Партнер рубрики Події

На Торговиці знижуватимуть висоту бордюрів та відремонтують переходи: скільки коштів витратять?

На Торговиці знижуватимуть висоту бордюрів та відремонтують переходи: скільки коштів витратять?

Ще на двох пішохідних переходах мають знизити висоту бордюрів. Журналісти «20 хвилин» дізналися, де саме розташовані переходи та скільки коштів на це витратять. Про це читайте у матеріалі!

У місті тривають роботи зі створення безбар’єрного середовища для осіб з інвалідністю та інших категорій маломобільних груп населення «Тернопіль – місто без бар’єрів». Як повідомила речниця міськради Мар’яна Зварич, локації, де знижують висоту бордюрів, обирають з урахуванням пропозицій Ради безбар’єрності та мешканців міста, до якої входять захисники з інвалідністю.

На вулиці Торговиці планують понизити висоту бордюрів на перехресті з вулицею Митрополита Шептицького. Наразі роботи ще не розпочали, однак поруч вже привезли бруківку та бордюри.

Відео дня

На сайті деравних закупівель журналісти «20 хвилин» знайшли договір, який уклало управління ЖКГ, благоустрою та екології міськради з підприємцем Ігорем Дідушко. Це коштуватиме міському бюджету 143 246 гривень.

Також цей підприємець виконуватиме поточний ремонт ділянки по вул. Торговиця , 37 на переході від торгового центру Novus до Центрального ринку. Відповідно до договору, ці роботи коштуватимуть 159 282 гривні.

Як свідчать дані аналітичної платформи YouControl, підприємець зарежстрований 15 років тому. Він займається будівництвом доріг та автострад, іншими роботами із завершення будівництва, тощо. У 2024 році він уклав договорів на 662 тис. гривень. Минулого року – на понад 5,05 млн гривень.

Підприємець виконував пониження бордюрів на перехресті проспекта Бандери-Романа Шухевича, на площі Героїв Євромайдану, вул. За Рудкою, проводив ремонт ділянки на вулиці Богдана Лепкого біля садочка №22, ремонт зупинки на вулиці Київській тощо.

А як вважаєте ви, чи потрібно проводити такі роботи? Пишіть у коментарях!

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі (17)
  • юра мельник

    Треба було інваліда проектувальником назначити .
  • Світлана Ізініцька

    Про це треба було думати до того, як ставили бордюри. Тепер знову вкладають гроші, які б могли піти для ЗСУ. Все як завжди - робиться через одне місце...

    Teren Teren reply Світлана Ізініцька

    А то місце то Надалова кишеня...
  • Леся Худа

    Потрібно дрони а не бордюри
  • Янка Тернопільська

    Це роблять не для того, щоб вкрасти чи покласти бруківку. Зараз є багато людей, які пересуваються на інвалідних візках чи милицях. І з часом таких нас буде ще більше. Людина фізично не в змозі подолати високий бар'єр, от тому і принижують бордюри. Ех...

    Teren Teren reply Янка Тернопільська

    Люди у візках і на милицях були завжди. Крім того хворі, старі, діти в колясках... А тому в Україні діють будівельні норми, що визначають висоту бордюрів: дорожній 18-22 см, на переходах до 10 см. То діючі норми! Але лисе мудило плювати хотіло на ті норми і на тих інвалідів! А тому в місті заведено класти бруківку поверх асфальту, бруківку по бруківці, бо ж так дешевше, більше бабла на Маямі виходить. А тому маємо бордюри мало не до 40 см - неприступні переходи, потовчені дверки і обірвані бампери в авто. То вже просто норма надалівська така. Вже багато років, Хоча ДБН (державні будівельні норми) вимагають зовсім іншого!

    Так, переробляти треба, але всі ці переробки мали б бути за рахунок виконавців і тих, хто прийняв роботу. По-суті, то є одна в нас особа - лисе мудило, то все воно. І плювати йому на тих інвалідів, в нього є потреба в баблі, от воно і "заробляє". Настя в Маямі потребує, та й воно хоче.

    До речі, в місті багато кілометрів тротуарів і переходів, що взагалі є непрохідними і неприступними, десь на Тарнавського, Лесі Українки, Жовженка, Лепкого... Кілометри, але там, напевно, інвалідам заборонено пересуватись на милицях чи в колсках?

    PM reply Янка Тернопільська

    🤡🤡🤡

keyboard_arrow_up