Фото аварії, що сталась на вул. Руська у соцмережах опублікували тернополяни.
Ймовірно, після зіткнення з автівкою у маршрутки №3 відпав бампер.
- Біля кооперативного коледжу аварія, - пише тернополянка Валерія. - Ймовірно, постраждалих немає, але автобус пошкоджений.
У соцмережах відео з місця подій опублікував тернополянин. Видно, що водій маршрутки вийшов на вулицю та спілкується із водієм авто, яке їхало попереду.
За попередньою інформацією, потерпілих немає.
Відео дня
За інформацією проес служби управління патрульної поліції в Тернопільській області, водії розійшлись за Європротоколом. Із пасажирів ніхто не постраждав.
Рекомендує
Що робити під час небезпечної ситуації в громадському транспорті?
На жаль, поїздки у громадському транспорті не завжди можна назвати безпечними. Незадовільний технічний стан маршрутних таксі, не завжди адекватна поведінка водіїв громадського транспорту, а іноді й протиправні дії, переповненість транспорту, – все це ставить під загрозу безпеку пересування людини, її здоров’я і навіть життя.
Отже, що робити й куди скаржитися, щоб в інциденті, який трапився, розібралися, і якщо водій справді винен, то поніс відповідальність?
Потрібно зібрати якомога більше доказів. Варто зафіксувати інцидент на фото або відео, щоб мати докази того, що сталося, а також зібрати свідків події.
Можна зателефонувати за номером, який є у салоні маршрутки. Кожен перевізник зобов’язаний повідомляти контакти, куди може поскаржитися споживач його послуг. Для звернення та скарги потрібно зібрати якомога більше відомостей: повідомити, коли стався випадок, на якому маршруті, а також номер машини.
Слід звертатися у Департамент транспортної інфраструктури міста, в якому стався інцидент, якщо фірма-власник маршруток не реагує на скарги. Саме у Департаменті транспортної інфраструктури міста дають дозвіл на проведення приватних перевезень, тому він і є регулятором відносин між споживачем послуг – громадянами та компанією-перевізником.
Важливо контролювати хід перевірки скарги, періодично телефонуючи до служби й дізнаючись про перебіг процесу. Пам’ятайте, якщо ви хочете добитися справедливості, потрібно мати терпіння, адже часто розгляд таких інцидентів забирає багато часу.
Контролер трамвая чи тролейбуса не має права виганяти пасажира з салону, якщо той сплатив штраф. Якщо контролер порушив ваші права, треба зібрати про нього інформацію. Згідно з витягами з «Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України» контролер зобов’язаний на першу вимогу пасажира показати своє службове посвідчення, повідомити про місце роботи, контакти та місце розташування підприємства.
Зверніть увагу! Важливо змалечку привчати своїх дітей до правильного користування громадським транспортом та пояснювати правила дорожнього руху. Ви маєте бути гарним прикладом для малечі, адже діти копіюють поведінку своїх батьків.