Куплені планшети повернути не зміг

Куплені планшети повернути не зміг
Куплену техніку, якщо не підійшла, можна повернути упродовж 14 днів, переконана більшість покупців. Та часто зробити це нереально. Інспекція з питань захисту прав споживачів допоможе – сподіваються люди. Але...

Відкриття нових магазинів побутової техніки чи акційні знижки – все це приваблює покупців. Торгівцям добре, бо звільняють склади, покупцям - бо отримують бажане дешевше. Часто, на жаль, покупці у метушні, а можливо, й через "підкованих" консультантів, отримують не те, що хотіли. Коли ж це розуміють, намагаються виправити ситуацію.

- Поїхав 27 лютого в Comfy, там було відкриття, - пригадує тернополянин Едуард Биндас. - Мені треба було купити дітям планшети. Планував узяти Samsung, бо вони швидкі і потужні. У магазині консультант почав мені розповідати, що є альтернатива, та ще й зі знижкою, та ще й українського виробника. Розповів мені, що він має такі ж, а в деяких питаннях і кращі характеристики, ніж Samsung, а коштує вдвічі дешевше. Я купив два планшети ImPAD. Також оплатив, як радили у магазині, налаштування пристрою. Встановили програми, на екран наклеїли плівку.

Обновку чоловік привіз додому та віддав дітям. Утім, уже за декілька хвилин виникли проблеми.

Відео дня

- Обидва пристрої працювали повільно, не запускали частину додатків, - говорить тернополянин. - Також діти не змогли встановити дотатків з плей-маркету. Це зовсім не те, що ми очікували. Десь за годину я вже був з планшетами у магазині. Попросив їх замінити на кращі з моєю доплатою або повернути гроші. Та почув відмову. Сказали, що вони вже користовані і брати їх не будуть. Я дуже здивувався, бо минула лише година. Зрештою, я написав заяву, на яку, як повідомили, дадуть відповідь за п’ять днів. Та довелось їздити у магазин декілька разів. Врешті, мені відповіли за 14 днів після купівлі.

Куплені планшети повернути не зміг, фото №1 на сайті 20minut.ua

- Кожного разу, коли я приїжджав, бачив людей, які хотіли повернути акційну техніку: комбайни, блендери, мультиварки, планшети... хіба що телевізорів не побачив, - пригадує чоловік. - Я підходив до менеджера і питав: "Ви заходите на новий ринок, то навіщо ж ви так робите?". Такий же планшет узяла собі ще одна моя донька, яка живе окремо. Вона також має претензії до його роботи. Та міняти навіть не йде, бо побачила на моєму прикладі, що результату нуль. Може, магазин і хороший, але ситуація – не з кращих.

В інспекції з питань захисту прав споживачів, куди ми звернулися за коментарем, пояснили, що питання повернення придбаного чітко прописане.

- Закон каже, що покупець упродовж 14 днів може обміняти товар належної якості, якщо він не задовольняє покупця за формою, габаритами, розміром, кольором або не може бути використаний за призначенням, - пояснює в. о. начальника інспекції з питань захисту прав споживачів Віра Сцібан. - Ця можливість актуальна за умови, що збережений товарний вигляд, а товаром не користувалися. Якщо мова йде про планшетний пристрій і його вмикали, запускали додатки, тобто ним користувалися, то в людини є можливість звернутися у сервісний центр і вимагати ремонту. На жаль, не важливо, чи день, чи годину, чи навіть п’ять хвилин користувалися ним. Якщо ж виявлять істотний недолік, який виник з вини виробника чи продавця, то можна вимагати повернення коштів.

За коментарем ми звернулись і до київської прес-служби мережі Comfy.

“Відповідно до українського законодавства, товар можна повернути в магазин протягом 14 днів після купівлі. У мережі Comfy навіть більше – до 30 днів, що особливо зручно, коли купуєш подарунок. Важливо знати, що товар може бути повернено лише за умови виявлення істотних недоліків, які роблять неможливим його використання відповідно до цільового призначення. В іншому випадку у зазначений термін товар може бути повернено лише за умови, що він не був у використанні. Це означає, що упаковка та всі пломби виробника мають бути цілими, повністю збережено зовнішній вигляд, товар не містить жодних ознак використання. Отже, якщо ви, наприклад, придбали планшет, розпакували його, наклеїли захисну плівку на екран, увімкнули, встановили програми, заходили з планшета в Інтернет і т. п. – такий товар вважається користованим. У разі звернення щодо його повернення магазин, керуючись чинним законодавством, буде змушений відмовити...”, - повідомили там.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (23)
  • Рома Михайлишин
    Хочете "зекономити" - купляйте товар нібито українського виробника і інший "китай".
  • Анонім
    ІМПАДИ таки рідкісне ...івно. Раз спробував, хватило!!!
  • Анонім
    Заходив на відкриття  в Комфі на екскурсію, ціни такі шо аж ситрашно, аналогічний телевізор на розетці був на 1000 грн дешевший... Гарно торгують))
  • Анонім
    І який сенс взагалі в поверненні такої категорії товарів. Зявляються нові товари, закони про права споживачів треба змінювати, оновлювати. Тут просто звичайне шахрайство магазину, що спирається на недосконалість законодавства. Виходить, що Комфі нецікава довгострокова перспектива набуття репутації і постіійних клієнтів. Діючи таким чином процвітання їм не бачити.

keyboard_arrow_up