потяг до моря: місія (не)здійсненна? 14:33 У Тернополі на ринку виявили гранату, запаковану у згорток (оновлюється) 13:57 Оприлюднені епідеміологічні вимоги до проведення ЗНО. Що дозволено та заборонено 13:20 "Кароче, ви вже, певно, спите. Напишу рано": хроніки карантинних чатів від вчительки з Тернопільщини photo_camera 12:51 Грабіжник вкрав гаманець із чужої сумки та зумів зняти усі заощадження з картки 12:23 Енергетики: "за" чи "проти". Як ці напої впливають на здоров'я, розповів медик 11:49 Водоканал планує підняти тарифи на воду. Скільки доведеться платити тернополянам 11:20 На Тернопільщині викрили банду, яка підробляла документи та торгувала ними (ОНОВЛЕНО) 10:50 Єдиний у світі храм з вишитим іконостасом знаходиться на Теребовлянщині 10:23 5 міфів про ручне тестування (новини компаній)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up