«20 хвилин» запровадили новий розділ «Поскаржитися на публікацію»

Незалежний новинний портал «20 хвилин» впровадив новий розділ «Поскаржитися на публікацію» для покращення якості журналістики.
«20 хвилин» працює відповідно до вимог Кодексу етики українського журналіста. Це означає, що редакція дотримується неупередженості та чесності, прозорості джерел та відповідально ставиться до виправлення помилок. Якщо ви помітили порушення норм етики або помилку, будь ласка, повідомте редакцію та/або Комісію з журналістської етики, йдеться на сайті.
— Усвідомлене ставлення до своєї роботи — важливе! — зазначає головна редакторка газети "RIA плюс" та сайту 20minut.ua Наталія Бурлаку. — Наше медіа Новини Тернополя на 20 хвилин впровадило новий розділ «Поскаржитися на публікацію». Ми відкриті до конструктивної критики і прагнемо, щоб наша робота відповідала найвищим етичним стандартам.
Подібні механізми для розгляду скарг та забезпечення високих стандартів журналістики вже активно використовують BBC і The Guardian у Великій Британії, а також The New York Times і Washington Post у США, де незалежні комісії перевіряють факти та етичні стандарти.
— Запровадження розділу «Поскаржитися на публікацію» є важливим кроком для покращення прозорості та відповідальності медіа перед своєю аудиторією, — зазначають в Комісії з журналістської етики. — Це демонструє готовність редакції працювати відповідно до високих етичних стандартів, бути відкритою до зворотного зв’язку та виправляти власні помилки. Такий підхід допомагає зміцнити довіру аудиторії та сприяє розвитку якісної журналістики, яка базується на фактах і повазі до читачів та читачок.
Як це працює?
Редакція «20 хвилин» зацікавлена у тому, щоб будь-яка ймовірна фактична чи смислова помилка у публікації була виправлена якомога швидше. Для оперативного реагування варто скористатися формою зворотного зв’язку.
Якщо редакція не відреагує на вашу скаргу чи вас не задовольнить ця реакція, ви можете поскаржитися у Комісію з журналістської етики (КЖЕ).
Комісія, коли отримає вашу скаргу, вивчить її та направить запит до редакції з проханням надати пояснення.
У випадку, якщо і ви, і редакція проявите зацікавленість у виправленні помилки – матеріал буде у той чи інший спосіб виправлений чи доповнений, і усі читачі матимуть доступ до якісної публікації.
Якщо ж такої спільної домовленості досягнути не вдасться, КЖЕ ухвалить рішення, в якому буде як аналіз, у чому саме полягала помилка, так і рекомендація, як уникати подібних помилок надалі.
— Дякуємо за ваші зусилля та небайдужість. Разом ми робимо українську журналістику якіснішою! — зазначають в редакції.
Як думаєте, наскільки це важливо? Та чи готові колеги до таких кроків? Пишіть у коментарях.
Читайте також:
Тиск на редакцію «20 хвилин»: в інтернеті поширюють фейкову інформацію про смерть журналіста
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
Жінка з власним іменем Марія
Дмиро
N
Або за сьогодні промотайте
Олександр reply N
Tanya
Гидко
Не варто слідкувати навіть