Тернополяни обрали найкращі бренди року у 51 номінації. У голосуванні взяли участь майже десять тисяч людей.
"Народний бренд" - це підсумок роботи фірми, підприємства, закладу протягом року. Це справжня непідкупна оцінка якості роботи бізнесу. Адже суддями є не журі, а тернополяни - усі ті, хто купує одяг, прикраси, квіти, іграшки, меблі, відпочиває в торгово-розважальних центрах чи ресторанах, ходить в кіно, робить ремонт, влаштовує весілля чи ювілей, їде в подорож, тренується в спортзалі чи вчиться танцювати. Це тернополяни, які турбуються про своє здоров'я і красу; які люблять піти на піцу чи посидіти в кав'ярні; які купують авто і хочуть якісного догляду за ним. Відзначити хочеться багато речей, які роблять наше життя комфортнішим та зручнішим. І кожен з цих моментів хтось робить найкраще.
Цього року улюблені фірми, підприємства, заклади відзначили ще більше тернополян – у голосуванні за "Народний Бренд - 2017" взяли участь майже 10 тисяч людей. Це говорить про те, що людям не байдужа якість сфери послуг, навчання, тощо.
Лідерами голосування стали:
- аптека “Ромашка” мережі аптек “Борис” — 1827 голосів;
- банк "Приватбанк" — 1479 голосів підтримки;
- Тернопільська пивоварня "Опілля"- 1310 шанувальників;
- ТРЦ "Подоляни" – 1305 голосів.
- Роботу тернопільських фірм оцінили наші читачі газети «RІА плюс» і користувачі сайту top20.ua, а це, в свою чергу, клієнти тернопільських фірм, закладів, підприємств, — зазначив регіональний видавець RIA Медіа Юрій Штопко. — RIA вручає заслужені нагороди від імені усіх клієнтів тобто тернополян, які користуються товарами і послугами тернопільських підприємств. Цьогорічне голосування відбувалося з ідентифікацією через Facebook, оскільки інші соцмережі, через які в минулих роках проводилась ідентифікація, є забороненими на території України. Я думав, що кількість учасників цього року зменшитися, але вона збільшилась на декілька тисяч, і тим саме це показує зацікавленість і популярність конкурсу "Народний Бренд". Маємо надію, що тернополяни не помилилися у своєму виборі, віддавши голоси за тих, хто і надалі виправдовуватиме їхню довіру. Тож бажаю усім і далі трудитися, не покладаючи рук, аби отримати визнання тернополян і наступного року.
Нагадаємо, цьогоріч, щоб проголосувати за обрані фірми і заклади, потрібно було авторизуватися через соцмережу Facebook, після голосування ввести номер телефону і підтвердити авторизацію через відповідь на телефонний дзвінок, розповідає керівник відділу промо Тернопільської філії RIA Media Юлія Дутка. Саме така авторизація забезпечила ретельну модерацію голосів. Кожен голос перевіряв модератор, який стежив за голосуванням – чи це не фейкова сторінка, чи не фейковий голос. Тому рейтинг брендів у номінаціях – це справді чесний вибір тернополян.
— Проголосувати потрібно було не менш, як у десяти номінаціях, - каже Юлія Дутка. – Цього року додали ще шість нових номінацій, серед яких виробник м'ясної продукції, кращий роботодавець, юридичні фірми та ін.
До слова, чимало фірм в Тернополі уже багато років поспіль беруть участь у народному голосуванні — це мережа магазинів «Золото», аптека «Ромашка», кондитерський дім Блажевських, стоматологія Олексюка, салон-ательє «Територія взуття».
Нагородження переможців відбудеться 12 грудня у Concert Hall в ТРЦ «Подоляни». Серед відвідувачів сайту, хто робив репост конкурсу «Народний бренд», буде розігруватись планшет.
- Ми вперше беремо участь у конкурсі «Народний брен». Я вважаю, що це хороша практика проводити такий конкурс, тому що він дає можливість людям ширше познайомитися з учасниками-підприємцями, установами, організаціями. Кожен підприємець для себе може зрозуміти, які ланки в його бізнесі треба підтягнути, які в нього є конкуренти. Конкурс стимулює покращувати діяльність фірми. Ми надалі будемо брати участь у «Народному бренді» та сподіваємось на перемогу в наступному році .
- Кожна здобута вершина – це стимул підкоряти інші вершини. Ми не перший рік беремо участь у конкурсі, сподівались на перемогу. До цього йшли наполегливою працею всієї команди, яку об'єднала «Флорія». Ми не стоїмо на місці, рухаємося, розвиваємося, постійно навчаємося: їздимо на виставки, спілкуємося з клієнтами, відкрили гуртовню квітів, розвиваємо доставку квітів, розвиваємо акаунти в Istagram та Facebook. Наприклад, в Insagram у нас більше 11 тисяч підписників, і це допомогає нам надавати якісніші послуги. Усе в комлексі напевне дало нам результат цього року. Дуже добре, що такий конкурс проводиться. Він стимулює до розвитку, до активізації своїх резервів, які ще не задіяні. Світ швидко рухається вперед і потрібно за ним встигати, а сфера послуг вимагає якісного сервісу. Сьогодні люди значно вибагливіші, ніж були раніше. Тому потрібно працювати над собою, шукати нові ідеї для розвитку. Будемо працювати для того, щоб ставати кращими .
- Ми дуже хотіли перемогти у конкурсі, але не очікували перемоги. Це була моя мрія, але не вірилося, що нас настільки люди вже знають і люблять. Ми бачили, що у нас сильні конкуренти і переживали через те, чи зможемо їх перемогти. Ми прагнемо бути кращими, вкладаємо в роботу весь свій час, виконуємо її з любов'ю і турботою про клієнта. Для нас головне, щоб покупець був задоволений, тому стараємось, щоб персонал був привітний і продукти були якісними. Плануємо розвиватись, працюємо над тим.
- Минулого року ми перемагали вже у конкурсі «Народний бренд», проте цього року не знали, чи зможемо це зробити знову. Щоб перемогти, ми максимально інформували клієнтів про нашу участь у конкурсі. Перемога для нас – це заохочення, подяка від наших діток, їхніх батьків за нашу працю, а також це дає нам бажання розвиватись далі, покращувати свою роботу. Ми старалися розширити спектр своїх послуг, багато нових діток прийшло до нас. Конкурентів є дуже багато у нас, тому що приватні дошкільні заклади досить популярні. Проте ми - єдиний заклад у Тернополі, у якому діти крім занять ще граються, і багато батьків задоволені цим. Зараз ми запровадили нові напрями роботи клубу вже не тільки для діток, а й для студентів та педагогів.
- Щиро вітаю усіх переможців «Народного бренду-2017» і гадаю,що ця перемога для кожного дуже важлива. Знаю, що «Бренд» - не просто слово – це визнання народу. Після таких конкурсів хочеться активно працювати , розвиватися і досягати нових вершин. Приємно, що об’єктивність конкурсу зростає з кожним роком. Хочу подякувати всім, хто брав участь у голосуванні. Дуже приємно, що нас, і уже не вперше, визнали кращою будівельною компанією нашого регіону. Користуючись нагодою, хочу привітати усіх тернополян з новорічними і різдвяними святами. Миру, спокою, добра усім, щастя і всіх гараздів.
- Справжня перемога - це коли відчутна конкуренція. Тоді таке досягнення стає особливо вагомим. І для салону плитки та сантехніки Avanti буде за честь подякувати усім учасникам за гідну боротьбу та відчуття мало-що не олімпійського змагання... Організаторам - за можливість визначити своє місце у баченні тернополян. Але, особливу подяку висловлюємо усім, хто віддав за Avanti свій голос! Без Вас не було б цієї перемоги! Avanti - кращий салон плитки та сантехніки саме завдяки Вам! Ви - наша мотивація завжди прямувати вперед до нових рішень та досягнень! Тому, починаючи ремонт, починайте його з Avanti. Доведено активними людьми!
- Наше підприємство перший раз брало участь у «Народному бренді». Оскільки ми не займаємося виробництвом товарів широкого вжитку, то не змогли взяти участь раніше у конкурсі. Лише коли з’явилася нова номінація – кращий роботодавець, ми стали учасниками конкурсу і дуже вдячні за це. На жаль, ми не здобули перемогу, ми другі, але все-одно дуже дякуємо за те, що за нас голосували тернополяни. Якщо і надалі буде така номінація, ми надалі будемо брати участь у конкурсі. Адже наше підприємство – дуже велике і плануємо ще розширюватися.
- Ми дуже хвилювалися, не знали, чи переможемо у «Народному Бренді». Це для нас була радісна новина про те, що ми пройшли. Перемога для нас означає дуже багато, ми втішені тим, що перші у двох номінаціях. Дуже вдячні нашим гостям, відвідувачам, як нас люблять і голосували за нас. Також ми вдячні Медіакорпорації RIA за те, що вона організовує такі заходи - це дійсно дуже допомагає тернополянам та гостям міста зорієнтуватися в сфері послуг. Ми дуже цінуємо цю нагороду. Вона нам дає стимул для розвитку, оскільки ми прагнемо розвиватися, бути ще кращими. Я думаю, що наші відвідувачі відчувають, як ми їх любимо, стараємося догодити їм, щоб всім сподобалося тут відпочивати.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер