Хто та коли може подавати заявки на громадський бюджет в Тернополі

Хто та коли може подавати заявки на громадський бюджет в Тернополі

На черговій сесії Тернопільської міської ради, яка відбулась 1 серпня, депутати затвердили оновлене Положення «Про громадський бюджет Тернопільської міської територіальної громади в умовах воєнного стану».

Про це повідомили у Тернопільській міській раді.

— Документ визначає оновлений порядок подачі, голосування та реалізації проєктів, поданих мешканцями громади, враховуючи реалії сьогодення, — йдеться в повідомленні.

Прийом заявок розпочнеться 1 вересня і триватиме 30 календарних днів. Подати ініціативу зможе кожен мешканець громади, який досяг 14 років і має реєстрацію на території Тернопільської МТГ.

Відео дня

Проєкти, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету, повинні бути спрямовані на покращення інклюзивності, безбар’єрності та безпеки для громадян.  Переможцями стануть проєкти, що наберуть найбільше голосів.

Реалізація проєктів відбудеться у 2026 році відповідними управліннями та комунальними установами.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up