Обираємо кращих: розпочалося голосування за «Народний бренд 2025» для тернопільських бізнесів
-
З 1 жовтня стартувало голосування «Народний бренд 2025» — час, коли тернополяни підтримують свої улюблені компанії і доводять, що бізнес у місті — це не лише послуги чи товари, а люди, які щодня творять його майбутнє.
-
Якщо ви представляєте місцевий бізнес — саме час долучитися та стати частиною конкурсу
Конкурс «Народний бренд» від RIA Media вже понад 20 років дарує компаніям найцінніше — визнання людей. Це історія довіри та традицій, які виявилися сильнішими за будь-які виклики.

У 2025 році визначення найкращих відбуватиметься одразу у п’яти містах — Вінниці, Тернополі, Хмельницькому, Кропивницькому та Чернівцях.

З 1 жовтня стартував новий етап — «Народний бренд 2025». Він знову збирає голоси тисяч українців, щоб обрати кращих серед кращих і показати: ми працюємо разом із країною та для країни.

Тож, якщо ви представляєте тернопільський бізнес, саме час долучитися до конкурсу. Участь можуть брати лише бренди, що фізично працюють у Тернополі, а право голосу мають виключно мешканці міста. Таке правило існує для того, щоб переможцями ставали ті, кого тернополяни знають особисто та справді обирають у повсякденному житті.
— Для мене особисто «Народний бренд» — це про довіру, яка вимірюється не лайками, а голосами реальних людей. Багато років поспіль цей конкурс доводить: за кожною вивіскою стоять люди, які щодня працюють для міста. Ми підтримуємо бізнеси, що чесно конкурують і ростуть попри всі виклики, а тернополянам даємо простий і прозорий інструмент сказати «дякую» своїм улюбленим компаніям, — говорить головна редакторка «20 хвилин» Наталія Бурлаку.
У час повномасштабної війни підтримка місцевого бізнесу — це не лише про сервіс і зручність. Це про економічну стійкість громади: робочі місця для сімей військових і переселенців, податки в місцевий бюджет, волонтерські та благодійні ініціативи, які тримають тил. Кожен ваш голос — маленька інвестиція в обороноздатність і відновлення: у відповідальність, якість та інновації, що лишаються вдома й працюють на перемогу, зауважує головна редакторка.

Як стати учасником?
Голосування триває два місяці — з 1 жовтня до 30 листопада 2025 року.
Одна компанія може бути представлена лише в одній номінації. У 2024-му році, наприклад, в «Народному бренді» взяли участь 2 тисячі 942 тернопільських компаній, голосували — понад 21 тисяча тернополян.
Якщо ви вже розпочали голосування, але не встигли завершити його, не хвилюйтеся — ваша інформація зберігається. Ви зможете повернутися та продовжити в будь-який зручний момент.
Важливо: проголосувати можна лише один раз. Торік у Тернополі свої голоси за улюблені бренди віддали понад 10 тисяч мешканців міста.
Для того, щоб потрапити у цей список вам потрібно відповідати лише трьом простим критеріям:
- бути бізнесом у Тернополі;
- вид вашої діяльності має відповідати номінаціям конкурсу;
- ви маєте бути в каталозі ТОП 20.
Якщо вашої компанії немає у каталозі ТОП 20 або у відповідній номінації, ви можете залишити заявку:
- за номером телефону (097)425-38-29
- написавши на пошту [email protected]
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.