Народну довіру так просто не здобути, її варто завоювати. Черговий щорічний екзамен на успішність та високі показники в роботі здали кращі торгові марки та підприємства Тернополя. Церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд-2019», цьогоріч ювілейна, відбулася 13 грудня в готельно-розважальному комплексі Garden Hall.
Одна з найважливіших подій року, на яку з нетерпінням чекають усі представники сфери бізнесу. 15-ий рік поспіль «RІА Медіа» організовує та проводить конкурс «Народний бренд». Це – своєрідний тест, що визначає рівень довіри тернополян до тієї чи іншої фірми. Це – і хороший урок стійкості для місцевих підприємців, що стає гарним імпульсом для впровадження нових ідей у роботу, реалізації планів та впровадження новацій.
Нагороджували не просто статуетками та дипломами, а значно ціннішим – народною любов’ю та довірою до бренду. Адже переможців конкурсу щороку обирають не журі чи комісія, а прості тернополяни. Тому незмінним гаслом «Народного Бренду» є «Ти обираєш – РІА нагороджує»!
Протягом двох місяців тернополяни обирали своїх фаворитів у 50-ти номінаціях, серед яких - дві нових: "Суші, бари" та "Таксі". Загалом у голосуванні взяли участь майже 15 тисяч користувачів, що вдвічі більше, ніж минулого року. Серед усіх компаній-учасників вони обрали 50 переможців! Участь у "Народному Бренді" взяли 2192 компанії.
Відкриття церемонії нагородження переможців розпочалося із чарівною гри скрипаля Антона Вараниці, музичне відлуння доносилося далеко за межі просторого залу Garden Hall.
Церемонію нагородження переможців відкрив регіональний видавець «RIA Медіа» Юрій Штопко. За його словами, «Народний бренд-2019» - символ народного волевиявлення, любові та довіри Тернополян. Адже «RIA» вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів і споживачів, які користуються товарами і послугами тернопільських підприємств, а також є постійними читачами газети «RIA плюс», сайту «20 хвилин» та користувачами сайту top20.ua.
- "Народний бренд" - це свого роду підсумок роботи корпорацій, фірм, підприємств, закладів та приватних підприємців протягом року. Це справжня оцінка якості роботи бізнесу. Адже суддями є не журі, а тернополяни, - говорить Юрій Штопко. – Цьогоріч відбулася 15-та, ювілейна церемонія нагородження. За кращі компанії міста проголосували понад 15 тисяч користувачів. Ми перевіряли кожен голос. Потрібно було авторизуватися, крім того, ми дзвонили користувачам, щоб дізнатися, чи справді людина брала участь у голосуванні. Тож у результаті волевиявлення тернополян – визнання отримають 50 компаній.
Керівник також додав, що «Народний бренд-2019» не відбувся б без злагодженої роботи всього колективу компанії, тому він подякував працівникам за нелегку працю та партнерам, які постійно підтримують дану ініціативу.
Поки гості наповнювали келихи та пригощалися, свої заслужені подяки отримали партнери «Народного бренду-2019». Гостей розважав неймовірний і запальний шоу-балет «Візаві». Після того відбулося нагородження компаній, які вибороли перемогу і найбажаніше та найцінніше для кожного бренду - народне визнання.
У перерві гостей розважав ліричний та чуттєвий Павло Тютюнник. А ще був феєричний виступ – світлодіодне шоу театру Метаноя. На його завершення офіціанти принесли святковий торт. Конфетті та оригінальний дизайн смаколика зробили свою справу. Фотосесія із тортом відбулася на славу.
Фінальним акордом гарного святкового настрою став виступ драйвового гурту “Фа мажор”. Церемонія нагородження відбулася, повні наснаги та оптимізму представники бізнес-еліти міста пообіцяли, що наступного року будуть працювати ще більш наполегливо, аби виправдати довіру тернополян та підтримати горде звання «Народного бренду-2019».
- Щоразу, коли отримуємо нагороду – це знак того, що ми добре працювали протягом року. Маємо не одну відзнаку «Народного бренду». Частина – в аптеках, решта – в офісі чоловіка та вдома. Сам конкурс – це не просто статуетка, це довіра, визнання. Коли клієнти задоволені – то найбільша винагорода для нас. Ми ніколи не розповідаємо про проєкти наперед. Але запевнюю, що ціни і надалі будуть лояльними, ми також працюватимемо над новими програмами.
- Голосування було насичене та складне, але ми зуміли здобути перемогу. З кожним роком конкурс набуває все більшої ваги, багато компаній долучаються до участі в ньому. «Народний бренд» - це і підбиття підсумків нашої роботи. Ми працюємо цілий рік, а в кінці проходимо гарний тест на народну довіру. Серед проєктів – відкриття другої половини клініки. Ми не зупиняємося на досягнутому.
- Ми дуже задоволені перемогою у «Народному бренді». Це – визнання нашої праці за весь рік. Ми вкладаємо всю душу в роботу. І раді, що от така віддача. У попередні роки перемогти не вдавалося, були на другому місці. І ось ми – лідери у своїй номінації. Ми постійно працюємо над тим, щоб розширювати горизонт своїх досягнень. Будем старатися, щоб він не згасав.
- «Народний бренд» - це визнання пацієнтів, які довіряють нам найдорожче – своє здоров’я. Натомість ми даруємо їм радість батьківства. Завдяки роботі клініки на світ з’явилося понад 5 тисяч малюків. Ми ведемо жінок від початку планування вагітності до післяпологового відновлення. До нас їдуть пацієнти із-за кордону. З Італії, Бельгії, Франції. У своїх країнах вони не змогли досягнути успіху, а в нас – так. І це показник ефективної роботи. Нам вдається роками дотримуватися високого рівня та бути провідною клінікою. Наші лікарі постійно відвідують конгреси, привозять ідеї та новинки.
- Це наша перемога, і ми надзвичайно щасливі. Тернополяни обрали кращих, це означає, що їм добре у нас. На наступні роки плануємо також брати участь. Як у спорті, - нарощувати ритм.
Тішить ще й те,що люди більше займаються спортом. Фізичні навантаження в міру дають енергію, позитивно впливають на все тіло та виробляють характер. Спортивна жінка чи чоловік стають кращими не тільки ззовні, а й всередині. Я раджу всім відвідувати спортзали, а якщо не виходить ходити кудись – займайтесь вдома. Спорт має бути гарною звичкою.
- Лише наприкінець голосування ми дізналися, що в конкурсі «Народний бренд» ми лідируємо. Ніяких особливих зусиль під час проведення конкурсу не докладали. За результатами почали стежити уже на завершення. Перемога в «Народному бренді» - це як екзамен на те, як ми працювали протягом року. У 2020-му будем прагнути стати ще кращими та поборемся за перемогу.
- Третій рік поспіль ми отримуємо перемогу в номінації «Напій (пиво)». І щоразу – це підтвердження високого показника нашої роботи, свідчення якості нашої роботи. Раді, що тернополяни обирають нас знову і знову. «Опілля» - це найбільша пивоварня в Тернопільській області, якій понад 150 років. Ми випускаємо нову продукцію, аби залучити більше людей до споживання та задовольнити різні смаки. Ми придбали завод на Текстильній, маємо високі плани щодо його роботи, розробляємо стратегію для покращення технології виробництва тощо.
- На церемонію нагородження за підсумками конкурсу «Народний бренд» ми прийшли у сукнях із нової весільної колекції. Це поєднання практичності та вишуканої ніжності. Крім того, у нас є постійні колекції, які доповнюємо новими дизайнами та кроями – класична (базова), офісна, бохо (вільний стиль), ексклюзивні. Практично щодня ми вносимо родзинки до кожного виробу. Певно, завдяки нашій праці тернополяни нас обирають четвертий рік поспіль. Щоправда, цього року отримати перемогу було найскладніше. Надто велика конкуренція.
- Участь у «Народному бренді» - це велика відповідальність. З кожним роком завойовувати довіру все складніше. Але, спробувавши раз, уже не можеш оступитися, хочеш отримувати нагороду знову і знову. І потрібна велика праця, аби перемагати. Народна довіра непередбачувана та мінлива. Цього року в конкурсі додали нові номінації, на церемонію зібралися свіжі обличчя. Цікаво поспілкуватися та ближче познайомитися. Бізнес у місті розвивається, і це добре.
- Приємно дуже отримувати нагороду. Маю велику перспективу, що виграємо і наступного року. Цього разу, наприклад, ми поклалися винятково на тих, хто купує нашу продукцію. Самі за себе не голосували та інших не просили. І люди нас обрали! Адже наша продукція смачна та якісна, улюблена для багатьох споживачів. Намагаємося, аби ціни на ковбасні вироби бути лояльні та доступні для людей.
- Це наш дебют, а отримувати першу народну відзнаку дуже приємно. Ми радіємо. Пильнували результати голосування, дуже хотілося перемогти. Ця нагорода – підтвердження того, що ми рухаємося у правильному напрямку. Будем старатися ставати кращими, рости та вдосконалюватися. Народна довіра так просто не завойовується.
- Коли перемагаєш третій рік поспіль – це вже ознака майстерності. Перемога дуже важлива для нас, для всього колективу, який щодня працює для того, аби робити життя тернополян приємнішим, комфортнішим, щасливішим. Цього року за перемогу була боротьба, і для нас це добре. Адже ми рухаємося вперед, у нас з’являються нові ідеї, резерви. Тільки в конкурентному середовищі може народитися щось величне та сильне. Квіти – це завжди приємно. Хочемо, щоб наші клієнти відчули те щастя, яке ми прагнемо для них створити.
- Наше призначення – дарувати красу, радість та викликати щирі посмішки на обличчях відвідувачів салону. Ми надзвичайно раді, що нам це вдається. Третя нагорода від «Народного бренду» - свідчення того, наскільки важлива для відвідувачів наша праця. У нас розкішний інтер’єр, цікаві фотозони, та найголовніше – досвідчені спеціалісти, яким можна довірити свій стиль. Ласкаво просимо!
- Не будемо зупинятися на досягнутому. «Народний бренд» - не просто нагорода, це довіра наших покупців, а вона надзвичайно цінна для нас. Ми завжди радуємо тернополян новим асортиментом товарів, вигідними акціями та пропозиціями. Маємо свій алкогольний бренд горілки «Легенда Тернополя». Попереду у нас багато планів. Перш за все, розширення мережі магазинів. Наразі їх 10 у місті та 22 в області. Буде ще більше.
- 15 церемоній «Народного бренду» - і ось наша 15 нагорода. Кожна з них по-своєму особлива. Щороку своєю якісною роботою завойовуємо довіру клієнтів, і дуже раді, що вони віддали серця нашому банку. ПриватБанк залишається найбільшою технологічною структурою не лише України, а і Східної Європи. Ми найбільш прибуткова банківська структура, за рік отримали понад 35 млрд грн. Окрім того, на теренах області ми активно сприяємо розвитку середнього та малого бізнесу. Попереду – багато планів. Один із них – видача коштів у банкоматах – із допомогою посмішки. Це буде вже у 2020-му. Картки будуть прив’язані до фото користувачів. І посміхнувшись, можна буде отримати кошти на свої потреби.
- Ми були впевнені, що виграємо, адже багато працювали для цього. Компанія успішна не лише на теренах області, а й за межами країни. Якщо останні чотири роки ми розширювали географію наших заводів, а їх чотири в Україні, то тепер будемо працювати над проєктами, які давно у розробці. Один із них – перша електрична машина Porsche, яку вироблятимуть винятково у Тернополі. Забезпечення робочих місць – це ще один важливий момент. Понад 4600 осіб в області уже працюють на наших заводах.
- Дуже гарно, я вперше на такому заході. Цікаво подивитися, які є бренди в Тернополі, які компанії отримали народне визнання. Для нас це вже восьма перемога, дуже приємно, що люди довіряють нам та віддають свої голоси. Натомість ми стараємося бути найкращими та задовольняти вимоги всіх відвідувачів салону. У нас працюють досвідчені спеціалісти, тому якісь роботи – на найвищому рівні.
- Третя нагорода, ми такого результату чекаємо кожен рік. Це дозволяє зробити висновок про наші досягнення та помилки. За результатами голосування стежили, друзів не залучали. Максимум, що робили, - повідомляли про те, що ось є такий конкурс. «Народний бренд» - це перевірка на успішність, тож будемо працювати і далі над тим, щоб здобувати перемогу.
- Стараємося бути на найвищому рівні. У 2019-му ми багато працювали над розвитком та вдосконаленням наших викладачів. Будемо й надалі взаємодіяти з командою. Сильний колектив – великі здобутки. А ми прагнемо, щоб наші клієнти отримували позитивний результат. Запрошуємо до нас!
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер