Є новий, а деякий ремонтують скотчем: у якому стані громадський транспорт Тернополя

Є новий, а деякий ремонтують скотчем: у якому стані громадський транспорт Тернополя
  • З 1 серпня у місті подорожчав проїзд у громадському транспорті. Тепер квиток коштує від 12 до 15 гривень, залежно від способу оплати. 
  • Журналісти «20 хвилин» перевірили, які умови пропонують за таку плату. 

Зростання тарифів на проїзд у громадському транспорті багатьом тернополянам не сподобалось, судячи з коментарів у соцмережах. Тепер квиток при оплаті банківською картою коштує 15 гривень. Якщо розраховуватися електронним проїзним – 14 грн. Власники соціальної карти тернополянина платять 12 гривень. Також зберегли пільги, які були раніше доступні.

Деякі тернополяни нарікають, що ціни значно підняли під час воєнного стану. До того ж, багато маршруток та тролейбусів в жахливому стані. 

Дехто ж каже – ціни високі, але ситуація з новим транспортом покращилась.

Відео дня

– Я шокований від нових тарифів. Маю звичайний проїзний. Думаю, що це занадто висока вартість. Користуюсь транспортом щодня, їжджу на роботу та по справах, тому це вплине на мої витрати. Але добре те, що стан транспорту стає кращий. Є більше нових автобусів, тролейбусів. Їздити комфортніше, – каже тернополянин Олег.

Ціни ростуть, а зарплати – ні, нарікають інші містяни.

– Я вже пенсіонерка, маю безкоштовний проїзд. Але у молодих людей, які не мають пільг, зарплата не зростає, а ціни і тарифи ростуть. Людям і так важко. Не думаю, що варто було піднімати тарифи зараз, – каже тернополянка Валентина.

Читайте також:

Проїзд вартує 12-15 грн: що тернополяни думають про нові тарифи  https://te.20minut.ua/Podii/v-shotsi-vid-novih-tarifiv-scho-ternopolyani-dumayut-pro-tsini-na-proy-11935689.html 

Журналісти «20 хвилин» оглянули різний транспорт, який курсує містом. Ми перевіряли чи є місця для людей з інвалідністю та дитячих візків, чи чисто в салоні, в якому стані сидіння, поручні тощо. Що ж ми побачили? 

Автобус №8 

Це великий низькопідлоговий автобус. У ньому є місця для дитячих візків та крісел колісних, яке розташоване на центральному вході. Салон був чистий. Сидіння не брудні. Від сонця є шторки, які закривають верхню частину вікон. 

Автобус №14

Це новий автобус марки ISUZU. Кілька таких курсують містом. Вони нові. У салоні помітно, що він почав перевозити пасажирів нещодавно. Там нові сидіння, ще не облущена фарба на поручнях, чистий салон. Є інформаційний монітор. 

Місця для людей з інвалідністю та дитячими візками є позаду салону. Вхід до них через задні двері. Там є спеціальні поручні та достатньо місця. Також є чотири відкидних сидіння, на які можуть сісти пасажири. 

Автобус №16

Новий низькопідлоговий автобус. Усередині багато місця. У салоні було чисто, хоча на вікнах багато слідів рук та трохи пилу. Деякі сидіння були забруднені. На центральному вході є достатньо місця щоб поставити дитячий візок або крісло колісне. Також є спеціальні крісла з відкидними сидіннями. Розрахуватися можна лише на вході біля водія.

Стаціонарних валідаторів в салоні немає. Також всередині були розвішані спеціальні молоточки для аварійного розбиття скла. Працює монітор на якому показують рекламу.

Автобус №19

Це ще стара жовта маршрутка. Обивка на сидіннях потребує заміни. Вона була ціла але затерта та брудна. Від сонця в салоні є сині штори на вікнах. Щоб не було жарко, відкривають вікна та верхні люки. Також є багато залишків скотчу, де колись була реклама. Всередині не було молоточків для розбиття скла, хоча між вікнами були спеціальні кріплення для них.

Автобус №20

Автобуси «Еталон» нові. У них чисто та комфортно. Є місця для крісел колісних або дитячих візків позаду салону. Також в салоні є кілька портів для підзарядки смартфонів через USB. Однак щоб скористатися зарядкою – треба мати власний кабель. У салоні також є інформаційний монітор, молоточки для аварійного розбиття скла. Валідатор є на вході у водія.

Автобус №22

Ця маршрутка була в поганому стані. Її корпус іржавий зовні та всередині. На поручнях облупилась фарба. Сидіння потріскані. На підлозі вже немає частини покриття. Чимало чорних слідів від скотчу, де колись були оголошення та реклама.

Автобус №27

Цей великий зелений автобус приїхав на зупинку з відкритим моторним відсіком. Імовірно, у спеку мотор перегрівається і тому довелося відкрити його для охолодження. Всередині багато місця. Там можна поставити не один дитячий візок. Однак сидячих місць не так багато. Є кілька місць для пенсіонерів. Вони нижчі, ніж звичайні сидіння в салоні. 

Салон був брудний. Стіни в незрозумілих слідах бризків, потьоках та старому бруду. Деякі ремені для тримання були зламані. Під час поїздки у автобусі гуркотять панелі. Вони погано закріплені та складається враження, що вони можуть відвалитися та впасти на голову пасажирам.

Автобус №35

Низькопідлогові автобуси MAN A21 з’явилися на вулицях міста у 2019 році. Саме з них розпочали оновлення громадського транспорту. В них є місце для того, щоб поставити візок. У салоні є три валідатори – один у водія та ще два на входах.  Тканина на деяких сидіннях була брудна. В салоні є монітор, де показують рекламу та інформацію для пасажирів. Також по всьому автобусі є молоточки для розбиття скла. На стелі ми помітили незвичайний спосіб ремонту – за допомогою скотчу.

За кілька років використання автобус розмалювали вандали. На спинках сидінь та стінах є чимало написів та наліпок. 

Автобус №37

Це білі низькопідлогові автобуси МАЗ. В автобусі є два валідатори – у водія та стаціонарний на центральному вході. В салоні було відносно чисто. На підлозі лише кілька папірців та квитків. Сидіння мають товсту, м’яку оббивку. На такій тканині збирається багато пилу та волосся, яке можна побачити чи не на кожному місці.

На центральному вході є місця для людей з інвалідністю та дитячих візків. Там є спеціальна спика. В салон працював інформаційний монітор. Є молоточки для розбиття скла у випадку аварії. Під час спеки відкривають вікна та люки на даху. 

Тролейбус №1 

Це старий тролейбус. Під час поїздки чути сильний гуркіт. Підлога в поганому стані. Деякі сидіння протерті або розрізані. Багато металевих елементів покриті іржею. На входах є стаціонарні валідатори, а також інформаційний екран. 

Тролейбус №5

У тролейбусі з поручнів злізла фарба. Бокові панелі здуті. Сидіння з замінника шкіри були цілі. Багато елементів покриті ржавчиною. Також в салоні помітили відра, порожні пляшки та віники для прибирання. Два стаціонарні валідатори є на входах у тролейбус. 

А чи задоволені ви станом громадського транспорту? Проголосуйте та напишіть у коментарях, що варто змінити або покращити! 

Чи будуть оновлювати транспорт

Журналісти «20 хвилин» звернулися до міської ради з інформаційним запитом. Ми запитали у влади, скільки нових автобусів та тролейбусів курсує містом. Скільки нового транспорту закупили від початку 2022 року та скільки грошей витратили на це:

Також ми уточнили, скільки одиниць транспорту потребує заміни. Наразі очікуємо на відповідь. Більше читайте у наших наступних публікаціях!  

 

  

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (51)
  • Egor Cocojambo

    не може бути ніяких нарікань, траснспорт хоч і повільно але все ж таки змінюють на новий
  • Анна Ольжич

    Галина Ваврик а чого коментарі видалили?) В вашої ботоферми команда самознищуватись, коли вас викривають?
  • Тетяна Починок

    Не інвалідні візки, а крісла колісні. Вчіть своїх писак.
  • Людмила Тичинська

    Умов немає в більшості транспорту!

    Egor Cocojambo reply Людмила Тичинська

    у міста немає можливості замінити весь транспорт одразу, до того ж багато маршрутів не є під власністю МР, а транспортної компанії

keyboard_arrow_up