Як змінився громадський транспорт Тернополя. Ми відтворили старі фотографії з одного ракурсу

- Міський громадський транспорт – болюча тема тернополян. Чимало людей скаржиться на його стан та ціну за проїзд. Багато маршруток та тролейбусів в жахливому стані.
- Ми відтворили ретро фото міста. Порівнюйте, як було раніше і тепер!
Тролейбусне депо з’явилося у Тернополі після наказу Міністерства комунального господарства № 352 від 24.10.1975 року. Вже 1 листопада 1975 було створено Тернопільське тролейбусне управління. Про це пишуть в історичній довідці КП «Тернопільелектротрансу».
Урочисте відкриття тролейбусного руху в місті відбулося 25 грудня 1975, а регулярні перевезення пасажирів почалися 31 грудня 1975. На першому тролейбусному маршруті протяжністю 12.2 км, що з'єднав масив «Дружба» з масивом «Східний», курсувало близько десятка тролейбусів. В інвентарі тролейбусного депо в той час було 20 тролейбусів типу Škoda 9Tr.
Так колись монтували лінії електропередачі для тролейбусів:
Це кінець 60–х та наші дні. На фото – вулиця Руська. Раніше транспорт був великою рідкістю. За радянських часів автомобіль мали лише обрані. Черги за покупкою авто були десятиліттями. Однак в наш час місто переповнене машинами та потерпає від заторів.
Це фото біля Надставної церкви 1970–х років. Поруч проїжджає пасажирський автобус. Такі ще курсують і наш час. Багато таких автобусів курсують між населеними пунктами області. Деякі старенькі автобуси виглядають краще, ніж маршрутки та тролейбуси, які возять пасаирів у Тернополі.
На першому фото 1988 року 106 тролейбус Stefan Spengler. В наші дні громадський транспорт обліплений рекламою. Багато тролейбусів вже в поганому стані.
А так чекали транспорт у 1988 році. На ретро–фото ще немає дзвіниці церкви. Її збудували вже за часів незалежності. Зупинка була біля самої святині.
А ви пригадуєте, в якому стані був транспорт міста раніше? Діліться своїми спогадами!
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Іван ТернопільськийНічого сильно не змінилось, як купували списані тролейбуси з Європи де вони відслужили своє, так і зараз купують цей металолом і роблять на цьому піар!
-
Никанор ИвановичЩось у Вас журналістів память коротка . А ,що забули про французькі пижики ,які довший час їздили . Раніше я скажу з автобусами взагалі була якась срака. Довший час з Дружби на Бам можна було добратися тільки 5 тролейбусом ,або їхати 1 тролейбусом до літака ,а там пішкарусом . А ,що забули за ЛАЗ -турист, які теж довший час їздили маршрутом №3 №20 №16. А , що забули за часи Ікарусів в яких вічно смерділо дизпаливом , а часи ПАЗ ,які я думаю були безтолкові по місту. А були ще тролейбусні комерційні маршрути де платили всі і були вони під номерами №12,№13,№14 .Читач71 reply Никанор ИвановичЗараз ми знову повертаємось до муніципального транспорту і є надія, що на 20-й маршрут повернуться «гармошки»)Читач71 reply Никанор ИвановичХерню базариш. То така срака була у 2000-х. До Ікарусів, ЛАЗів (695) та ЛІАЗів претензій взагалі не було. Просто в міському бюджеті не було коштів на їх утримання та ремонт. Ось тоді почалася повна срака з маршрутками - Газельками, Мерседесами… Пежо Карсани були, мабуть, найкращими, допоки не з‘явились перші Богдани (за ПАЗіки мовчу, бо вони дуже скоро повиходили зі строю)Читач46 reply Никанор Иванович11 тролейбус тоді теж був комерційним.