Кому найбільше довіряють у Тернополі? Переможці «Народного бренду-2022» поділилися враженнями

Кому найбільше довіряють у Тернополі? Переможці «Народного бренду-2022» поділилися враженнями

Уже 18-ий рік поспіль компанія «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд». Переможці отримали заслужені нагороди та діляться своїми враженнями.

«Народний бренд» – це своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це також хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу.

Незважаючи на війну, компанія RIA Media вирішила провести конкурс та відзначити тих, хто продовжує забезпечувати надійний тил, незважаючи на обставини. Участь взяли 3156 компаній. Обирали переможців у 50 номінаціях шляхом голосування. Загалом свій вибір зробив 8741 тернополянин.

Відео дня

Результати голосування на сайті довідки ТОП 20.

Для когось отримати почесну Ніку – це вже стало доброю традицією, своєрідним підсумком року. А для когось такий досвід – перший.

Так, місцевий провайдер інтернету «Колумбус» вперше здобуває перемогу як кращий роботодавець року. 

–  Компанія «Колумбус» вдячна за довіру тернополянам та жителям області, завдяки яким здобула перемогу. Для нас це ще більший стимул працювати, щоб залишатися кращими та вдосконалюватися, реалізовувати нові проєкти. Згідно з філософією «Колумбус», люди – це найцінніший капітал компанії, а участь у рейтингу – це можливість отримати об'єктивну оцінку нашої діяльності. Ми постійно дбаємо про те, щоб кожен працівник відчував себе комфортно і міг розвиватися. Тому забезпечуємо кращі умови для наших працівників і вдячні кожному, хто обрав роботу з нами. Ми працюємо, щоб забезпечити кращий інтернет-зв’язок і телебачення для наших абонентів, – розповідає директор Наталя Зазуля.

– Для нас, Pronto Pizza & Sushi Pro, дуже велика честь бути №1 у серцях тернополян. Ми завжди викладаємось на максимум, щоб кожен отримав свою улюблену страву в найкоротші терміни та у найкращому вигляді. Кожен із вас – наш дорогий гість, якого ми завжди раді бачити у нашому закладі, лише ви є нашою найбільшою цінністю. Ми дуже вдячні за те, що голосували за нас у номінації «Піцерія 2022», – говорить регіональний менеджер мережі Pronto Pizza &Sushi Pro Анна.

Усі, хто голосували за компанії в конкурсі «Народний бренд», цьогоріч змогли доєднатись і задонатити будь-яку суму, яка обов’язково була спрямована на підтримку армії. Кошти напряму перераховувалися на Благодійний Фонд Сергія Притули.

Традиційної святкової програми, зважаючи на ситуацію, вирішили не проводити. Але ми обов’язково відсвяткуємо після нашої Перемоги.

Далі читайте коментарі наших партнерів, які водночас і стали переможцями у своїх номінаціях.

Разом – до Перемоги!

Юрій ШТОПКО, регіональний видавець «RIA Медіа»

– «Народний бренд» з нетерпінням щорічно чекають багато тернопільських компаній, адже кожна з них, напевно, мріє отримати титул переможця. Оскільки триває війна, ми вирішили, аби цьогорічний конкурс ще раз об’єднав нас усіх у боротьбі за нашу Україну. Тому кожен під час голосування міг напряму перерахувати кошти Благодійному фонду Сергія Притули та допомогти ЗСУ.

Тішить, що попри проблеми зі світлом, війну та інші фактори, місцеві компанії продовжують працювати і забезпечувати надійний тил. Натомість тернополяни активно підтримують і бізнес, і військових. Активність під час голосування була досить великою.  Саме довіра споживачів і сформувала рейтинг переможців.

Ми щиро вітаємо компанії, які перемогли, бажаємо процвітання та добробуту. І працюємо разом надалі, бо саме в єдності – ключ до нашої Перемоги.

 Ще один крок до Перемоги

Стефан Хміль, генеральний директор мереж медичних центрів «Клініка професора Стефана Хміля» у Тернополі та Львові

– Шостий рік поспіль тернополяни обирають нас найкращим медичним центром у місті. Це великий прояв довіри, за який ми неймовірно вдячні. Особливо зараз, коли країна перебуває у надзвичайно складних умовах воєнного стару, кожен із нас може старається максимально пришвидшити Перемогу. Наш «фронт» – медичний, і він також є дуже необхідним. 

Цьогоріч у Тернопіль переїхали жителі інших регіонів, де тривають активні бойові дії. І частина з них стали нашими пацієнтами. Ми намагаємось постійно покращувати якість надання послуг та розширювати їх спектр, впроваджуючи світові стандарти і методики лікування. Щоб усі, хто звертаються у клініку, були задоволеними. 

А «Народний бренд» – це як традиційний підсумок всіх наших напрацювань за рік. Це заслуга всього колективу. Продовжуємо працювати, долучаємось до волонтерства. Так з перших днів війни наші працівники сортували ліки, плели маскувальні сітки, приймали в себе вдома жителів інших міст. Оскільки один із основних напрямків – це супровід вагітності, ми також допомагаємо вагітним, які прибули до нас з інших регіонів. Також працевлаштовували спеціалістів зі східних та південних регіонів, які втратили роботу через війну. Можливо, це маленькі кроки, але кожен з них стає частиною нашої омріяної та великої Перемоги.

Будуємо і наближаємо Перемогу

Святослав Лебонтов, директор Тернопільської будівельної компанії «Престижбуд»

– Третій рік поспіль наша компанія здобуває перемогу, і, без сумніву, ми надзвичайно вдячні тернополянам за довіру. Змагання за першість відбувалося із досить серйозними компаніями – колегами по бізнесу, деякі з них мають солідний досвід та значні об’єми будівництва. Здорова конкуренція за довіру тернополян, це стимул ще більше працювати, аби залишатися кращими, аби вдосконалюватися та реалізовувати нові проєкти.

Фактично ми і не зупиняли виробництво, хіба на початку вторгнення, коли працювали на оборону області, спорудження блокпостів, всього, що потребували наші захисники. Стараємось виконувати зобов’язання перед нашими інвесторами, пайовиками, забезпечуємо роботою та зарплатою понад сотню наших співробітників. Робимо все можливе для того, щоб будинки від «Престижбуду» відповідали високим європейським нормам, дарували тепло і затишок своїм мешканцям. Ми намагаємося будувати не просто квадратні метри, а комплекси, що відповідають сучасним вимогам урбаністики: великі підземні паркінги, подвір’я без автомобілів, місця для занять спортом та дитмайданчики з безпечним покриттям, і навіть фонтани та ландшафтний дизайн. Таку окрасу проєктуємо та намагаємося втілити в життя.

Перемогли з великим відривом

Артур КАРПЮК, власник поліграфічного дому ZAZA Print

– Удруге беремо участь у конкурсі і дуже задоволені перемогою. Для мене особисто – це усвідомлення того, що тернополяни розуміють цінність нашої роботи.

З 2008-го року ми якісно надаємо свої послуги у сфері поліграфії. Завжди намагалися задовольняти всі побажання клієнтів, тож те, що результат нашої роботи високо оцінили, свідчить про рівень нашої праці. Перемогли з великим відривом, і це дуже приємно.

Працюємо далі, допомагаємо ЗСУ, рухаємось до Перемоги. Разом із друзями купили 18 авто, починаючи від пікапів, закінчуючи каретами швидкої допомоги. Кожного дня стараємось бути кращими і гідними отриманої нагороди.

Працюємо заради Перемоги

Василь Мацюк, заступник директора з маркетингу Тернопільської пивоварні «Опілля»

– Нашою основною цінністю є споживач. А нагорода «Народного бренду» – це відзнака саме наших споживачів. Ми знаємо про любов тернополян до торгової марки «Опілля» і дуже цінуємо цей прояв довіри. Продовжуємо працювати у нелегких умовах, але намагаємось адаптуватися до реалій, забезпечуючи виробництво генераторами та всім необхідним.

40 наших працівників служать у складі ЗСУ. Ми усіх підтримуємо, забезпечили амуніцією за рахунок компанії. Також ми взяли на себе важливу місію та доставляємо воду в південні та східні регіони, де тривають активні бойові дії. Тамтешні жителі отримали від нас приблизно тисячу тонн води. Ми й надалі забезпечуємо військові та гуманітарні потреби. Робимо все можливе, аби наблизити нашу Перемогу.

Дякую всьому колективу

Артем ОЛЕКСЮК, головний лікар клініки «Стоматологія Олексюка»

– Восьма наша перемога, дуже задоволені результатом.

   Ми постійно вдосконалюємося, стараємося бути кращими, надавати все більше якісних стоматологічних послуг як дорослим, так і дітям.

Дякую всім тернополянам за підтримку та віру в нас. Нагорода – це відзнака всього колективу, тому хочу подякувати і всім своїм співробітникам.

Лікуємо, допомагаємо армії, рухаємось до Перемоги. У кожному дні і в кожній нашій дії – сила. Віримо в краще.  

 

 

Мріємо про Перемогу

Оксана Болєщук, співзасновниця ТОВ «Флорія парк»

– Кожна перемога – особлива, адже це довіра і визнання багатьох людей. Ми дуже вдячні за підтримку. Ця нагорода – це ще одна наша мотивація.

Компанія на ринку вже 20 років, останні п’ять з яких ми робимо гуртові поставки у райони, створюємо роздрібну мережу магазинів. Вчимося, розвиваємося, даруємо позитивні емоції нашим відвідувачам. Зараз, під час війни, так необхідно отримувати ці позитивні емоції.

Разом з тим ми активно долучаємось до волонтерської діяльності та максимально підтримуємо наших воїнів. Вся Україна згуртувалася, щоб дати відсіч ворогу. Кожен працює на своєму фронті. Все робимо заради Перемоги!

 

 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (3)
  • Марія Прок

    Вітаю Колумбус.
  • andriy

    Престижбуд - той який займається незаконною забудовою народний брен ну ну. Хіба що антинародний

    Бурлаку Наталія reply andriy

    Компанії обирають тернополяни!

keyboard_arrow_up