14 ДТП за участю молодих патрульних поліціянтів сталося у 2017 році у Тернополі. Чимало резонансних аварій було і цього року. Звісно, що винуватці там різні, але стільки аварій змушують зацікавитися навичками водіння патрульних.
Патрульна поліція – відносно новий орган, але про нього у пресі чи не найбільше згадок. Є інформація про принциповість та здобутки патрульних, якою можна пишатися. Але є й публікації про різні неприємні трафунки – приміром ДТП за участі поліціянтів. Відповідно, є й припущення, що причина цього — невеликий досвід кермування працівників патрульної поліції.
На наш інформаційний запит до патрульної поліції в Тернопільській області ми отримали дані щодо водійського стажу працівників цього підрозділу Нацполіції, їхній транспорт, дорожні пригоди за участі патрульних та інші цікаві дані.
Працівники управління патрульної поліції в області, нагадаємо, здійснюють адміністрування та координацію структури патрульної поліції по містах області та безпосередньо виконують патрулювання Тернополя та трас М-12, М-09, М-19.
У структурі управління патрульної поліції у Тернопільській області, згідно з їхньою ж інформацією, налічується понад 250 осіб. Це не лише патрульні, а й працівники відділів, — моніторингу та аналітичного забезпечення, адмінпрактики, сектор кадрового і т.д. Водійські посвідчення є майже у всіх працівників управління, проте на завдання чи патрулювання виїжджають інспектори та поліціянти. У структурі управління є чотири роти поліціянтів та одна рота тактико-оперативного реагування, загальною чисельністю — 185 осіб. Середній водійський стаж цих працівників, згідно з нашими підрахунками – 6 років. Разом з тим серед інспекторів та поліціянтів є три десятки таких, що мають стажу 0-2 роки. Ще декілька лише навчаються водіння.
Поліціянти надали інформацію про транспорт, яким користуються працівники управління. Ми запитували про модель та марку, рік випуску, призначення, де застраховані авто. Для патрулювання поліціянти використовують 21 Toyota Prius 2013 року випуску та 6 Mitsubishi Outlander 2017 року. Застраховані ці автівки централізовано в підприємстві «Київський страховий дім». Також на балансі та у використанні управління 8 різних автомобілів 2004-2017 років для оперативних завдань та один автомобіль (Hyundai Sonata 2012 р.в. – авт.) для супроводження. З мотоциклів у поліціянтів є п’ять Defiant (DT 250-254 виготовлених у 2004 році) та Suzuki SV 650 виготовлений 2005 року. Договори страхування на мототранспорт відсутні.
Аварії за участю правоохоронців завжди набувають резонансу. Про них багато пишуть та говорять. І справді дорожніх випадків з патрульними дійсно немало. У 2017 році за участі поліціянтів та їхнього транспорту у Тернополі відбулося 14 ДТП. Аварії без потерпілих, але з матеріальними збитками. Ми запитували патрульну поліцію, які матеріальні збитки були та які причини ДТП аби знати, хто винуватець на дорозі. Та чомусь відповіді на ці питання не отримали. Запитували ми й про заробітні плати працівників патрульної поліції в області, видатки на діяльність структури, суми штрафів, які надійшли до бюджетів різного рівня від їхньої діяльності. За такою інформацією нам порадили звернутися до Департаменту патрульної поліції (керівний орган – авт.), що ми і зробимо. Також поцікавимося статистикою ДТП у 2018 році. Отриману інформацію опублікуємо в одному з наступних номерів.
Три аварії за участі патрульних на Тернопіллі трапилися від початку осені. Згідно з даними правоохоронців вини тернопільських поліцейських там немає.
20 вересня на перехресті Об'їзної біля «Берегині» 34-річний водій автомобіля «Нісан», керуючи транспортним засобом, закінчував маневр на заборонений сигнал світлофора. Водій не надав перевагу у русі патрульному автомобілю, який рухався головною дорогою. Як наслідок – матеріальні збитки та величезні затори.
16 жовтня по вулиці 15 квітня водій автомобіля ГАЗ, перетинаючи подвійну суцільну лінію, не надав перевагу в русі службовому автомобілю Toyota Prius, який рухався в попутному напрямку з увімкненими світловими спецсигналами червоного і синього кольорів та здійснив зіткнення. Автомобілі отримали механічні пошкодження. Одного поліціянта госпіталізували з струсом головного мозку, забоєм голови та гематомою правого ока.
20 жовтня на трасі Тернопіль-Львів-Рава-Руська автомобіль Toyota Prius поліціянтів не розминувся з вантажним автомобілем DAF. Один поліціянт загинув на місці, інший помер у лікарні. Загиблі несли службу у Львівській патрульній поліції. Наразі причин аварії не озвучують. Немає у заявах поліції й попередніх версій. Загиблим було 22 та 31 рік. Співчуваємо близьким та рідним.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Сергій
Сергій
ДТП біля "Сільпо"-свідки стверджують , що поліцаї рухались лише з синіми маячками. Навіть , якби вони рухались з червоними-недотримання дистанції,та порушили пункт 3.1 -забезпечення безпеки дорожнього руху. Третій випадок - дурак за кермом.
Висновок - поліцаї не знають ПДР! Якщо ви бачите поліцейську машину- максимум уваги!-за кермом злісні порушники ПДР та вбивці!
Володя Україна