Як дистанційно отримувати послуги, не звертаючись особисто до сервісних центрів Пенсійного фонду

- Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та презумпцію його відповідності власноручному підпису.
- З використанням електронного підпису можна отримати відомості про трудову діяльність, анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб, дані з Електронного реєстру листків непрацездатності та інші — всього 17 видів послуг.
Громадяни мають можливість отримувати послуги, які надають органи державної влади та місцевого самоврядування дистанційно, за допомогою кваліфікованого електронного підпису. Як це зробили, пояснили в головному управлінні Пенсійного фонду України в області.
Має ту ж юридичну силу, що й оригінал
— Кваліфікований електронний підпис (далі — КЕП, прим. ред.) — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, — повідомили у прес-службі головного управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області.
Кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та презумпцію його відповідності власноручному підпису. За допомогою послуг КЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах з метою отримання необхідних послуг тощо.
— Сьогодні багато державних та приватних організацій ведуть електронний документообіг, підписуючи документи КЕП, — кажуть у Пенсійному фонді. — Його юридична сила визнається автоматично, відповідно до Закону України №2155-VIII від 05 жовтня 2017 року «Про електронні довірчі послуги».
Отримати КЕП можна, як здійснивши особистий візит до сертифікованих центрів надання електронних послуг, їх в Україні багато, так і дистанційно, за допомогою електронних сервісів в мережі Інтернет, не виходячи з дому.
Як і де можна отримати КЕП
Одними з найпопулярніших ресурсів для отримання КЕП дистанційно є, для прикладу:
- сервіс Приват24 від АТ «ПриватБанку»;
- за допомогою сайту АТ «Ощадбанку» (https://www.oschadbank.ua/). Саме через сайт, а не додаток Ощад24 (на відміну від Приват24) здійснюється отримання КЕП;
- сервіс отримання електронних довірчих послуг від Державної податкової служби (ДПС) (https://acskidd.gov.ua/).
— Звичайно, є мінімально необхідні умови отримання КЕП дистанційно. У перших двох випадках треба бути клієнтом вищеперелічених банківських установ, в третьому — мати непрострочений КЕП від ДПС, щоб була можливість згенерувати новий ключ, — пояснили у прес-службі Пенсійного фонду в області.
На порталі Пенсійний фонд України (посилання – у довідці – прим. авт.) з використанням КЕП можна отримати максимальний спектр послуг, зокрема: відомості про трудову діяльність, анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб, дані з Електронного реєстру листків непрацездатності та інші — всього 17 видів послуг.
— Вебпортал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з Пенсійним фондом України, дистанційно отримувати послуги, не звертаючись особистого до сервісних центрів Фонду, — запевнили у прес-службі. — Проте слід пам’ятати, що вебпортал надає електронні послуги кожній особі індивідуально та працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.
Довідка
Портал Пенсійний фонд України https://portal.pfu.gov.ua/
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.