28 січня виповнюється 20 років з часу першого виходу газети «RIA плюс». У цьому святковому випуску читайте як створювалася газета у Тернополі, чим вона живе сьогодні, про усіх її головних редакторів, журналістів, які вже не працюють з нами, але залишили у виданні частину душі. Також газета приймає вітання від перших осіб міста, друзів, знаменитостей, читачів.
Газета «RIA плюс» вперше вийшла у Тернополі 28 січня 1999 року. Перші випуски газети суттєво відрізнялися від тих, які сьогодні отримують читачі та рекламодавці. Та все це є процесом великої роботи над виданням.
Засновником «RIA плюс» у нашому місті був Павло Ревуцький, який працював з 1995 року у медіа-корпорації RIA у Вінниці. І там вже на той час виходила газета RIA. Корпорація вирішила розширити територію роботи та можливості інвестування коштів і обрала для відкриття ще однієї газети Тернопіль.
- На першому примірнику біля логотипу «RIA плюс», який на той час ще мало що означав для тернополян, було написано ще «Тернопільські безкоштовні оголошення». Подавали їх на пейджер. Що це таке - нині вже мало хто знає. А на той час це був дуже зручний гаджет. На нього можна було зателефонувати на номер 069 і подати оголошення безкоштовно і цілодобово, - розповідає Павло Ревуцький. - Газета «RIA плюс» із безкоштовними оголошеннями виходила близько року. А в 2000-му році у виданні з'явилася й інформаційна частина. Редакція була невеликою. Першим головним редактором «RIA плюс» була Наталя Легка. Першими журналістами - Тетяна Вербицька та Ірина Белякова, яка працює тут і досі. В основному колектив складався з рекламних агентів, які приносили у видання гроші за рекламу.
Павло Ревуцький пропрацював регіональним видавцем «RIA плюс» у Тернополі 10 років – до 2009-го. Після цього перейшов у сферу промислового інжинірингу, заснував компанію "Стімекс Інжиніринг Груп". Проте життям видання, в яке вклав так багато років роботи, продовжує цікавитись донині.
Чим живе газета «RIA плюс» і RIA Media загалом, розповідає регіональний видавець RIA Медіа Юрій Штопко.
- Я вже в цій компанії 10 років. В січні 2009-го я спершу прийшов сюди як виконавчий директор, а через три-чотири місяці став регіональним видавцем, - каже він. - Компанія дуже динамічно і стрімко розвивається, багатогранна, адже має багато напрямків у сфері маркетингу та реклами. Ми постійно стежимо за тенденціями ринку, вчимося, відвідуємо навчання закордоном, дивимося, що робиться у світі, які є тенденції, тренди. Ми знаємо, як змінюється медіаринок у світі і готуємося до цих змін. Звичайно ми переживали вже не одну кризу, пов’язану з економікою в нашій країні. Але ми вистояли, ми приймали складні рішення, які дали результати. Нам вже 20 років і я думаю, все це надовго! Будемо старатися далі ефективно працювати для читачів, рекламодавців.
Юрій Штопко додає, що нині компанія RIA Media - це рекламно-інформаційне агентство повного циклу. Ми не обмежуємо однією газетою, в нас багато інтернет-ресурсів і радіостанцій.
- Багато людей думають, що RIA - це тільки газета і оголошення. Компанія РІА Media у своєму портфелі в Тернополі має ще й інформаційний інтернет-ресурс -"20 хвилин" (te.20minut.ua), сайт-каталог компаній послуг - top20.ua, - каже пан Штопко. - В нашому пакеті ще є вертикалі з нерухомості - dom.ria.com, сайт №1 в країні - auto.ria.com, національний сайт товарів – ria.com. А також шість FM-радіостанцій - “Люкс FM”, “Авторадіо”, “Радіо-шансон”, “Радіо П’ятниця”, “Наше радіо” у Тернополі та “Радіо П’ятниця” у Бережанах. Ще - сайт-афіша про події та розваги для тернополян - moe.misto.ua. Багато подій у Тернополі ми підтримуємо і організовуємо самі. Займаємось соціальним медіамаркетингом (SMM) - допомагаємо компаніям із просуванням у соцмережах, робимо рекламні кампанії в Google та YouTube.
А також у нас велика мультимедійна редакція, яка незаангажовано, об’єктивно та оперативно висвітлює події міста та області. Ми допомагаємо людям вирішити їхні проблеми, проводимо розслідування, розповідаємо цікаві історії, робимо фоторепортажі та відеоконтент. Ми розвінчуємо міфи, шукаємо справедливості. Наші публікації не завжди подобаються чиновникам, але нам вірять наші читачі і це найголовніше!
Коментарі
Юрій Штопко, регіональний видавець RIA Медіа:
- Хочу побажати колективу RIA наснаги і міцного здоров'я. Отримувати задоволення від роботи, бо вона має приносити не лише матеріальне, але і моральне задоволення. Адже коли людина робить те, що любить, тоді буде результат. Ми багато ресурсів вкладаємо у працівників, багато їздимо, вчимося не лише в Україні і й закордоном. За останні 10 років ми відвідали більше десятка країн. Це семінари, конгреси, тренінги, де отримуємо багато цікавої і корисної інформації. Відповідно розвиваємося, змінюємося, адже світ не стоїть на місці. Хочу побажати RIA великої аудиторії на всіх її продуктах, якісно працювати у сфері маркетингу, бути корисними рекламодавцям і читачам.
Іванна Лазар-Виноградова, керівник відділу реклами RIA Media:
- Люблю RIA за те, що у всі часи, вона відрізнялась об'єктивністю і відповідальністю за кожне друковане слово. Зараз так важливо мати джерело інформації, якому можна довіряти. І це не випадково, адже над газетою "RIA плюс" працюють професіонали своєї справи, небайдужі до того, що відбувається в місті та області журналісти, - дружня і відповідальна команда.
Життя швидко змінюється, і також змінюється наша газета, знаходячи нові обличчя, висвітлюючи актуальні події, готуючи нові проекти, але неодмінно зберігаючи свої добрі традиції, закладені не одним поколінням журналістів. Нехай для вас, дорогі наші читачі та партнери, ще довгі роки "RIA плюс" залишається відданим другом і супутником. Ми раді працювати для вас!
Павло Ревуцький, засновник “RIA плюс” у Тернополі:
- Газету отримую кожного тижня, як передплатник. Інших видань не читаю і не купую. Хіба що інколи зі скриньки дістаю безкоштовні газети. Переглядаю “RIA плюс” всю. Це моє "дітище", тому цікаво, що відбувається з газетою як з продуктом в цілому. Що стосується інформації - так, деякі матеріали читаю. Одне можу сказати точно - газета це не інтернет, вона має свої переваги. З роботи в RIA запам’яталося "завойовування" рекламного ринку Тернополя. Це був як спортивний інтерес, ми ставили перед собою амбітні плани та їх досягали. Запам’ятався колектив, постійні навчання всіх, хто тут працював, - від кур’єрів до менеджерів найвищої ланки, корпоративний дух. Колективу газети хочу побажати не здаватися, знайти своє місце на ринку реклами та інформаційних послуг, постійно навчатися та вдосконалюватися. Хочу подякувати всім, хто працював зі мною у 1999-2008 роках. Саме завдяки їм було можливо досягнути дуже гарних результатів.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 48 від 27 листопада 2024
Читати номер
Katya Movchiy
Victoria Daniyelyan
Галина Наливайко
Галина Струк