Як жителям Тернопільщини оформити субсидію у кілька кліків

В Україні діє спрощений механізм звернення для отримання субсидії на житлово-комунальні послуги. Жителям Тернопільщини не потрібно збирати довідки та витрачати час на заповнення декларації.
Житлова субсидія — це адресна державна соціальна допомога людям, які не можуть самостійно платити за житлово-комунальні послуги: оплачувати витрати на управління багатоквартирним будинком, комунальні послуги, придбання скрапленого газу або твердого та рідкого пічного побутового палива.
За даними Міністерства соціальної політики України, заявник може подати спрощене звернення, а заяву і декларацію оформить Пенсійний фонд України на підставі інформації з офіційних реєстрів.
Наразі жителям Тернопільщини пропонують кілька варіантів для подання спрощеного звернення для призначення субсидії:
- поштою або особисто в одному з сервісних центрів Пенсійного фонду України;
- через портал електронних послуг (обрати опцію «Заява на житлову субсидію чи пільгу») або мобільний додаток ПФУ;
- через портал Дія (ввівши у пошуку «Заява на субсидію»);
- у центрах надання адміністративних послуг;
- через уповноважених осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради.
Для заповнення заяви треба мати кваліфікований електронний підпис (КЕП). Отримати його можна через банк, застосунок Дія чи в будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів.
Нагадаємо, нещодавно журналісти «20 хвилин» запитали у перехожих про те, скільки вони витрачають щомісяця на комунальні послуги, на що найбільше йде грошей та чи доводиться економити. Зі слів людей, щомісяця доводиться витрачати від 1 000 до 5 000 гривень. Найбільше витрачають на електроенергію чи опалення.
Читайте також:
Українцям перерахували субсидії на новий опалювальний період: як перевірити чи ви отримали
Скільки тернополяни витрачають на комуналку та чи доводиться економити: запитали у перехожих
Держава компенсуватиме частину податків власникам квартир, які здають їх в оренду ВПО
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.