З Тернополя до Києва та Мінська можуть курсувати літаки

  • Тернополяни будуть мати можливість добиратися до Києва та Мінська літаком, якщо запрацюють усі домовленості між Motor Sich Airline та тернопільською ОДА.
  • Міська рада запропонувала облраді співпрацю і співфінасування ремонтних робіт, все для того аби летовище довести до пуття.
З Тернополя до Києва та Мінська можуть курсувати літаки

Неробоче тернопільське летовище з 2010-го року офіційно запрацювало знову у грудні 2016-го. Сьогодні його місцеві посадовці намагаються повертати до життя. Одна з амбітних проте цілком реальних цілей - комерційні пасажироперевезення, кажуть в адміністрації летовища.

Запропонували десять пасажирських рейсів у тиждень

Між Motor Sich Airline та Тернопільською ОДА розпочалися перемовини про відкриття ряду авіарейсів з Тернополя у Київ та Мінськ. Зокрема, президент Motor Sich Airline В'ячеслав Богуслаєв на зустрічі в ОДА 7 серпня запропонував п'ять пасажирських рейсів в тиждень на Київ та п'ять у Мінськ. Для того аби реалізувати переліт пасажирів, авіакомпанія Motor Sich Airline готова надати нашому летовищу свої літаки. 

- Для того аби реалізувати такі амбітні, але цілком реальні цілі, нам необхідно доробити ремонти тернопільського аеровокзалу, - коментує заступник директора ТОКПФ «Тернопільавіаавтотранс»  Іван Мурин. - Подібну пропозицію ми отримували у 2009-2010 роках. Тоді ми всю необхідну документацію підготували усього за два тижні. На той час, технічні вимоги Державної авіаційної служби України були простіші ніж зараз.

Станом на сьогодні, для того аби запустити комерційні пасажирські авіаперевезення у тернопільському аеропорті, потрібно ще досертифікувати дві служби, без яких  неможливі подібні рейси.  Іван Мурин каже, що відповідні процеси з сертифікації служб уже запустили. 

Співпраця з міською радою

Разом з тим, 2 серпня на сесії облради прийняли рішення про створення спільного підприємства Тернопільської обласної ради та Тернопільської міської ради з розвитку "Аеропорту “Тернопіль”. Як роз'яснює пан Мурин, це роблять для того, аби налагодити механізм спільного співфінансування аеропорту з міського та обласного бюджетів. 

- На сесії облради затвердили лише так званий меморандум, - продовжує один з керівників летовища. - Це ще не остаточне рішення. Наразі ще не готовий статут підприємства, також не визначена форма співфінансування.

Про співфінансування аеропорту ініціативу проявила міська рада Тернополя, яка 28 серпня подала відповідне звернення на сесію облради, що проходила 2 серпня. 

Щодо попередньої домовленості по співфінансуванні, то облрада на сесії виділила 1,5 млн грн на накриття аеропорту, і на наступній сесії депутати мають узгодити виділення коштів на огорожу довжиною в 1200 м навколо аеропорту. Зі сторони міськради, також мають буди виділенні певні кошти на внутрішні ремонти премішення аеровокзалу. 

Транзит авіаперевезень в обхід України

Загалом, пасажирські авіаперевезення набирають все більшої популярності в Україні, оскільки це швидко, зручно та безпечно. Однак в порівнянні з нашими найближчими сусідами - доволі плачевні. Більше того, згідно ресурсу Flightradar24 основні тарнзитні авіашляхи ідуть повз нашу державу. В реальному режимі польоту над Україною може знаходиться усього 10-15 літаків. Багато з них летять транзитом з Турції і Греції на Москву та навпаки. 

Згідно зазначеного ресурсу, російські авіакомпанії літають лише над Кримом, усі інші авіаперевізники, що летять у Москву та назад через Україну Турецькі, Грецькі, Молдовські та інші. Все тому, що Україна запровадила повну заборону на транзит літаків російських авіакомпаній над своєю територією. Така заборона почала діяти з 26 листопада 2015 року. Проте попри заборону російські авіаперевізники неодноразово літали через повітряний простір України. На що вище керівництво країни висловлювали ноти протесту російській стороні.

Коментарі (8)

Ви не авторизовані

  • petpo

    Я би і кукурудзником би литів, аби то було б швидше ніж поїздом або авто.
  • Анонім

    Ось вже були рейси з Тернополя в Київ , і що ми бачили ,що ці рейси були збитковими так само буде і тут . Ну хто буде літати в Київ якщо квиток буде в рази дорожче ніж на потяг чи автобус .
  • ігор

    https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%A1%D0%B8%D1%87_(%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%8F) а от цікаво що саме нам хоче надати ця Мотор Сич? АН24 70-го року випуску? Вони ж не мають нових літаків взагалі.

    Анонім reply ігор

    А на ту смугу ,що є зараз більше нічого і не сяде типу АН-24

    Тернопільчанин reply Анонім

    змушений розчарувати, але: Л-410, Ан-28, Ан-24, Ан-2, Ан-26, Ан-30, Ан-72, Ан-32, Як-40, Як-42, Ан-12, Ан-140, Ан-148, Ан-158, Ту-134, Іл-18, Аеробус А320, Боїнг В737

    Анонім reply Тернопільчанин

    При посадочній полосі 1800 м ,як там могли взлітати наступні літаки з вашого списку у яких довжина розбігу на полосі складає : ТУ-134 -2200-2550м , Як42-1800м ,Ан-12-2200м, АН-148-1800м, АН-158-1800м ,А320-2090м, Боїнг В737 в залежності від модифікації 1290 -2450 м. Можливо при малих загрузках вони і взлітали ,але при повній загрузці я сумніваюсь ,що їм вистачило б полоси .
  • вродило

    Най би було,то є добре,але то всьо обіцянки,сє носят з тим аеропортом як зо збитим яйцем,вже колись грузин якись казав шо буде  запускав наш аеропорт(грубий такий грузин,писало тутка).Али то є не велике диво,бо я за проклятих совітів до Борщова літав за 6 рублів-то було в 3 рази дороще ніж автобусом,але долітав за пів години.
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up