Перебої в роботі «Монобанку»: користувачі скаржаться на проблеми з додатком. Що сталося?

Перебої в роботі «Монобанку»: користувачі скаржаться на проблеми з додатком. Що сталося?

Користувачі «Монобанку» скаржаться на перебої роботи мобільного додатку. Журналісти «20 хвилин» дізналися, коли мають вирішити проблему. 
 

Застосунок не відкривається, а якщо вдається увійти в особистий кабінет, не можна переглянути операції чи виконати будь-які дії, скаржаться користувачі банку. 

У службі підтримки банку підтвердили про те, що є перебої на стороні банку, тому користувачі можуть мати перебої в роботі з застосунком або з проведенням платежів. 

– Вибачте, будь ласка, зараз є складнощі на нашому боці, які можуть відобразитися на вашій роботі з застосунком або з проведенням платежів. – повідомили у службі підтримки. – Дане питання вже передано на максимально високий рівень і наші фахівці працюють, щоб якомога швидше все виправити. Будь ласка, дайте нам трохи часу.

Відео дня

Наразі фахівці вирішують проблему. Скільки часу це може зайняти – не повідомляють. 

Як повідомили у підтримці банку, всі помилки було виправлено. Застосунок та всі операції працюють. 

Стежте за новинами Тернополя у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up