Козівчанин втратив 8 000 гривень, замовивши товар через Інтернет
Купівля товарів через Інтернет має свої переваги, проте поліцейські закликають краян подумати про фінансову безпеку, адже нерідко покупці втрачають чималі кошти, не отримавши товару.
8 000 гривень втратив житель селища Козова, прагнучи купити комплектуючі до трактора, повідомляють у відділі комунікації Національної поліції у Тернопільській області. З пояснень потерпілого, оголошення про продаж товару він побачив на сайті оголошень, зв’язався з продавцем, котрий вимагав повну оплату. Перерахувавши на банківську картку домовлену суму, козівчанин більше не зміг зв‘язатися з незнайомцем.
Відомості за даним фактом внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за статтею 190 ККУ.
Що ж робити, якщо гроші ви вже перерахували, а товар не отримали, і телефони продавця або не відповідають, або відповідають вічним «завтра»?
Якщо трансакція, тобто перерахування коштів шахраєві сталося не більше трьох днів тому, то є сенс телефонувати на гарячу лінію свого банку. Якщо гроші ще не були фактично переведені на рахунок продавця (а таке може бути, не дарма ж банкам зазвичай потрібно саме три банківських дні на здійснення платежу), то ще є надія свій платіж скасувати.
Але найкраще – шукайте товар за який можна оплатити після його отримання. Так буде шанс і оглянути куплене, і не потрапити у шахрайську пастку.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.