Чи зобов'язані ви оплачувати товар, якщо випадково розбили його в магазині

Чи зобов'язані ви оплачувати товар, якщо випадково розбили його в магазині

Під час покупок може трапитись різне. Зокрема і ненавмисне пошкодження товару покупцем. Головне управління Держпродспоживслужби в Тернопільській області пояснило, чи зобов'язаний споживач оплачувати товар, якщо випадково розбив його в магазині.

Про це йдеться на сторінці управління  у Facebook. 

Хто відповідає за товар у магазині?

До моменту оплати товару, згідно зі ст. 323 Цивільного кодексу України, відповідальність несе магазин, а не покупець. Тобто, випадкове пошкодження не зобов’язує вас відшкодовувати збитки.

 Обов’язки магазину

Відео дня
  • Надійно розміщувати товар (особливо крихкий);
  •  Встановлювати попереджувальні знаки;
  •  Стежити за чистотою та безпечністю підлоги.

Що заборонено працівникам магазину:

  • Примушувати вас платити одразу;
  • Утримувати без згоди;
  • Погрожувати чи вимагати документи;
  • Змушувати підписувати акти чи «визнання вини».

Це порушення Закону України «Про захист прав споживачів».

 Хто доводить вину?
Це обов’язок магазину. Компенсація можлива лише при судовому доведенні умисного пошкодження.

 Як діяти, якщо щось розбили:

  • Повідомте персонал і залишайтесь на місці.
  • Не підписуйте нічого без розуміння.
  • Зафіксуйте подію (фото, відео).
  • Вимагайте копію акту (якщо його складають).
  • У разі тиску — викликайте поліцію. 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up