Тим часом авіаперевізник обіцяє повернути гроші за квитки з відмінених рейсів і просить клієнтів частіше перевіряти свої електроні скриньки. Бо саме туди будуть надсилати інформацію про відшкодування.
Нагадаємо, ця українська авіакомпанія виконувала рейси до Венеції, Мілана, Неаполя, Барселони, Валенсії, Кутаїсі (Грузія), Анталії та інших міст. Тернополяни також користувалися послугами цієї компанії.
- Шкода, що вони закриваються, - каже тернополяни Андрія Стецюк. – Полетіти з України в Європу недорого можна було тільки цією авіакомпанією. Мої друзі, наприклад, літали зі Львова в Італію десь за 300 грн. Це ж дешевше, ніж поїхати в іншу частину України! В інших ціни на авіаквитки для більшості людей – просто захмарні.
Водночас у авіакомпанії щодо виходу з нашого авіаринку уточнюють: триває реструктуризація. Тобто авіаперевізник наразі лишається в Україні, просто формально вже не буде української дочірньої компанії. Відповідно, скорочують і кількість авіарейсів.
Ще два роки тому авіакомпанія робила 22 рейси, а донедавна - 16, а то тепер буде всього 8 рейсів в Україну та з України. Але за якою ціною – не уточнюють.
Якщо 5 років тому ця авіакомпанія літала зі Львова, Києва, Харкова, Донецька та Сімферополя, то останнім часом – лише зі Львова та Києва. Наразі доступні в системі бронювання авіаквитків із львівського аеропорту доступні лише рейси до 18-19 квітня. А після 20 квітня – тільки з Києва - в Будапешт, Лондон, Меммінгем.
Загалом, це вже не перше скорочення в авіакомпанії. У листопаді 2014-го "Візз Ейр Україна" заявляла, що нові правила допуску авіакомпаній на маршрути, які вводили українські посадовці, можуть зупинити розвиток або навіть привести до закриття цієї авіакомпанії.
Тепер закриття української "доньки" у компанії пояснюють так:
"На жаль, ми були змушені прийняти таке рішення через тривалу напруженість у Східній Україні, девальвацію та нестійкість української гривні, обмеження платежів постачальникам у зв’язку з контролем за іноземною валютою і невизначеність нових порядків для авіації та обмеження, що можуть бути цим викликані. Як повідомлялося раніше, Wizz Air Ukraine вже скоротила кількість літаків з чотирьох до двох у першій половині 2014-го року, слідом за скороченням кількості літаків, що базуються в Києві, та призупиненням роботи в Донецьку."
Тим часом У Міністерстві інфраструктури України заявили, що будуть домовлятися про зустріч з українським і угорським керівництвом Wizz Air, щоб визначити, яку підтримку відомство може надати для відновлення діяльності компанії в Україні.
При цьому додали, що “рішення Wizz Air – це рішення комерційної компанії, яке стало реакцією на економічну ситуацію в країні” і що чиновники вже працюють, над тим аби розвинути в Україні авіаперевезення, вже “зустрічі з іноземними авіакомпаніями, які зацікавлені в тому, щоб літати в Україну”
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер