Долю двох тернопільських жеків вирішить виконком

Відтак у міськраді будуть вирішувати, чи розривати угоди з цими підприємствами.
Названі підприємства потрапили до списку найгірших за якістю їхніх послуг поряд із “Залізничником”, повідомив перший заступник міського голови Перто Ландяк.
- Ці підприємства визначили на основі скарг від мешканців, дзвінків на диспетчерську службу мерії та інформації управління, - каже Петро Ландяк. - Так, на роботу одних підприємств було лише 20-30 скарг, а на роботу інших - 180-190.
Зокрема, найбільше скарг надійшло на роботу “Залізничника”. Його визнали збитковим ще за попередньої каденції міськради.
- Рішення про передачу будинків, які обслуговував “Залізничник”, прийняли на виконкомі ще у грудні минулого року, - продовжує Петро Ландяк. - Частина будинків мала перейти на баланс “Коменерго-Тернопіль”, частина - до ПП “Східний масив”. Не було прибутків у підприємства і цьогоріч. На роботу цього жеку надійшло 198 скарг і звернень.
Причиною більшості своїх проблем на підприємстві вважають старий житловий фонд і пов’язану з цим зношеність комунікацій та необхідність ремонту покрівель та балконів. У список гірших потрапили також ПП “Дружба сервіс-житло 1” і ТОВ “КК Коменерго-Тернопіль”. Утім, дехто із депутатів все ж намагався відстояти “честь” найгірших підприємств, мотивуючи це суб’єктивізмом кожної скарги. Розібратись зі змістом заяв запропонував також керівник “Дружби сервіс-житло 1” Олег Лемега.
- Вважаю, що скарга могла бути у тому випадку, коли я відмовив би у чомусь мешканцеві, - каже він. - А якщо людина телефонує і говорить, що у квартирі прорвало якусь трубу, то, зрозуміло, що поломку потрібно ліквідувати, але до чого тут вина жеку!
Відтак керівник підприємства попросив міськраду, складаючи список найгірших підприємств, чітко розподіляти скарги і заяви. А серед проблем, які заважають жеку надавати послуги якісніше, назвав проблеми з водопроводом, асфальтуванням доріг, необхідністю ремонту покрівель та браком коштів.
Про кошти заговорив на засіданні й директор “Коменерго-Тернопіль”, який наразі обслуговує будинки у мікрорайонах “Сонячний” та “Новий Світ”. На його баланс ще минулого року за рішенням міськради передали 10 будинків від “Залізничника”. Цікаво, що вихід зі складної ситуації на підприємстві вбачають у піднятті тарифів.
До слова, хто саме обслуговуватиме будинки, які поки перебувають на балансі у “найгірших”, так і не сказали.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
AnonymousЖЕК на Дружбі справно і вчасно вивозив сміття, коли були проблеми. тому його і розформовують.
-
AnonymousБагато жеків не реєструють скарг мешканців,тому в них 20-30...Anonymous reply AnonymousЦе відверта брехня. Усі заяви, як і в будь-якій організації, проходять реєстрацію на підприємстві. ЖЕКи, як напевне ні одна організація, змушені надавати відповіді на звернення у встановлені законом терміни. Надто багато уваги та контролю за діяльністю таких підприємств. А чи вчасно отримують відповіді на звернення люди, які скаржились в інші структури??Anonymous reply Anonymousа наш коменерго забув що таке Тарнавського 10 в підізді кромі мешканьців ніхто не замітае ніякого вологого прибирання вже небуло тут давним давно хоть і розклад висить що раз в тиждень вологе
-
Anonymousприміщення ЖЕКу №3 знаходиться за кінотеатром Перемога. разом з землею. тому те, що він перший ціклом зрозуміло - Надалу треба віддавати кошти за вибори!
-
AnonymousСкажу як є. Проживаю у будинку(За Рудкою,1),котрий був на балансі Залізничника,з грудня на балансі Коменерго. Плата за ЖЕК залишилась така сама,а результат навіть не у 100% змінився. почали прибирати у під*їзді,прибудинковій території,біля смітника,та що мене здивувало найбільше цієї весни-то коли почали вигрібати сміття з підвалу,перший раз з 1995р. У Мене не має до роботи цього жеку абсолютно ні яких претензій та нарікань... Просто дивно таке читати...Anonymous reply AnonymousА що, хіба працівники жеку мають вигрібати підвали????