Плавають щурі і води «по коліно», а за стіною укриття. Тернополяни показали, що коїться у підвалі

Люди за допомогою звернулись вже до журналістів. Адже перед тим просили навести лад міську раду, писали до міського голови, звертались до балансоутримувача, викликали водоканал, рятувальників і поліцію.
— Допоможіть нам, ми вже звертаємось до вас, журналістів, — і це остання надія нам зарадити, — зателефонував до журналістки «20 хвилин» тернополянин, воїн ЗСУ Петро Ф. — У нас в підвалі щурі гонять, води по коліно — і так вже з місяць. За стіною укриття, яке ми самі облаштували. Але під час тривоги перебувати там неможливо. Смердить фекаліями і мокро. Допоможіть!
Потерпають від води і смороду
Повних даних чоловіка ми не називаємо свідомо, адже він чинний військовослужбовець, а в Тернополі перебуває після поранення на реабілітації. Проте у редакції всі дані є. Замість того, аби поправити здоров’я та провести час з рідними, чоловік разом з іншими сусідами оббиває пороги інстанцій.
Підвал на вул. Текстильній, 10 вже близько місяця залитий водою. Сирість, мокро, цвіль і нестерпний сморід від цього всього. Петро поділився із редакцією відео, коли в гумаках стоїть у підвалі у воді — і пливе щур…
— Почалось все понад місяць тому — ми відчули сморід і почули, що тече вода, — розповів пан Петро. — Побачили, що підвал топить. Викликали водоканал, вони приїхали, подивились, викачали воду. Але все відновилось. Тоді ми звертались в жек — звідти прийшли, подивились, сказали, що це зовнішня проблема, а вони опікуються внутрішніми.
Рівень води у підвалі не зменшувався. Тоді сусідка пані Наталія написала на сторінку міського голови Сергія Надала, де описала проблему. Їй дали відповідь, що протягом декількох днів все усунуть. (Скрін переписки є в редакції — прим. авт.)
В укритті неможливо перебувати!
— Укриття у підвалі ми облаштували самі, а приписав заслуги собі ЖЕК, що це вони зробили, — каже пан Петро. — Пам’ятаєте випадок у Києві, коли загинули люди, бо не працювало укриття? Тоді до нас прийшли працівники поліції, рятувальники і представники міськради, фільмували все… І що? А нічого! Пофільмували — і все. Вода і далі стоїть по коліно. А за стіною укриття, в якому неможливо перебувати…
Петро проживає на 5 поверсі, і, каже чоловік, коли виходить в коридор, в голові паморочиться від запаху фекалій.
— В укритті не можемо перебувати, дихати нічим. Вчора ввечері (14 липня — прим. авт.) викликали поліцію відносно укриття, — повідомив пан Петро. — Там неможливо перебувати під час тривоги! Поліцейські зафіксували все, взяли у мене пояснення і склали протокол на обслуговуюче підприємство, що вони не справляються зі своїми обов’язками.
Люди дзвонили у водоканал та просили приїхати, зарадити, бо й далі топить. Звертався пан Петро вкотре до начальника ЖЕКу, мовляв, прийдіть — і жодної реакції.
— Я щомісяця справно оплачую послуги приватного підприємства, яке обслуговує наш будинок, — каже пан Петро. — То де ж ті послуги? Чому ми, мешканці, оббиваємо пороги всіх інстанцій, а всім байдуже? Це все смішно, якби не було так сумно… Тепер звертаємось до вас, журналістів — допоможіть вирішити проблему.
Мешканці повідомили, що викликали поліцію о 21. 43 14 липня. Поліцейські вже були на місці о 22.04.
— Так на місце виїжджала поліція, відібрали заяву і передали матеріали до управління ЖКГ міськради для подальшого реагування, — підтвердив начальник відділу комунікації головного управління Нацполіції в області Сергій Крета.
Що кажуть у міськраді?
«20 хвилин» звернулись за коментарем до міськради. Речниця міської ради Тернополя Мар’яна Зварич відповіла, що мешканці зверталися до голови Тернополя з питання прибирання та ремонту сходів у підвал, а не з питанням затоплення. Саме тому з питань прибирання була відповідь, що прибирання буде здійснене, а щодо ремонту сходів їм треба звернутися до управителя, бо там є будинковий комітет, який визначає пріоритетність робіт.
— Як бачимо зі скрінів звернення до міського голови, щодо затоплення мешканці звернулись об 19.49, вочевидь, це була п’ятниця, 14 липня, — каже Мар’яна Зварич. — Можливо, це був інший день, але відповіді ще не було.
Окрім того, наголосила Мар’яна Зварич, у будь-якій ситуаціі — чи з прибиранням, чи із затопленням, — мешканці мають дзвонити до свого управителя.
— Тим більше, з питання затоплення мешканці мають проінформувати аварійну негайно, а не писати у месенджері, — зазначила Мар’яна Зварич. — Ситуації бувають різні. Є управитель, який зобов’язаний надати послуги — зокрема й з ліквідації аварійної ситуації, є також аварійні служби водоканалу.
Якщо мешканці не задоволені якістю роботи служби, вони можуть на загальних зборах змінити управителя на будь-якого іншого, або створити ОСББ. Адже будинок — це їхня спільна власність і відповідальність, зазначила Мар’яна Зварич.
«20 хвилин» прийняли скаргу та почули прохання мешканців. І обов’язково потурбуємо всі дотичні інстанції та звернемось за коментарями з початком робочого тижня. І тоді повідомимо про результат наших читачів.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
-
Таня КоваленкоВи де живете,забули? Ви в Україні,панове,а тут головна задача тих,хто при владі,не робити щось для людей,а пиздити гроші.І то побільше.
-
Олеся СоболіковаНе одноразово звертались до Надала і показували проблеми прибудинкові, але марно, бо відповідь мабуть усім одинакова🤣
-
Volodimira ZajacІ так в кожнім домі наприклад на Стуса 2
-
Леся Трач😲😡