Сім способів подати показники лічильника за світло, щоб не стояти в черзі

Сім способів подати показники лічильника за світло, щоб не стояти в черзі
  • ВАТ «Тернопільобленерго» повідомляє, що для того, аби уникнути непорозумінь в розрахунках за спожиту електроенергію, необхідно кожному споживачеві щомісяця передавати фактичний показник електролічильника.
     
  • На сьогодні існує ціла низка способів передачі показників, які зекономлять час споживача та зроблять процес обслуговування швидким і комфортним.

Відповідно до Кодексу Комерційного обліку електричної енергії споживач, що є побутовим, зобов'язаний щомісяця (протягом періоду, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій день наступного розрахункового періоду) знімати фактичні показання лічильника електричної енергії та надавати їх Оператору системи розподілу.
В разі не отримання, у вказані терміни, показників електролічильника оператор системи розподілу застосовує розрахунковий показник споживання електроенергії.

Тобто, зчитані побутовим споживачем, чи отримані або зчитані ВАТ «Тернопільобленерго» покази лічильника в інший день вважаються вихідними даними для визначення показів лічильника на перше число календарного місяця шляхом додавання (віднімання) споживання, розрахованого відповідно до профіля споживання побутового споживача, помноженого на кількість днів (діб) між датою зчитування показів та першим числом календарного місяця.

У випадку неподання споживачем даних про споживання електричної енергії за розрахунковий період у визначені строки, або неможливості отримання представником ВАТ «Тернопільобленерго» даних про спожиту електричну енергію в зазначений термін – обсяги споживання електричної енергії визначаються на цей розрахунковий період шляхом розрахунку середнього обсягу споживання за даними двох останніх фактичних послідовно знятих показів розрахункового лічильника.

Енергетики, в чергове, звертаються до споживачів із проханням обрати собі найзручніший спосіб передачі показників електролічильника.

На сьогодні існує ціла низка способів передачі показників, які зекономлять час споживача та зроблять процес обслуговування швидким і комфортним, а саме:

1) через Viber-чат, приєднавшись до публічного акаунту ВАТ «Тернопільобленерго» у Viber. Зробити це можна просканувавши зображений QR-код через мобільний додаток та перейти за посиланням на мобільному пристрої:  https://www.toe.com.ua/index.php/podaty-pokaznyk-cherez-viber .

Відео дня



Після цього, споживач автоматично приєднається до Viber-чату ВАТ «Тернопільобленерго». Для передачі показів треба натиснути пункт меню «Передача показів» та керуватися підказками Viber-
чату;

2) через веб-сайт ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.te.ua) – сервіс
«Персональний кабінет»;

3) через веб-сайт ВАТ «Тернопільобленерго» (www.toe.te.ua) в розділі
«Подача показника»;

4) через кол-центр ВАТ «Тернопільобленерго» - за цілодобовим,
безкоштовним номером телефону 0-800-50-90-40;

5) особисто звернувшись у абонентський відділ РЕМ;

6) через скриньку РЕМ;

7) за телефоном абонентського відділу РЕМ;

8) передати показник контролеру по телефону.

УВАГА! Аби передати показник, треба знати номер свого особового рахунку, який зазначається у платіжних документах.
ВАТ «Тернопільобленерго» звертає увагу споживачів на те, що вчасна передача показників електролічильника, забезпечить правильність нарахувань за спожиту електроенергію. 

Передати показник електролічильника – обов’язок споживача!

Відділ зв’язків з громадськістю ВАТ «Тернопільобленерго»

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (13)
  • Анна Броговська

    Добавилася в телеграм бот
  • Антон

    Додався Телеграм бот!!!
  • Юлік Бойків

    А є варіант щоб неплатити
  • Оля- Ша

    Маразм

keyboard_arrow_up