Незважаючи на те, що у тернопільській журналістиці понад 90% жінок, значно переважають матеріали, де героями та експертами виступають саме чоловіки. І в друкованих, і в онлайн-медіа Тернопільщини жінок-експертів та героїнь утричі менше, аніж чоловіків.
Про це повідомила Тетяна Тарасенко – журналістка, заступниця голови правління Тернопільського прес-клубу, експертка з моніторингу проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики» у Тернопільській області під час Медіа-кав’ярні з питань гендерної чутливості тернопільських медіа.
На зустрічі презентували також результати гендерного моніторингу тернопільських медіа,
індекс гендерної чутливості українських медіа, сформований уперше в Україні - за результатами аналізу публікацій у 220 друкованих та інтернет-виданнях 22 областей.
У друкованих медіа експертками публікацій були майже 26%, героїнями – приблизно 24%. Вирівнюється кількість експертів та героїв на Тернопільщині хіба в галузі медицини. Удвічі менше жінки давали свої оцінки у темах освіти, розваг. Водночас, частіше коментували теми волонтерства.
Жінки і чоловіки мають різні погляди, тому по-різному коментуватимуть будь-яку тему, каже Оксана Ярош – гендерна експертка проекту «Гендерний простір сучасної журналістики: від теорії до практики», голова ГО «Гендерний центр». Тому варто дотримуватись балансу у виборі експертів. Окрім того, треба задуматись, хто читатиме нашу газету, відповідним створювати контент.
- Якщо інопланетянин приїде до Тернополя і купить ваші газети, може зробити висновок, що жінки тут не живуть, - жартує Оксана Ярош, наголошуючи, що потрібно дотримуватись балансу у виборі експертів та героїв публікації.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер