Гайову ремонтують в борг, а гроші повернуть не раніше наступної весни

Вкотре за більш як понад два роки розпочали ремонт найгіршої за станом дороги вулиці у місті – горезвісної Гайової.
Міський голова Сергій Надал 15 жовтня вже відзвітував на сайті міськради, мовляв, наразі облаштовують бордюри і протягом двох тижнів комунальники завершать роботи. І одразу додав: «Якщо погода нам посприяє, то на початку листопада ми відкриємо капітально відремонтовану дану ділянку дороги».
Вулиця Гайова - чи не єдина, про ремонт дорожнього покриття якої вже десятиліттями говорять і мешканці вулиці, і ті, хто там працюють чи приїздять у справах або розважитись. Вона ж - єдина у місті, яку наразі ремонтують за кошти з держказни.
Як німці розбомбили, так і є
- Ми ремонтуємо Гайову за кошти, виділені з державного бюджету на соціально-економічний розвиток регіонів, це державна субвенція, - зауважив заступник міського голови Владислав Стемковський. – Загальна вартість робіт складає 4 млн 600 тис. грн.
4 млн 200 тис. грн – це субвенції і 400 тисяч - співфінансування з міськбюджету, зауважили у відділі технагляду міськради.
Мешканці ж Гайової понад два роки живуть у суцільному жахітті.
- Уявіть собі – відкриваєш хвіртку – а там купи щебеню, дороги немає, - скаржиться мешканець вул. Гайової Андрій Козачук (ім’я чоловіка змінене на його прохання – прим. авт.). – Я вже роками не маю змоги навіть машину на подвір’я у гараж загнати. Влітку ще більш-менш. А зараз почались дощі – суцільне болото.
Навіщо потрібно було починати, наймати фірми, витрачати державні кошти, а зараз переробляти, обурюються мешканці Гайової. Через це люди понад два роки фактично відірвані від цивілізації.
- Про нашу вулицю завжди анекдоти ходили, а тепер додались ще й бувальщини, - поділився пан Андрій. – Нещодавно таксист розповідав, як віз попри цю дорогу європейця. Той був шокований і запитав, мовляв, що тут коїться. Таксист жартома й відповів: «От як у 44-му німці все розбомбили, так і залишилось».
«Добили» Мостову і Гайову-бічну
Фактично «добили» за час ремонту Гайової вул. Мостову, яка до ремонту була з одностороннім рухом. Раніше там їздило мало машин, тепер ідеальне асфальтне покриття всіяне дірками.
Потерпають від довготривалого ремонту і мешканці вул. Гайова-бічна. Їм ще на початку ремонту Гайової зірвали асфальт, міняли комунікації і залишили величезний котлован, який щораз під час дощів заливало водою. Звідти ще й нестерпно смерділо. Мешканці два роки оббивали пороги всіх інстанцій, які бодай теоретично були причетні до ремонту. Їх футболили з одного кабінету до іншого. Врешті мешканці винайняли за власний кошт техніку і засипали котлован. Асфальтне покриття на їхній вулиці до початку ремонту було ідеальним. Тепер порівняти дорогу можна хіба з сільською ґрунтовкою. І то – з перебільшенням.
- Вже понад два роки, аби дістатись додому, мусимо робити добрий гак, - каже мешканець вул. Гайова-бічна Сергій Винник. – Коли йдемо гуляти з дитиною, візок мусимо нести в одній руці, а дитину – в іншій. Пройти неможливо. Сподіваюсь, таки доживемо, аби побачити кінець отим безкінечним ремонтам.
Зараз ремонтні роботи на Гайовій киплять. Мешканці вулиці та прилеглих до неї територій, зціпивши зуби, терплять шум та безлад. Сподіваються, що дорогу нарешті таки дороблять.
Коментар
Олег ВІТИК, начальник відділу технагляду міськради:
-
Фірма «Терно-Буд-Центр», яка виграла тендер, вже провела в нашому місті 21 об’єкт - капремонт доріг та вулиць. Робота виконана швидко і якісно, тому враження найпозитивніші. До речі, капремонт ділянки на Гайовій, яку вони зараз проводять, не фінансується. Люди працюють за власні обігові кошти. Вони увійшли в наше становище і виконують роботи в борг. Хоча й розуміють, що кошти повернуть їм не раніше весни наступного року.
Також читайте Відтепер ремонтом Гайової керує міськрада
Тут Депутат-свободівець заперечує свою і батькову причетність до «Техно-Буд-Центр»
і тут Як, хто, коли і за скільки вже ремонтував Гайову
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
AnonymousПишіть будь-ласка на: [email protected]
-
AnonymousВище є мої дані - емейл і тел. Зв'яжіться зі мною, будь ласка
-
AnonymousЯкщо когось дійсно цікавлять реальні обставини даного питання прошу питайте, дам усі відповіді!
-
AnonymousЗавжди дивує, коли ось такі ЗМІ пишуть неправильну перекручену інформацію, яку дають їм або міськрада зі свободівським мером надалом або прокуратура, яка роздула за ініціативою того ж мера кримінальну справу, а потім нагинала всіх, щоб цю справу якось закінчити у свою користь і отримати черговий показник. Але інфа про те що вони щось там і когось скерували до суду і суд визнав порушення це неправді, тому що інженера служби автодоріг з цією справою довели так, що він помер від інфаркту і справу закрили в зв'язку із смертю особи. Обвинувальний акт вони дійсно склали, але він бездоказовий. Крім того прокуратура програла всі суди від першої інстанції до Вищої касаційної інстанції (див. Реєстр судових рішень). Це все говорить про те що це була замовна справа, яку здійснювала прокуратура на чолі з прокурором Банахом та спільно з архбудконтролем, щоб забрати з тієї дороги франківські фірму, і запхати технобудцентр ханіна, який дуже тісно працює з надалом. Якщо коротко із самого спочатку, - франківці були там формальним генпідрядником, в 2011 році разом із кременецьькими підрядниками замінили всі мережі, тобто зробили найважчі роботи, за які ніхто не хотів братись, а потім коли їм сказали що асфальтні роботи повинен робити технобудцентр, а вони ж в свою чергу не погодились, почали шукати на гамні сметану. Вот і вся історія! Черговий роздутий піар! Тому шановні ЗМІ перевіряйте факти і не пишіть єрунду.