Коли нарешті у водоканалі буде мобільний, щоб не бігати до них щораз

- Читачка поскаржилась до редакції, що пільговиків примушують надати мобільний. Натомість у водоканалі – тільки стаціонарний, якого в більшості тернополян вже немає.
- У водоканалі повідомили безкоштовний для споживачів номер мобільного, де можна з’ясувати всі питання щодо розрахунку. Та електронну адресу – туди звертатись зі всіма питаннями.
- Цього місяця на зворотній стороні рахунку Тернопільводоканалу розмістили інформацію про те, що громадяни, які мають пільги, повинні звернутись в управління соцзахисту і надати свій номер мобільного телефону, - написала до редакції постійна читачка пані Марія. - Але самі вказали лише адресу та звичайний стаціонарний телефон (скан інформації у вкладенні).
Жінка просить журналістів поцікавитись, коли у КП «Тернопільводоканал» нарешті буде мобільний номер телефону для звязку з громадянами. Або інші електронні форми зв’язку, щоб не бігати за щораз до них особисто.
Питання ми адресували до прес-служби КП "Тернопільводоканалу".
- Мобільний телефон для безкоштовних дзвінків споживачів діє вже давно - 0 (800) 509909, - запевнили у КП «Тернопільводоканал». – Й електронна адреса [email protected] вже кілька років поспіль вказана на сайті підприємства.
На електронну адресу можна звертатись зі всіма питаннями та повідомляти про проблеми. На мобільний, вказаний вище, можна телефонувати стосовно розрахунків за послуги. Дзвінки для споживачів безкоштовні.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.