Як змінився громадський транспорт Тернополя. Ми відтворили старі фотографії з одного ракурсу

Як змінився громадський транспорт Тернополя. Ми відтворили старі фотографії з одного ракурсу
  • Міський громадський транспорт – болюча тема тернополян. Чимало людей скаржиться на його стан та ціну за проїзд. Багато маршруток та тролейбусів в жахливому стані.
  • Ми відтворили ретро фото міста. Порівнюйте, як було раніше і тепер!

Тролейбусне депо з’явилося у Тернополі після наказу Міністерства комунального господарства № 352 від 24.10.1975 року. Вже 1 листопада 1975 було створено Тернопільське тролейбусне управління. Про це пишуть в історичній довідці КП «Тернопільелектротрансу».

Урочисте відкриття тролейбусного руху в місті відбулося 25 грудня 1975, а регулярні перевезення пасажирів почалися 31 грудня 1975. На першому тролейбусному маршруті протяжністю 12.2 км, що з'єднав масив «Дружба» з масивом «Східний», курсувало близько десятка тролейбусів. В інвентарі тролейбусного депо в той час було 20 тролейбусів типу Škoda 9Tr.

Так колись монтували лінії електропередачі для тролейбусів:

Відео дня

Це кінець 60–х та наші дні. На фото – вулиця Руська. Раніше транспорт був великою рідкістю. За радянських часів автомобіль мали лише обрані. Черги за покупкою авто були десятиліттями. Однак в наш час місто переповнене машинами та потерпає від заторів.

Це фото біля Надставної церкви 1970–х років. Поруч проїжджає пасажирський автобус. Такі ще курсують і наш час. Багато таких автобусів курсують між населеними пунктами області. Деякі старенькі автобуси виглядають краще, ніж маршрутки та тролейбуси, які возять пасаирів у Тернополі.

На першому фото 1988 року 106 тролейбус Stefan Spengler. В наші дні громадський транспорт обліплений рекламою. Багато тролейбусів вже в поганому стані.  

А так чекали транспорт у 1988 році. На ретро–фото ще немає дзвіниці церкви. Її збудували вже за часів незалежності. Зупинка була біля самої святині.

А ви пригадуєте, в якому стані був транспорт міста раніше? Діліться своїми спогадами!

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (5)
  • Іван Тернопільський

    Нічого сильно не змінилось, як купували списані тролейбуси з Європи де вони відслужили своє, так і зараз купують цей металолом і роблять на цьому піар!
  • Никанор Иванович

    Щось у Вас журналістів память коротка . А ,що забули про французькі пижики ,які довший час їздили . Раніше я скажу з автобусами взагалі була якась срака. Довший час з Дружби на Бам можна було добратися тільки 5 тролейбусом ,або їхати 1 тролейбусом до літака ,а там пішкарусом . А ,що забули за ЛАЗ -турист, які теж довший час їздили маршрутом №3 №20 №16. А , що забули за часи Ікарусів в яких вічно смерділо дизпаливом  , а часи ПАЗ ,які я думаю були безтолкові по місту. А були ще тролейбусні комерційні маршрути де платили всі і були вони під номерами №12,№13,№14 .

    Читач71 reply Никанор Иванович

    Зараз ми знову повертаємось до муніципального транспорту і є надія, що на 20-й маршрут повернуться «гармошки»)

    Читач71 reply Никанор Иванович

    Херню базариш. То така срака була у 2000-х. До Ікарусів, ЛАЗів (695) та ЛІАЗів претензій взагалі не було. Просто в міському бюджеті не було коштів на їх утримання та ремонт. Ось тоді почалася повна срака з маршрутками - Газельками, Мерседесами… Пежо Карсани були, мабуть, найкращими, допоки не з‘явились перші Богдани (за ПАЗіки мовчу, бо вони дуже скоро повиходили зі строю)

    Читач46 reply Никанор Иванович

    11 тролейбус тоді теж був комерційним.

keyboard_arrow_up