Місто ще не заплатило за обмежувач на «Гаївському», а треба вже новий

Місто ще не заплатило за обмежувач на «Гаївському», а треба вже новий
  • Уже і водії, і механік, який відповідає за ремонт висотного обмежувача на Гаївському, збилися із рахунку скільки ж разів його збивали. Одні кажуть 11, інші нарахували більше.
  • Станом на 26 листопада обмежувач на ремонті. Але чи підлягає він ремонту, дізнавався журналіст "20 хвилин". 

Після однієї із останніх аварій із обмежувачем, водії скаржилися, що габаритні ворота стали нижчими, ніж 2.5 метри. До слова, раніше журналісти «20 хвилин» двічі перевіряли висоту обмежувача і вона була на кілька сантиметрів вищою. Тоді це підтвердив і начальник відділу технагляду міської ради Олег Вітик. А за листопад водії вантажівок та бусів, висота яких більша, ніж обмежувача, так його понищили, що він "просів" і справді став нижчим. 

Зараз ворота на ремонті. Як пояснює Олег Вітик, за ремонт обмежувача після аварій відповідає ТОВ «Тернопіль Мостобуд». Міська рада ще навіть не виплатила вартість обмежувача Раніше йшлося про вартість у 100 тисяч гривень.

Місто ще не заплатило за обмежувач на «Гаївському», а треба вже новий, фото №1 на сайті 20minut.ua

Відео дня

Як розповіли в ТОВ «Тернопіль мостобуд», обмежувач ще не повернули на місце. Його збивали та врізались в нього понад 10 разів. Навіть головний механік Микола Шобан вже не пригадує, скільки разів були аварії з цими воротами.

- Тільки ми його встановлюємо – його одразу збивають, – розповідає головний механік Микола Шобан. – Одного разу обмежувач «травмували» через 8 хвилин після того, як його встановили на місце. В п’ятницю, 22 листопада, ми його встановили і в суботу його довелось зняти, бо в нього три рази врізалися і обмежувач "просів".

Місто ще не заплатило за обмежувач на «Гаївському», а треба вже новий, фото №2 на сайті 20minut.ua

Як розповідає головний механік, потрібно або робити нову конструкцію, або капітально ремонтувати стару.

- Обмежувач вже настільки побили, що треба робити нову конструкцію, – розповідає Микола Шобан. – Якщо ремонтувати, то доведеться замінювати труби. Коли його повернуть – не можу сказати.

Як повідомили в ТОВ «Тернопіль Мостобуд», водії, які стають винуватцями пошкодження обмежувача, повинні відшкодовувати ремонт. Кілька водіїв вже повернули кошти на ремонт, по кількох винуватцях ДТП працюють страхові компанії. Кільком водіям вдалося втекти з місця аварії, їх розшукують правоохоронці.

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (7)
  • Серьожа Притухла
    За псування обмежувача повинні платити їблани, котрі його ламають! Логічно?
  • Mykola Pyskur
    Поставте нормально попереджувальні знаки які повторюються на відстані не менше двох кілометрів з мигаючим освітленням таяк це робиться в усьому світі за 100тисяч можна вже подумати про рішення проблеми
  • Микола Унгурян
    та просто більшість тих водіїв неграмотні дебіли - хіба не бачать знак обмеження по висоті? бачать
    знають свої габарити? знають

    то хіба міська рада чи обмежувач винен що дебілко спробував проскочити?
    гср reply Микола Унгурян
    так як "більшість тих водіїв неграмотні дебіли" то ту трубу треба зняти і не більше морочити нею людям голови.
    Микола Унгурян reply гср
    простіше права забрати, адже неграмотні не могли здати екзамен, там потрібно елементарно вміти читати
    777 reply Микола Унгурян
    Винні. Оскільки, знак про висоту руху обмежувача поставлений за 1-1.5 метри від самого обмежувача. Не перед поворотами, а перед самим обмежувачем. Жодних знаків перед поворотом на такі вулиці як Л. Українки, Довженка, не встановлено. Чому, цей знак не поставити перед цими поворотами?
    Микола Унгурян reply 777
    що немає схем руху? якщо транзитний транспорт то є знаки з новою схемою та забороною, з вул. Л.Українки та Довженка транзитний транспорт не мав би їздити, а місцеві що не в курсі щодо ремонту мосту та обмежень?
    Олег reply Микола Унгурян
    А чого у вас в паспорті нема фотографій. Так в нас країна мала і один одного знає в лице.

keyboard_arrow_up